Slowchat 124: The one where Karel forgot a day has 24 hours

Gebruikersavatar
Wesley

Lv5
Berichten: 841
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Slowchat 124: The one where Karel forgot a day has 24 hours

09 sep 2017, 17:29

Wie hebben er meer vertraging?
Hey there lonely girl, Did you have to tell your friends, About the way I got you screaming my name, Did you have to tell the world

Gebruikersavatar
Thud

Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

09 sep 2017, 17:31

Henk

Die post via telegram.

Gebruikersavatar
Wesley

Lv5
Berichten: 841
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

09 sep 2017, 17:32

Die app waardoor die gast van de terreurdreiging in Rotterdam werd aangehouden?

De 'veilige whatsapp' die dus door de overheid gechecked werd? :lol:
Hey there lonely girl, Did you have to tell your friends, About the way I got you screaming my name, Did you have to tell the world

Gebruikersavatar
Shadow

Lv5
Berichten: 966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

09 sep 2017, 17:33

Fuck de NS. That is all.

Gebruikersavatar
Rolfgang

Lv6
Berichten: 1895
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

09 sep 2017, 17:36

Goddamnit Wes, ik wilde net een nieuwe Slowchat aanmaken :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno

Lv7
Berichten: 2894
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

09 sep 2017, 17:47

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wesley

Lv5
Berichten: 841
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

09 sep 2017, 17:56

Rolfgang schreef:
09 sep 2017, 17:36
Goddamnit Wes, ik wilde net een nieuwe Slowchat aanmaken :lol:
Suck it Rolf
Hey there lonely girl, Did you have to tell your friends, About the way I got you screaming my name, Did you have to tell the world

Gebruikersavatar
Zevenberge

Lv4
Berichten: 489
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

09 sep 2017, 18:41

Ik en een maat hadden trouwens laatst beredeneerd dat veel van de vertraging van de NS te voorkomen is door treinen gecontroleerd te laten stoppen op perrons, met duidelijke aanduidingen van welke coupe waar is en hoe druk het is.
Afbeelding
Dit idee dus, dat je tot op +/- 50 cm nauwkeurig aangeeft waar de deuren stoppen. Zo kun je alvast klaar gaan staan bij waar jouw coupe gaat stoppen. Stiltecoupe? Ga 20 meter terug. 1e klas? 10 meter verder. Op het moment dat het druk wordt, kun je de drukte spreiden over de hele lengte van de trein. Nu gaat iedereen midden op het perron staan, omdat de trein ofwel helemaal vooraan ofwel helemaal achteraan het perron kan stoppen. Met als gevolg dat een grote meerderheid van de reizigers door enkele deuren naar binnen moet. En bij een volgend station dus ook weer naar buiten.
Dit zou een eenvoudige maatregel zijn waarmee je op grote stations als Utrecht Centraal misschien wel een minuut of meer kan winnen - plus de klanttevredenheid gaat omhoog. Ik weet het, in Den Bosch is hier een proef mee geweest. Het helpt alleen niet als de onzekerheid in waar de deur stopt ongeveer twee coupes is.

Gebruikersavatar
Wapper

Lv5
Berichten: 804
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

10 sep 2017, 02:38

De NS gaf me aids: this is my story

no avatar
Thiefert

Lv0
Berichten: 14
Lid geworden op:
06 sep 2017, 10:49

10 sep 2017, 04:01

Heb een maandje elke dag tussen Groningen en Hilversum gereisd, nooit vertraging gehad. Weinig haat voor NS aan mijn kant

Gebruikersavatar
Rano

Lv5
Berichten: 674
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re:

10 sep 2017, 09:40

Zevenberge schreef:
09 sep 2017, 18:41
Ik en een maat hadden trouwens laatst beredeneerd dat veel van de vertraging van de NS te voorkomen is door treinen gecontroleerd te laten stoppen op perrons, met duidelijke aanduidingen van welke coupe waar is en hoe druk het is.
Afbeelding
Dit idee dus, dat je tot op +/- 50 cm nauwkeurig aangeeft waar de deuren stoppen. Zo kun je alvast klaar gaan staan bij waar jouw coupe gaat stoppen. Stiltecoupe? Ga 20 meter terug. 1e klas? 10 meter verder. Op het moment dat het druk wordt, kun je de drukte spreiden over de hele lengte van de trein. Nu gaat iedereen midden op het perron staan, omdat de trein ofwel helemaal vooraan ofwel helemaal achteraan het perron kan stoppen. Met als gevolg dat een grote meerderheid van de reizigers door enkele deuren naar binnen moet. En bij een volgend station dus ook weer naar buiten.
Dit zou een eenvoudige maatregel zijn waarmee je op grote stations als Utrecht Centraal misschien wel een minuut of meer kan winnen - plus de klanttevredenheid gaat omhoog. Ik weet het, in Den Bosch is hier een proef mee geweest. Het helpt alleen niet als de onzekerheid in waar de deur stopt ongeveer twee coupes is.
In Japan doet men dit wel. Werkt gewoon super goed. Bij de NS worden treinen voor mijn gevoel random ingekort of van treinstel gewisseld.

Gebruikersavatar
James

Lv6
Berichten: 1156
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

10 sep 2017, 11:05

Ik leef nog.

