Assassin's Creed | Franchise

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re: Re:

26 okt 2017, 16:05

Newgamessuck schreef:
26 okt 2017, 12:51
BigBaller schreef:
26 okt 2017, 11:37
Dus BotW verdient al die negens en tienen ook niet.
9? Zijn er reviews van BOTW die zo laag waren? :P
Er waren sites die Zelda: BOTW zessen en zelfs een vier(?) gaven.

Crasht de PC-versie van AC:Origins? Dat is iets wat ik wil weten. Bij Final Fantasy XV crashte de game ook wel vaker en ik hoop dat dat met de Windows-editie opgelost zal worden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

27 okt 2017, 07:12

Van mij mogen ze dit soort problemen ook harder aanpakken in reviews. Boeiend dat het later vast wel gepatcht wordt, je beoordeelt het product wat er op dat moment voor je ligt. Dat zouden ze ook met zo'n Ubisoft game moeten doen. Als je als mystery quest een restaurant gaat bezoeken en je moet varkenshaas eten omdat de biefstuk die avond toevallig op is dan zet je dat ook in je beoordeling.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

27 okt 2017, 07:39

Ik heb het ook in de beoordeling meegenomen. Maar sommige mensen denken ook dat het om het kwartier gebeurt ofzo, wat totaal niet het geval is. Het is verre van de horror die Unity was.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 08:03

Nee dan nog Rolfgang hoe kun je een game die feitelijk niet af is voorzien van 9? En jij bent niet de enige want er zijn meer die deze game van dat cijfer voor zien.

Maar eigenlijk geven die mensen Ubi de ruimte en het recht de mensen met opzet te belazeren. Want tijdens het testen van deze game moeten de crashes en ook de rare bugs en glitches bekend zijn. Als je dan als Ubisoft zegt we brengen het toch uit. Fuck de consument die er 60 euro voor neerlegt. We brengen het uit. En omdat het bij deze serie structureel gebeurd moet het cijfer flink omlaag worden gehaald.

En de bugs vergeef ik ze nog zeker de omgang van de grote wereld. Maar games crashes belonen met een 9 Rolfgang dan streef je doel voorbij. En dat de rest van de game zeer leuk is dat kan want dat zie ik ook. Maar de game is onaf.

En ik ben het niet vaak met gamespot eens. Maar die heeft de game harder afgestraft en de game een 7 gegeven.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

27 okt 2017, 08:08

Waarom geef je dan ook 60 euro uit aan een ubisoft game? Over een maand is die al 40 euro ofzo. Dat is algemeeen bekend over Ubi Games.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re:

27 okt 2017, 08:15

Rolfgang schreef:
27 okt 2017, 07:39
Ik heb het ook in de beoordeling meegenomen. Maar sommige mensen denken ook dat het om het kwartier gebeurt ofzo, wat totaal niet het geval is. Het is verre van de horror die Unity was.
Dit dus.


En daarbij de game krijgt de game van de meeste sites een 8 of hoger. Dus mijn conclusie is, het is terecht om deze game een hoog cijfer te geven.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re:

27 okt 2017, 08:28

SmartTies schreef:
26 okt 2017, 11:50
Gewoon een paar maanden wachten en je hebt een bug-free Assassin's Creed voor de helft van de prijs.
Dit inderdaad. Zelfs een game als SouthPark wat wel echt mijn ding is, koop ik van Ubi niet voor de volle mep. In januari of februari koop ik die wel voor 30 euro.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

27 okt 2017, 08:38

Ik spek de kas van Ubisoft gewoon hoor vandaag krijgen ze weer 116 euro van me.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 08:43

Maar jij bent ook als op ac aankomt ook niet echt objectief te noemen. Coola. Jij vind dus een onaf product een 9 waard. Dus als jij uit eten gaat en je eten is niet gaar en niet goed beoordeel je dit restaurant ook met 5 sterren?

Ja en daardoor blijft ubi onaf producten als deze uitbrengen.
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 27 okt 2017, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

27 okt 2017, 08:43

kaassouflee schreef:
27 okt 2017, 08:03
Nee dan nog Rolfgang hoe kun je een game die feitelijk niet af is voorzien van 9? En jij bent niet de enige want er zijn meer die deze game van dat cijfer voor zien.

Maar eigenlijk geven die mensen Ubi de ruimte en het recht de mensen met opzet te belazeren. Want tijdens het testen van deze game moeten de crashes en ook de rare bugs en glitches bekend zijn. Als je dan als Ubisoft zegt we brengen het toch uit. Fuck de consument die er 60 euro voor neerlegt. We brengen het uit. En omdat het bij deze serie structureel gebeurd moet het cijfer flink omlaag worden gehaald.

En de bugs vergeef ik ze nog zeker de omgang van de grote wereld. Maar games crashes belonen met een 9 Rolfgang dan streef je doel voorbij. En dat de rest van de game zeer leuk is dat kan want dat zie ik ook. Maar de game is onaf.

En ik ben het niet vaak met gamespot eens. Maar die heeft de game harder afgestraft en de game een 7 gegeven.
Omdat de game wel af is, Kaas. Twee crashes in een enorme game (de game is echt huge), in 20 uur speeltijd, dat kan gebeuren. En daarnaast amper bugs of glitches. Ik heb met vergelijkbare games, zoals The Witcher 3, veel erger meegemaakt. Maar omdat het een Ubisoft titel is, moeten de technische problemen wel erger zijn dan Ralph al twee keer duidelijk heeft gemaakt?

Ik heb de crashes meegenomen in de beoordeling en ik mijn ogen verdient de game een mooie 9. Ubisoft heeft een dijk van een game neergezet, een hele hoop langlopende problemen aangepakt en een beeldschone wereld gemaakt met een minimaal aantal technische problemen. Als het je niet trekt, dan ga je maar Power Moons verzamelen met je favoriete loodgieter.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 08:46

2 crashes is normaal? Ok vreemd . En nauwelijks bugs en glitches ik zie in de gamespot review toch echt andere dingen.

Maar als die fatsoenlijk gepatch is de komende dagen overweeg ik hem te kopen

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

27 okt 2017, 08:49

kaassouflee schreef:
27 okt 2017, 08:46
2 crashes is normaal? Ok vreemd . En nauwelijks bugs en glitches ik zie in de gamespot review toch echt andere dingen.

Maar als die fatsoenlijk gepatch is de komende dagen overweeg ik hem te kopen
Ik heb met The Witcher 3 wel meer dan twee crashes gehad. Idem met bijna alle andere open wereld-games, GTA IV was helemaal een drama.

En Kaas, het is bijna alsof twee personen een andere ervaring kunnen hebben tijdens het spelen. Fucking hell...
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 09:02

Ik heb the Witcher 3 ook een groot gedeelte gespeelt geen last van gehad gelukkig. En gta iv vol mij wel. Maar goed ik zie ook de vele punten die wel goed zijn. Alleen dit soort dingen dan denk ik zo zonde ubi

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

27 okt 2017, 09:11

Gelukkig ga je er ook niet te lang over door ofzo he

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

27 okt 2017, 12:43

Gamer.nl-lezer Coola over Assassin's Creed Origins

Trouwe lezers van Gamer.nl weten dat wij een superfan op de site hebben van Assassin's Creed. De beroemde Coola weet altijd wel iets moois te zeggen over de franchise. Reden genoeg om hem uit te nodigen voor een exclusieve speelsessie.
Het idee om Coola uit te nodigen op de redactie werd voorgesteld door de Gamer.nl-community. Uiteraard leek dit ons een prachtig plan dus hebben wij deze misschien wel grootste Assassin's Creed-fan van Nederland uitgenodigd om alvast een paar uur te spelen (en hem vervolgens met een paar goodies naar huis moeten sturen).


Hieronder lees je de eerste impressies van Coola, die we, op een kleine spellingcheck na, ongefilterd publiceren.

Eerste impressie van Assassin's Creed Origins

"Een paar dagen geleden kreeg ik de eer (iets waar ik de community van Gamer.nl eeuwig dankbaar voor zal blijven zijn) om naar Haarlem toe te komen om Assassin's Creed Origins een paar dagen voor de release te kunnen spelen. Dus hierbij mijn eerste impressie van Assassin's Creed: Origins.

Allereerst moet ik zeggen dat het er grafisch geweldig uitziet op de Ps4 Pro en de game heeft in de vier uur tijd dat ik hem heb kunnen spelen een stabiele frame rate gehad. Wel liep de eerste cutscene op een lagere frame rate dan de game zelf. Vanaf de eerste minuut merk je dat de game erg groot is, niet alleen in de schaal van de map maar ook qua gebouwen en standbeelden etc. waarbij ik (vooral bij de eerste Assassin's Creed, de Ezio-trilogie en de Kenway-saga) nog wel eens het gevoel had dat de schaal tussen objecten en de mensen niet helemaal klopte.Bij Origins heb ik echt het gevoel dat het honderd procent klopt. Naast dat de game erg groot is het ook nog eens heel erg sfeervol en levendig, waar je ook komt. Of dat nou een dorpje als Siwa, een stad als Alexandria of een stukje van de woestijn is. Overal voel je de sfeer en is er overal leven te vinden (in de woestijn vooral dieren zoals aasgieren en hyena's). Nergens had ik het gevoel van "wat is het hier kaal zeg".

Wanneer de wereld ook heel erg mooi is, is wanneer er een zandstorm op komt dagen, zeker overdag wanneer de zandstorm en de zon de wereld een geel/oranje gloed geven. Overigens is deze zandstorm een stuk beter uitgewerkt dan de storm van Assassin's Creed Black Flag waarbij je eigenlijk gelijk in de storm zat. Bij Origins is dat anders: in de verte zie je de zandstorm beginnen en het komt geleidelijk op je af. Tijdens mijn korte playthrough duurde het 10 minuten voor ik volledig in de zandstorm had en kostte het mij ook gelijk het leven, want voor ik het wist zat ik in een bandietenkamp (waar de npc 4 levels hoger waren dan mij) en werd ik keihard ingemaakt.

Afbeelding

De gameplay van Origins voelt erg fris aan, nu is het in het algemeen in geen één geval innoverende gameplay maar voor de Assassin's Creed-franchise is dit hetgene wat de franchise nodig had om weer verfrissend aan te voelen. De combinatie van actie-rpg en Assassin’s Creed is wat mij betreft nu al een goed huwelijk en ik ga het toch durven zeggen, maar de combat van Origins beschouw ik toch echt als een mix tussen de combat van The Witcher 3 en Dark Souls. Als je de game op Easy/normal en met de HUD volledig aan dan voelt de combat vooral aan als de combat van The Witcher 3. Maar speel je de game op normal/hard en met de HUD volledig uit (waarmee je dus 0,0 % informatie krijgt) is de combat gelijk een Dark Souls achtige combat en eigenlijk alleen iets vergeeflijker omdat je als je dood gaat geen geld/items verliest, wat bij Dark Souls natuurlijk wel het geval is. Ik heb de game vooral op normal met de HUD volledig uit gespeeld en dat heeft mij geleerd dat de game er dan ook echt geen doekjes om wind en je duidelijk laat merken dat hij het je moelijk maakt. Zo zat ik op een gegeven moment lekker van de omgeving te genieten toen ik zonder enige waarschuwing bijna one-hit-killed werd door een aasgier. Gelukkig was mijn kameel snel genoeg om mij in veiligheid te brengen.

Ik moet wel toegeven het proloog van de game redelijk makkelijk is. Je begint op level 1 ( logisch natuurlijk) en de regio waar je begint is een level 1- tot 5-regio. Je levelt al snel naar level 6 maar daarna word je in het diepe gegooid, De regio waar je daarna naar toegaat is een level 10 aanbevolen regio waarbij sommige sidequests zelfs level 20 aanbevolen is. Ik vind dat persoonlijk niet erg, maar ik kan begrijpen dat sommige dat mensen dat afschrikt. Ook ben ik in de 4 uur speeltijd twee bugs tegen gekomen, één bug was dat een npc vast kwam te zitten tussen een boom en een muur en de tweede gebeurde toen ik half in een tempel stond en m'n kameel riep en m'n kameel vast kwam te zitten in een ophoging. Maar als ik heel eerlijk moet zijn waren het geen bugs die mijn ervaring verpestte.

Mijn eerste conclusie is dan ook dat Origins een geweldige toevoeging is aan de Assassin’s Creed-franchise en ik denk dat dit nog wel eens één van de beste delen uit de franchise kan gaan worden. De vernieuwde combat zorgt er in ieder geval voor dat de game verfrissend aanvoelt. Wel heeft de game last van bugs (althans last van twee bugs) en is daarmee te vergelijken met de release van Assassin's Creed 2."

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 15:25

Heeft iemand de day one patch gedownload en lost dit veel op?

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

27 okt 2017, 15:45

Kerel wacht nou gewoon ff af man.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 15:55

De day one patch is toch uit? Dus ik vraag me af wat lost het op. Want ik wil er een game naast Mario kopen.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

27 okt 2017, 15:59

Ga eens Persona 5 of Yakuza 0 spelen! Maar het zijn allicht parels voor de zwijnen. :P

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

27 okt 2017, 16:09

Of koop de Xbox One X.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 16:14

Als jij hem betaald voor mij en cadeau doet met alle liefde

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

27 okt 2017, 16:33

He kaas geen kritiek op mijn artikel? Je zal het er vast niet mee eens zijn.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

27 okt 2017, 16:49

Not again...
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

27 okt 2017, 18:57

Ik heb tot 5 voor 12 de tijd om te beslissen om hem te kopen of Wolfenstein. Dan heb ik hem morgen nog in huis.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

27 okt 2017, 19:20

_O-

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 202 gasten