Metroid | Franchise
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
16 sep 2017, 21:16
Mooi. Maar voor de controlstick dat is wat mij het meeste hindert wat een rampenplan. Dat ding.
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 16 sep 2017, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
16 sep 2017, 21:56
Fun fact, de C-stick wordt wel ondersteund in de game, maar je kan alleen de map ermee schuiven. Dus niet echt zo boeiend. Maar zelfs dan, de manier waarop het nu werkt zou ook werken op een Pro controller. Misschien het wisselen tussen de verschillende wapens met de twee extra schouderknoppen, maar gezien dat op de touchscreen zit werkt dat prima. Al moet ik eerlijk zijn dat ik het graag allemaal zag stacken en dat je ze kan uitschakelen zoals in Super, maar ach.
Maar wat in het specifiek werkt zo omslachtig?
Maar wat in het specifiek werkt zo omslachtig?
16 sep 2017, 22:15
Echt dit topic is onleesbaar. Christ, ik lees gewoon nog steeds je zure houding tegenover de 3DS. Met de controls is absoluut niks mis. Het speelt prima weg en is goed te managen.
In ieder geval, het eerste uur bevalt goed. Eerste Metroid had me wel te grazen, zat nog even met de timing van de counter te stoeien hehe.
In ieder geval, het eerste uur bevalt goed. Eerste Metroid had me wel te grazen, zat nog even met de timing van de counter te stoeien hehe.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
18 sep 2017, 07:36
Wilde al vragen. Gaan we het nog over de game zelf hebben
Ik moet nog 1 upgrade en ben nu in area 6 of 7. Echt een prima game tot nu toe. Alleen is het jammer dat het toch eigenlijk een beetje aanvoelt als een mindere versie van metroid fusion. Ik vond de story bits daarin namelijk wel leuk. Nu is Samus namelijk echt alleen maar een spacesuit eigenlijk. En verder waren er iets meer daadwerkelijke bossbattles en fake Samus was echt een goede toevoeging. Maakte de game heel spannend en je was ook heel benieuwd wie het precies was.
Maar goed deze game is ook een remake en het parry-en is een leuke toevoegingen, maar van mij mogen ze wel een 2D metroid maken met wat nieuwe gameplay elementen.
Ik moet nog 1 upgrade en ben nu in area 6 of 7. Echt een prima game tot nu toe. Alleen is het jammer dat het toch eigenlijk een beetje aanvoelt als een mindere versie van metroid fusion. Ik vond de story bits daarin namelijk wel leuk. Nu is Samus namelijk echt alleen maar een spacesuit eigenlijk. En verder waren er iets meer daadwerkelijke bossbattles en fake Samus was echt een goede toevoeging. Maakte de game heel spannend en je was ook heel benieuwd wie het precies was.
Maar goed deze game is ook een remake en het parry-en is een leuke toevoegingen, maar van mij mogen ze wel een 2D metroid maken met wat nieuwe gameplay elementen.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- MonkeySleeve
- Berichten: 14
- Lid geworden op:
- 30 jul 2017, 09:50
Re:
18 sep 2017, 17:12
Dat inderdaad, ik mis echt het gevoel van een nieuw gebied verkennen, nieuwe vijanden tegenkomen en een epische bossbattle die erbij hoort wat je dan een upgrade geeft die je nodig hebt om verder te komen.Legendary schreef: ↑18 sep 2017, 07:36Wilde al vragen. Gaan we het nog over de game zelf hebben
Ik moet nog 1 upgrade en ben nu in area 6 of 7. Echt een prima game tot nu toe. Alleen is het jammer dat het toch eigenlijk een beetje aanvoelt als een mindere versie van metroid fusion. Ik vond de story bits daarin namelijk wel leuk. Nu is Samus namelijk echt alleen maar een spacesuit eigenlijk. En verder waren er iets meer daadwerkelijke bossbattles en fake Samus was echt een goede toevoeging. Maakte de game heel spannend en je was ook heel benieuwd wie het precies was.
Maar goed deze game is ook een remake en het parry-en is een leuke toevoegingen, maar van mij mogen ze wel een 2D metroid maken met wat nieuwe gameplay elementen.
Hierbij is het constant een metroid die echt te easy te verslaan is met die ice-beam en rapid fire mode...
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
18 sep 2017, 20:46
Voor mij zijn de gebieden gewoon nieuw hoor. Ze missen alleen een beetje een eigen smoel. Komt deels door de soundtrack, hoe gruwelijk magmoor caverns er ook in knalt, de rest is vrij minimalistisch. Wel sfeervol maar niet herkenbaar. Terwijl dat in Super Metroid en de Prime games wel het geval is.
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
18 sep 2017, 21:27
Prime 4 gaat intern ontwikkelt worden. En ik hoop niet door Platinum niet omdat ze niet talentvol zijn maar zo'n soort game is geen platinum achtige titel. High Voltage software kom op aub niet die hebben nog geen klassieker of echt goede titel gemaakt in mijn ogen. En gearbox is met Borderlands 3 bezig.
Net als vele denken dat Bethesda deze game in ontwikkeling heeft. Lijkt mij ook onzin Ik denk dat Nintendo zelf een goed interne studio heeft opgezet om dit een succes te laten worden.
Net als vele denken dat Bethesda deze game in ontwikkeling heeft. Lijkt mij ook onzin Ik denk dat Nintendo zelf een goed interne studio heeft opgezet om dit een succes te laten worden.
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 18 sep 2017, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten