Weerwolven van GamingForumDam.. .?? #1 GESTART Ronde 2
Re: Weerwolven van GamingForumDam.. .?? #1 GESTART Ronde 2
17 sep 2017, 09:49
Thud je bent burgermeester, dus je stem telt voor twee hè
Re:
17 sep 2017, 10:48
Nope want er was al een inwoner met twee stemmen. Ik had dus iemand drie stemmen kunnen geven, dat is pas het begin van een trein.
Mijn aanval naar JJ was enkel een wraak-actie omdat hij op mij stemde. Als ik een wolf had geweest, had ik hem gewoon laten gaan en opgevreten s'nachts.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- BrutalGamer
- Berichten: 878
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 19:42
17 sep 2017, 14:44
2. Doomtrain
3. Techniek V
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. Needakill
11. DeProfessor
13. Thud
14. Henky-VII
15. Thiefert
Vind de reden die Wesley tegen Techmode heeft niet echt lynch waardig. Er zijn meerdere spelers die ook weinig tot niks zeggen, maar die worden ook niet aangepakt.
Plus Wesley heeft er wel voor gezorgd dat de Kwajongen nu dood is. Brengt hij ons niet op een verkeerde pad?
3. Techniek V
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. Needakill
11. DeProfessor
13. Thud
14. Henky-VII
15. Thiefert
Vind de reden die Wesley tegen Techmode heeft niet echt lynch waardig. Er zijn meerdere spelers die ook weinig tot niks zeggen, maar die worden ook niet aangepakt.
Plus Wesley heeft er wel voor gezorgd dat de Kwajongen nu dood is. Brengt hij ons niet op een verkeerde pad?
17 sep 2017, 14:45
De theorie van Wesley is nog op weinig gebaseerd, maar aan de andere kant is er niet veel meer op af te gaan.
Techniek is niet de enige die zich op de achtergrond houd, terwijl Wesley wel weer erg op de voorgrond treed. Zou natuurlijk een aanvallende weerwolven tactiek kunnen zijn, maar lijkt me toch te riskant dus ik zou er wel in mee kunnen gaan.
Ik stem nu echter puur even random om aan mijn lynchstem te komen. Ik moet zo weg en zal ws voor de deadline niet meer online zijn. Ik wil ook niet een stem hebben die uiteindelijk beslissend kan zijn mocht er nog nieuwe informatie komen.
2. Doomtrain
3. Techniek IV
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. NeedakillI
11. DeProfessor
13. Thud
14. Henky-VII
15. Thiefert
Techniek is niet de enige die zich op de achtergrond houd, terwijl Wesley wel weer erg op de voorgrond treed. Zou natuurlijk een aanvallende weerwolven tactiek kunnen zijn, maar lijkt me toch te riskant dus ik zou er wel in mee kunnen gaan.
Ik stem nu echter puur even random om aan mijn lynchstem te komen. Ik moet zo weg en zal ws voor de deadline niet meer online zijn. Ik wil ook niet een stem hebben die uiteindelijk beslissend kan zijn mocht er nog nieuwe informatie komen.
2. Doomtrain
3. Techniek IV
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. NeedakillI
11. DeProfessor
13. Thud
14. Henky-VII
15. Thiefert
Re:
17 sep 2017, 15:27
Shit dit gaat niet bepaald lekker. Van 15 naar 12 bewoners en dan ook nog eens de ziener en kwajongen weg. Jammer dat JJ z'n kracht niet heeft kunnen gebruiken toen duidelijk werd dat ie gelyncht ging worden.
Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat aangezien we met 15 man zijn gestart het aantal wolven waarschijnlijk 3 en misschien wel 4 is. Dan zouden we nu dus op 3 vs 9 of 4 vs 8 zitten.
Daarom zou ik zeggen dat mensen die nog krachten hebben die ervoor zorgen dat er informatie rondom rollen bij ofwel bewoners of wel het hele dorp terecht komt die nu misschien wel het beste kunnen gebruiken. Gezien we in het ergste geval 3vs7 of 4vs8 komen.
En ik weet niet of er een heks is, maar die zou ik graag oproepen ofwel Rolfgang ofwel JJ. terug te brengen. Die kunnen ons immers helpen door informatie te verstrekken.
Wat betreft mijn stem, ik weet het echt niet. Het is natuurlijk makkelijk voor Techniek te gaan, maar vind het zelf ook wel verdacht dat Thud volgens mij als enige niet op Wesley of JJ. stemde.
Overigens er zouden volgens mij 4 spelers uit kunnen gaan wegens inactieviteit. Wat gebeurt er met hun eventuele rollen?
2. Doomtrain
3. Techniek VI
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. Needakill I
11. DeProfessor
13. Thud I
14. Henky-VII
15. Thiefert
Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat aangezien we met 15 man zijn gestart het aantal wolven waarschijnlijk 3 en misschien wel 4 is. Dan zouden we nu dus op 3 vs 9 of 4 vs 8 zitten.
Daarom zou ik zeggen dat mensen die nog krachten hebben die ervoor zorgen dat er informatie rondom rollen bij ofwel bewoners of wel het hele dorp terecht komt die nu misschien wel het beste kunnen gebruiken. Gezien we in het ergste geval 3vs7 of 4vs8 komen.
En ik weet niet of er een heks is, maar die zou ik graag oproepen ofwel Rolfgang ofwel JJ. terug te brengen. Die kunnen ons immers helpen door informatie te verstrekken.
Wat betreft mijn stem, ik weet het echt niet. Het is natuurlijk makkelijk voor Techniek te gaan, maar vind het zelf ook wel verdacht dat Thud volgens mij als enige niet op Wesley of JJ. stemde.
Overigens er zouden volgens mij 4 spelers uit kunnen gaan wegens inactieviteit. Wat gebeurt er met hun eventuele rollen?
2. Doomtrain
3. Techniek VI
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. Needakill I
11. DeProfessor
13. Thud I
14. Henky-VII
15. Thiefert
17 sep 2017, 15:39
2. Doomtrain
3. Techniek VI
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. Needakill I
11. DeProfessor
13. Thud II
14. Henky-VII
15. Thiefert
Mja, we oeten iets, iemand die vlot met de JJ stem meeging was Techmode, maar wie weet. Spelletjes worden gespeeld uiteindelijk, nu maar hopen dat we er niet weer bewoner uitgaat. Dan maar zo
3. Techniek VI
4. Yellow
5. Barry
6. shuckle
7. BrutalGamer
8. Wesley
9. Needakill I
11. DeProfessor
13. Thud II
14. Henky-VII
15. Thiefert
Mja, we oeten iets, iemand die vlot met de JJ stem meeging was Techmode, maar wie weet. Spelletjes worden gespeeld uiteindelijk, nu maar hopen dat we er niet weer bewoner uitgaat. Dan maar zo
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Re:
17 sep 2017, 18:18
Zo werkt die kracht niet. Levenselixer is preventief en niet actief.
De heks kan daarnaast alleen iemand die door de weerwolven dreigt te worden gebeten beschermen.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- The Great Volunteer
- Berichten: 4765
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Re:
17 sep 2017, 18:40
Beschermen is een betere kracht. Ralph reviven heeft weinig nut als hij toch weer eraan gaat bij de volgende ronde. Dat is ronde 3 toch.The Great Volunteer schreef: ↑17 sep 2017, 18:27Ik ben ook oke mee als Heks gewoon een persoon eenmaal tot leven terugbrengd. Daar ging ik wel beetje vanuit. Anders zou ik bij elke Wolvenmoord Heks moeten PM en of zij wel of niet iemand wil redden.
Maar goed het lijkt me het beste als jij als spelleider contact opzoekt met de heks op dit verder te bespreken. Vooral met de deadline in aanzicht.
Ik had een familiedag dus kon alleen even stemmen, dus techie werd een scapegoat.
Re: Re:
17 sep 2017, 19:08
Het is altijd al zo geweest hoor. Heks kan als directe kracht eenmalig iemand om leven brengen, en kan indien hij niet werd gedood tijdens de ronde, iemand terugbrengen tot leven.Thud schreef: ↑17 sep 2017, 18:40Beschermen is een betere kracht. Ralph reviven heeft weinig nut als hij toch weer eraan gaat bij de volgende ronde. Dat is ronde 3 toch.The Great Volunteer schreef: ↑17 sep 2017, 18:27Ik ben ook oke mee als Heks gewoon een persoon eenmaal tot leven terugbrengd. Daar ging ik wel beetje vanuit. Anders zou ik bij elke Wolvenmoord Heks moeten PM en of zij wel of niet iemand wil redden.
Maar goed het lijkt me het beste als jij als spelleider contact opzoekt met de heks op dit verder te bespreken. Vooral met de deadline in aanzicht.
Ik had een familiedag dus kon alleen even stemmen, dus techie werd een scapegoat.
En uiteraard zouden we er wel wat aan hebben . Hij zou kunnen confirmen of hij echt Wesley heeft bekeken en gezien dat hij een inwoner is.
17 sep 2017, 19:18
Dan heeft iemand de spelregels ooit iets teveel aangepast. Ik heb net op wakkerdam gekeken:
Maar goed Monopoly word ook met ieders huisregels gespeeld .
http://www.wakkerdam.net/category/goede-rollen/Naam: Heks
Alliantie: Goed
Rolomschrijving: De heks heeft twee drankjes tot haar beschikking. Het eerste drankje is het ‘doodsdrankje’, waarmee de heks eenmalig in het spel op een moment naar keuze een speler kan doden door een privébericht naar de spelleiding te sturen. Het tweede drankje is het ‘levensdrankje’, waarmee de heks eenmalig een lunch kan stoppen door vóór die lunch de spelleiding een privébericht te sturen dat het levensdrankje in wordt gezet.
Bijzonderheden: Het levensdrankje hoeft dus niet op één iemand te worden gebruikt, maar geldt als een lunchpreventie.
Maar goed Monopoly word ook met ieders huisregels gespeeld .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten