Assassin's Creed | Franchise

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

25 nov 2017, 05:06

kaassouflee schreef:
24 nov 2017, 23:51
Oke duidelijk Rolfgang ik ben het op vele punten met je oneens. Maar om er nou weer heel diep op in te gaan dan krijgen we weer eeuwen lange discussies waar wij het uiteindelijk niet eens gaan worden met elkaar. En dat schiet ik ook niet op. Jij staat achter je 9.0 ik vind het echt niet meer dan 6,5 en in een goede bui een 7.0 Ik vind het nog steeds spelen als de vele Ubisoft games van vroeger. Al ga ik wel proberen om de game wel uit te spelen. Want anders heb ik mij voor niets zitten zwoegen om zover te komen haha.

En over dat sommige dingen Rockstar achtige kwaliteit aannemen. Ik hoop dat Rockstar volgend jaar wel aantoont hoe je een echte tof open wereld game maakt met RDR2. Die AC compleet omver blaast. Maar dat is afwachten. Verder goed dat je er even uitgebreid er op in bent gegaan. Maar eens gaan we het niet worden. Wel heb ik sowieso dat XGN hoe tof de mensen daar ook zijn. games vaak te hoog beoordeeld. Zo werd FIFA 18 ook door een van jullie beoordeeld met een 9,5. Maar dat is een andere discussie.
Jij wilde toch weten hoe ik bij mijn cijfer kom? En een beetje raar om niet te willen discussiëren op een discussieforum.

Als je trouwens op Metacritic kijkt bij XGN, is ons cijfer gemiddeld lager dan Metacritic-rating. En een beetje raar ook om dat erbij te pakken, want ik recenseer niet in mijn eentje en we overleggen niet over cijfers.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

25 nov 2017, 07:45

Daarom vind ik jou uitleg goed om te lezen. Maar ik ben het op vele punten oneens met je betreft deze game. Ik ben deze game op vele punten niet zo goed aan het vinden als jij het heb gevonden. En dan kunnen we discussie voeren. Maar dat heeft denk ik weinig zin als we er toch niet uit gaan komen. En over Xgn ik had het over jullie bij Xgn had het dus niet alleen over jou qua het geven van hoge cijfers.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re:

25 nov 2017, 08:31

Rolfgang schreef:
24 nov 2017, 23:15
Nou, daar gaan we dan...
kaassouflee schreef:
24 nov 2017, 12:46
Heb nu toch aardig wat tijd in deze game gestoken. Maar hoe jij Rolfgang en ook andere websites bij het cijfer 9 terecht zijn gekomen ik blijf het een groot raadsel vinden. Ik speel het nog wel steeds door omdat ik het zonde vind om een nieuwe game zomaar weg te doen. Maar wat ik er van speel het ontstijgt nergens de middelmaat. Is het dat de Ac naam er aan vast kleeft dat deze game zo hoog scoort? Want deze game is gewoon in de categorie 6,5.
Cutscenes
De cutscenes zijn van een bedroevend niveau. En de voice acting vind ik persoonlijk van een super laag niveau. Van echt elk personage. Hier zijn geen B acteurs voor ingehuurd. Maar gewoon een stel vrijwilligers lijkt het wel. Het is voor een game die deels draait om het verhaal echt heel slecht.
Er zitten amper cutscenes in de game. De cutscenes die erin zitten, zijn vrijwel exclusief gebonden aan een main quest en zijn van een goed niveau. Geen extreem hoge niveau, maar het doet wat het moet doen en heeft een aantal zeer charmante scenes - met name als het gaat om de interactie tussen Bayek en zijn vrouw. Waar jij op doelt zijn de 'cutscenes' die je krijgt bij het aannemen van een sidequest. Dat zijn geen cutscenes, dat zijn in-game gesprekken waarbij je simpelweg niet kan lopen en de camera van plek verandert. Dat maakt het nog geen cutscene, net zoals een gesprek in een game zoals Fallout 4 of The Witcher 3 niet een cutscene is.

Zoals ik ook al eerder heb aangegeven is de voice acting van de naamloze NPC's niet denderend. Maar om het af te doen als een stel vrijwilligers is naar mijn mening denigrerend en respectloos. Bovendien hebben de main characters goede tot zeer goede voice-acting. Dat er geen grote namen als Nolan North, Laura Bailey of Matt Mercer zijn ingehuurd, betekent niet meteen dat het slechte voice actors zijn, integendeel. De game speelt zich af in Egypte, de characters horen dan ook een Egyptisch, Arabisch of Grieks accent te hebben. Het een bedroevend niveau noemen is gewoon een hyperbool van jewelste en niet een sterk begin van je post.
Sidequest en main quests
Heel veel sidequest komen vaak op hetzelfde neer namelijk bevrijd een gevangen genomen figuur. En breng die terug. Of onderzoek een plaats en dan moet je meestal bij 5 verschillende sporen op driehoekje drukken. En de hoofdquest draait bijna alleen maar om het killen van een van je targets. Ook die zijn op een enkele na niet goed uitgewerkt. Ik heb nu bij 2 of 3 missies pas gehad waarvan ik dacht daar zit echt een vet stuk in. Maar ware het niet dat het dan weer uitmond in matigheid door een standaard onderzoek deze plaats of red deze persoon actie te moeten doen.
De game heeft een bepaald aantal mechanics waar het gebruik van kan maken. De combat mechanics, interacties met objecten, speciale voorwerpen zoals gadgets en movement, om het heel kort door de bocht te nemen. De quests moeten gebouwd worden rond één of meerdere van die mechanics. Je kan niet ineens een quest hebben waarbij je een 2D platform-level moet voltooien. En quests draaien niet alleen om de handeling zelf, het gaat ook om het verhaal en de lore die je achterhaalt - zo heb ik bijvoorbeeld smakelijk gelachen om de Lord of the Rings-quest. Kijk maar eens naar een andere RPG en de handelingen die je daar kan verrichten als het om quests. In de Elder Scrolls-games doe je ook niet anders dan vechten, op een knopje drukken voor interactie en af en toe een puzzel om lossen. Maar wat houdt het interessant en maakt elke quest anders? Inderdaad, het verhaal van de quest.

Naast de normale sidequests zijn er ook talloze andere actviteiten die zorgen voor zat afwisseling, zoals de paardenwagen-races in de Hippodrome, de Arena-gevechten in Cyrene en heb je wel eens een Papyrus-puzzel opgelost?

En serieus, zeuren dat de hoofdmissies van een Assassin's Creed-game draaien om het vermoorden van je targets? Wat had je anders verwacht?
De wereld zelf
De wereld zelf zit tof in elkaar het ziet er redelijk tot goed uit. En de setting is tof gekozen dat is een compliment. De woestijn in rijden met je Kameel super tof en het dan tegen komen van piramides is super tof. Alleen de dorpjes zelf vind ik dan weer minder door de slechte NPC's die er in rondlopen.
Hier maak ik niet veel woorden aan vuil, want de perceptie van graphics is compleet subjectief, op een aantal dingen na, zoals de aan- of afwezigheid van AA en andere technische zaken. Persoonlijk vind ik de game er verbluffend mooi uitzien en één van de mooiste games die deze generatie is uitgekomen.
Het vechtstysteem en upgrade systeem

Het vechtsysteem heeft lichte verbetering maar nog steeds is het niet van een heel hoog niveau ik hoorde andere mensen roepen dat het zich kan meten met de beste games op gebied van een vechtsysteem dat vind ik niet. En dan het upgrade syteem super leuk op zich ware het niet dat het niets vernieuwend is van wat we al kennen.
Het vechtsysteem is licht verbeterd? Het hele systeem is compleet omgegooid en is naar een veel hoger niveau getild. De vorige AC-games hadden een groot gebrek aan uitdaging, omdat de combat enorm simpel was en de enige missies die je regelmatig failde, waren missies waarbij je ongezien moest blijven en je daar bij de oude AC-games niet de tools voor had. De combat is Origins is eindelijk uitdagend, biedt veel diepgang en heeft daarbij veel opties met de verschillende wapens. Je kan elke situatie en vijandelijk kamp op meerdere manieren aanpakken en met Senu kan je ook goed van tevoren een plan maken en die effectief uitvoeren.

Net zoals de vorige AC-games heb je de mogelijkheid om alles ongeschonden uit te voeren, maar de moeite die je daarvoor moet doen en de vaardigheden die je daarvoor moet hebben zijn vele, vele malen hoger. De combat wordt wel eens vergeleken met Dark Souls en dat komt niet door dezelfde moeilijkheidsgraad of exact dezelfde mechanics (hoewel ze wel veel overeenkomsten tonen), maar omdat jij als spelers de tools krijgt aangereikt en zelf die tools tot het beste resultaat te gebruiken. Ben je goed in het parryen van aanvallen en creeër je daarmee een groot voordeel in combat? Gefeliciteerd. Ben je er minder goed in? Dan krijg je een klap voor je harnes en is het misschien beter om te ontwijken en een minder groot voordeel voor jezelf te maken.

Je hebt misschien geen vijftig verschillende aanvallen, maar dat is ook niet nodig. Met blokken, parryen, ontwijken, lichte en (charged) zware aanvallen (met zeven (uit mijn hoofd) verschillende move-sets), on-the-fly ranged attacks (met vier verschillende opties), verschillende gadgets en stealth mechanics heb je genoeg opties voor de situaties waarmee je te maken krijgt en staat mijlenver boven de vorige AC-games als het gaat om combat en stealth.

Het upgraden van je wapens, armor, quiver etc. is inderdaad iets wat we al eerder in (AC-)games hebben gezien en is niet baanbrekend met een uniek en vooruitstrevend systeem. Maar dat is ook niet altijd nodig. Origins doet het op een manier die voor iedereen is te begrijpen en moedigt je ook aan om daadwerkelijk op jacht te gaan op zoek naar de juiste grondstoffen - voor bijna de hele game. Iets wat weinig games tot nu toe hebben geflikt als het gaat om craften, negen van de tien keer heb je alles al geupgrade op de helft van de game.
Dus nee dit is voor mij gewoon persoonlijk een 6,5. Nergens heeft Ubisoft met deze game echt stappen gemaakt ten aanzien van andere AC games. En het wordt misschien tijd dat deze serie nu echt vanaf de grond wordt opgebouwd. En dat er een AC game wordt gemaakt die echt goed is. En van mij part nemen ze daar 5 tot 6 jaar de tijd voor. Maar deze serie verdiend beter dan wat het nu geworden is. En ik ben wel benieuwd naar je volgende reviews van je Rolfgang. Want als je deze game met een 9 beloond ben ik benieuwd wel games je lager gaat beoordelen. Want ik kan mij namelijk volgend jaar weinig games indenken die niet beter gaan worden dan dit spel
Nergens heeft Ubisoft echt stappen gemaakt? De wereld is enorm en nu compleet open gemaakt (zelfs Black Flag moest het in delen opknippen), het is veranderd in een echte RPG met talloze sidequests, een level-systeem met betekenisvolle upgrades, een echt loot-systeem (met tevens wapens die uniek aanvoelen als je bijvoorbeeld een Papyrus-puzzel oplost, iets wat Destiny 2 niet lukte), de toevoeging van Senu die van enorme invloed is op de moment-to-moment gameplay, het compleet omgooien van het vechtsysteem. Is ben heel benieuwd wat jij verstaat onder echte stappen maken, want volgens mij eindigen we dan met een Mario-titel en is Bayek vervangen door Duke Nukem met de stem van Laura Bailey.

De game is bijna alle vlakken veranderd en dat komt omdat ze er ook echt de tijd voor hebben genomen. Origins is niet gemaakt in twee jaar tijd, want de studio die hieraan heeft gewerkt heeft als laatste aan AC gewerkt met Black Sails. Ze hebben alleen nog een jaar extra de tijd gekregen en die hebben ze ook besteed aan de kleinste details die je ziet en hoort in de game, wat bijna te vergelijken is met de games van Rockstar. Moet je maar eens het verschil horen in het geluid dat paarden en kamelen maken als ze rennen, of naar de dode vissen in de haven van Alexandrië, of de zandstormen die je al van kilometers afstand aan kan zien komen en je ook daadwerkelijk het zicht ontnemen. Origins is gemaakt met veel liefde, tijd en aandacht en dat is aan vrijwel elk aspect van de game te merken. Ja, de game heeft een paar minpunten die ik ook heb benoemd in mijn review. En ja, ook topgames hebben hun minpunten, die horen erbij, net zoals de Zelda- of Mario-games altijd wel een aantal minpunten hebben. En welke games er volgend jaar beter worden? Geen idee, dat zien we dan wel en dan bekijk en beoordeel ik die games puur en alleen op zichzelf en maak ik alleen vergelijkingen waar die nodig en treffend zijn. Maar Origins heeft die 9,0 dubbel en dwars verdiend en daar blijf ik achter staan, net zoals een hele hoop andere websites waarvan jij het een raadsel vindt.

Veel leesplezier, ik ga slapen.

PS: een groot gedeelte van een review en het beleven van een game komt neer op subjectiviteit, stop dan ook met het rondslingeren van 'niet objectief', want dat is bijna nergens van toepassing. Voorbeeld: het opmerken dat het vechtsysteem is veranderd is objectief, het opmerken dat je het veranderde vechtsysteem niet leuk vind is subjectief.

Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

25 nov 2017, 17:26

Zodra iemand zegt "als je er objectief naar kijkt" is het klaar, basta. Niks aan meningen en ervaringen wat betreft games is objectief, cijfers ook niet.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

26 nov 2017, 01:54

Lol RESTECP dat je de moeite nog nam voor zo'n post Ralph, tering

uiteindelijk praat je toch tegen een muur

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 nov 2017, 08:44

Yep, de salarissen bij Ajax moeten nog steeds verdubbeld worden.

Gebruikersavatar
miklo
Lv0
Berichten: 16
Lid geworden op:
01 nov 2017, 14:48

29 nov 2017, 11:47

Ik ben heel positief verrast door de game. Ook ik ben al fan vanaf het eerste uur maar de serie was cht toe aan vernieuwing. Ubi heeft goed gekeken naar andere games, zowel de eigen als games als de witcher. Heeft het risico durven nemen om de game vanaf de grond op met elementen van AC en dus die andere games te gaan mengen. Het resultaat is dat AC geen Action adventure meer is (wat jou goed ligt Kaas) maar een action RPG ( en ik denk dat dat niet helemaal jouw cup of tea is Kaas).

Voor mij is dat de perfecte mix, een RPG met het Assassins sausje er overheen gedropped. Het vechtsysteem is helemaal verandert en is inderdaad een learning curve waar je zelf je eigen twist aan geeft. Ik hou er bijvoorbeeld van om zoveel mogelijk vanaf een paard of met pijl en boog aan te vallen. Daar ben ik ook echt goed in geworden terwijl ik aan het begin dacht dat de pijl en boog echt niet goed werkte.

Daarnaast is het upgraden met grondstoffen prima gedaan. Ik zit ook vaak even te zoeken of er grondstoffen worden vervoerd of dat er ergens een groepje beesten rondloopt waar er huiden te vinden zijn. Het triggerd mij dus om dit te doen. Daarnaast spaar ik steeds geld om mijn legendary wapens te kunnen upgraden.

Het verhaal zorgt er overigens, zoals eerder gezegd, nog niet voor dat ik mezelf gedwongen voel om er verder in te stappen. Ik ben veel te druk met allemaal verschillende dingen ontdekken, zien en doen. Al zijn de zijmissies niet allemaal echt interessant. Maar dat is iets waar ze nu op voort kunnen bouwen.

Voor mij is deze franchise weer helemaal terug. Ik zit nog halverwege de game maar kan al niet wachten tot ik weet waar de volgende zich afspeelt. Ik hoorde Griekenland maar hoop eerder op Japan.

Ik geef er dan ook het controversiële cijfer een 9 voor.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

06 dec 2017, 18:55

Review Assassin’s Creed Origins

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik Assassin’s Creed Origins heb uitgespeeld. Dus ik vind dat het weleens tijd is voor mijn review van de game.

Afbeelding


het verhaal – wederom een mix van geschiedenis en sciencefiction

Net zoals bij de vorige delen is het verhaal opgesplitst in twee segmenten het verleden en het heden. In verleden volgen we de Medjay Bayek die jacht maakt op leden van een groepering dat zichzelf de The Order of the Ancients noemt, hij maakt jacht op deze leden omdat deze groepering mensen onderdrukt en het is ook een kwestie van wraak voor Bayek want ze hebben hem namelijk ook persoonlijk pijn gedaan. In zijn queeste word hij bijgestaan door zijn vrouw Aya en nog aantal andere mensen. Zijn queeste stuurt hem door heel Egypte.

Afbeelding

Gaandeweg ontrafeld Bayek het grotere complot van The Order of the Ancients dat verder reikt dan Egypte en de wereld wel eens drastisch ken veranderen. Bayek’s queeste veranderd hier door ook van een missie om wraak naar iets veel nobeler hier door vind Bayek het ook noodzakelijk om te stoppen met zijn rol als Medjay en een nieuwe groepering op te richten dat uiteindelijk de Assassin Brotherhood zoals we het kennen van Assassin’s Creed één.

Naast de main quest zijn er ook nog heel veel side quests, het Hoofd verhaal is interessant maar de game blinkt vooral uit in de zij verhalen . Veel van deze verhalen staan met elkaar in verbinding en hebben vaak ook meerdere lagen en twists waardoor de meeste verhalen uniek aanvoelen. Ook zijn er maar een handjevol fetch quests maar ook daarvan hebben de meeste meerdere lagen en twists waardoor door zelfs deze fetch quests te pruimen zijn.