Gebruikersavatar
Wapper

Lv5
Berichten: 804
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

Re:

10 sep 2017, 12:04

BigBaller schreef:
09 sep 2017, 17:47
Afbeelding
thx

Gebruikersavatar
Gewoon Arno

Lv7
Berichten: 2894
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

10 sep 2017, 14:03



Miami

no avatar
LittleBigrik

Lv2
Berichten: 64
Lid geworden op:
14 jul 2017, 06:37

10 sep 2017, 14:43

Goedemiddag mensen |||

no avatar
The Great Volunteer

Lv7
Berichten: 2582
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

10 sep 2017, 15:54

Goedemiddag Rik :) Alles goed?

Gebruikersavatar
BrutalGamer

Lv5
Berichten: 861
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

Re:

10 sep 2017, 16:07

Zevenberge schreef:
09 sep 2017, 18:41
Ik en een maat hadden trouwens laatst beredeneerd dat veel van de vertraging van de NS te voorkomen is door treinen gecontroleerd te laten stoppen op perrons, met duidelijke aanduidingen van welke coupe waar is en hoe druk het is.
Afbeelding
Dit idee dus, dat je tot op +/- 50 cm nauwkeurig aangeeft waar de deuren stoppen. Zo kun je alvast klaar gaan staan bij waar jouw coupe gaat stoppen. Stiltecoupe? Ga 20 meter terug. 1e klas? 10 meter verder. Op het moment dat het druk wordt, kun je de drukte spreiden over de hele lengte van de trein. Nu gaat iedereen midden op het perron staan, omdat de trein ofwel helemaal vooraan ofwel helemaal achteraan het perron kan stoppen. Met als gevolg dat een grote meerderheid van de reizigers door enkele deuren naar binnen moet. En bij een volgend station dus ook weer naar buiten.
Dit zou een eenvoudige maatregel zijn waarmee je op grote stations als Utrecht Centraal misschien wel een minuut of meer kan winnen - plus de klanttevredenheid gaat omhoog. Ik weet het, in Den Bosch is hier een proef mee geweest. Het helpt alleen niet als de onzekerheid in waar de deur stopt ongeveer twee coupes is.
Waren er hier vroeger niet van die borden waarop stond bij welke paal een trein stopt enzo? Kan me iets vaag van herinneren.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zevenberge

Lv4
Berichten: 489
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

10 sep 2017, 16:54

Dat klopt, en die staan er nog steeds, dat zijn van die blauwe ruiten met een getal erop. Ofwel, als de trein 12 coupés heeft, stop hier, bij 10 stop daar, etc. Of machinisten zich eraan houden weet ik niet (en meer dan onderbuikgevoelens kan ik er niet over uiten), maar als je als reiziger niet weet hoeveel wagonnen een trein heeft, heb je er in elk geval niets aan.

no avatar
The Great Volunteer

Lv7
Berichten: 2582
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

10 sep 2017, 19:14

Seks

Gebruikersavatar
Zevenberge

Lv4
Berichten: 489
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

10 sep 2017, 19:19

Niet zulke vieze dingen plaatsen. Wat moeten onze nieuwe leden wel niet denken?

no avatar
The Great Volunteer

Lv7
Berichten: 2582
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re:

10 sep 2017, 19:30

Zevenberge schreef:
10 sep 2017, 19:19
Niet zulke vieze dingen plaatsen. Wat moeten onze nieuwe leden wel niet denken?
Wat ze willen denken.

Gebruikersavatar
Zevenberge

Lv4
Berichten: 489
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

Re: Re:

10 sep 2017, 19:38

The Great Volunteer schreef:
10 sep 2017, 19:30
Zevenberge schreef:
10 sep 2017, 19:19
Niet zulke vieze dingen plaatsen. Wat moeten onze nieuwe leden wel niet denken?
Wat ze willen denken.
Straks lijkt het nog alsof we hier vrijheid van meningsuiting hebben.

no avatar
The Great Volunteer

Lv7
Berichten: 2582
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

10 sep 2017, 19:58

Zevenberge schreef:
10 sep 2017, 19:38
The Great Volunteer schreef:
10 sep 2017, 19:30


Wat ze willen denken.
Straks lijkt het nog alsof we hier vrijheid van meningsuiting hebben.
Hebben we ook toch?

Gebruikersavatar
Rolfgang

Lv6
Berichten: 1895
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

10 sep 2017, 20:46

The Great Volunteer schreef:
10 sep 2017, 19:30
Zevenberge schreef:
10 sep 2017, 19:19
Niet zulke vieze dingen plaatsen. Wat moeten onze nieuwe leden wel niet denken?
Wat ze willen denken.
Hahahaha.

Zo naïef.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
The Great Volunteer

Lv7
Berichten: 2582
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

Re: Re:

10 sep 2017, 20:51

Rolfgang schreef:
10 sep 2017, 20:46
The Great Volunteer schreef:
10 sep 2017, 19:30


Wat ze willen denken.
Hahahaha.

Zo naïef.
We leven (nog) niet in 1984 Thought Police. Maar wie weet gaan ze mensen oppakken voor wat ze denken ooit hahahaahaah

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: The Great Volunteer en 4 gasten