Afbeelding

In het heden volgen we Laya Hassan die via de animus onderzoek doet voor Abstergo. Het heden segment is jammer genoeg niet zo interessant als het verleden segment. Het is leuk dat er weer een nieuwe protagonist is in de zelfde stijl als Desmond Miles, maar je kan overduidelijk merken dat dit een opstart is naar iets groters waardoor het verhaal in het heden een te kleine sprong maakt.

de gameplay – Typisch Assassin’s Creed maar tegelijkertijd ook heel erg verfrissend

Er is veel veranderd ten opzichte van de vorige delen maar toch voelt de game erg vertrouwd aan. Zo is het freerunnen nagenoeg het zelfde gebleven als in de voorgaande delen maar wel een heel stuk beter gefinetuned waardoor het echt letterlijk een genot is om op gebouwen te klimmen en over daken te rennen.

Afbeelding

Het paardrijden of in dit geval vooral kameel rijden is na een afwezigheid van 4 delen ook weer terug en de mechanics van het paardrijden zijn echt een van de beste uit de game industrie, het voelt echt heel natuurlijk aan de response is ook uitstekend te noemen. Naast het paardrijden zijn de karren uit syndicate ook weer terug alleen zijn de mechanics in Origins een redelijk grote achteruitgang vergeleken met de mechanics van Syndicate hier door zijn de races in de Hippodrome vaak meer een hel dan iets leuks.

Qua missie structuur en combat is Assassin’s Creed Origins een verfrissing van de Franchise. De vorige delen waren een action Adventure met een lineaire missie structuur waarbij je geen echte vrije keuze had van welk doelwit je als eerste wilt vermoorden, Origins is een action RPG met een meer open missie structuur waarbij je zelf kan kiezen welke quest je als eerste wil voltooien ook kan je ten alle tijden weg lopen van de huidige quest om een andere quest of een andere activiteit te doen. Want naast questsheb je ook nog tombes om te raiden en arena gevechten om te doen.

Afbeelding

De combat van Assassin’s Creed Origins heeft ook een een totale overhaul gekregen, bij de voorgaande delen was de combat vooral gericht op counters en vielen de vijanden één voor één aan. Bij Origins is dat totaal anders allereerst kan je nu niet meer als een rambo op de knoppen drukken als je dat nu doet raak je voor heel wat lucht en sta je ook open om zelf keihard neergehaald te worden en ten tweede vallen de vijanden nu tegelijkertijd, dit betekent dat als je tegen 10 vijanden vecht ze ook met z’n tienen tegelijkertijd aankunnen vallen. Hier door moet je een stuk tactischer te werk gaan en soms is het zelfs beter om gebruik te maken van de stealth dan van de open combat, de stealth is in deze game ook weer een heel stuk verbeterd nu was het sinds Unity al een erg goede stealth game maar bij Origins hebben ze pijnpunten bijgewerkt waardoor de stealth ervaring nog beter aanvoelt en leuker is om te doen.

nieuwe setting – niet zomaar een aantal steden maar een heel land en Glitches

Afbeelding

Zoals altijd met een nieuw Assassin’s Creed deel is er weer een nieuwe setting en dat is bij Assassin’s Creed Origins Egypte en dan niet een aantal steden maar een heel groot gedeelte van het land. Het Egypte van de game nodigt je echt uit om de wereld te verkennen en er is ook heel veel te doen en over al is het erg sfeervol en levendig of dat je nou in alexandrië of in de Black desert bent.

Afbeelding

Ik ben in mijn 103,5 uur durende playthrough jammer genoeg wel een aantal glitches tegen gekomen gelukkig geen game breaking glitches maar glitches nonethless een paar voorbeelden zijn dat een doelwit dat ik aan volgen was om hem op een rustige plek te vermoorden met zijn kar en al een meter of vijftien de lucht in vloog na dat hij over een rotsblok reed (voordeel was dat hij dood ging) of m’n kameel die vast kwam te zitten in een ruïne die half onder de grond zat.

conclusie

Ubisoft heeft met Assassin’s Creed Origins laten zien dat ze nog steeds Triple A games kunnen. Het verhaal is interessant en de gameplay is verfrissend maar toch ook weer ouderwets Assassin’s Creed. Jammer genoeg heeft de game wat last van glitches en zijn de kar mechanics niet optimaal. Ondanks deze minpunten is Assassin’s Creed Origins voor mij de beste Assassin’s Creed ooit gemaakt en daarom geef ik deze game een 9,5

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

06 dec 2017, 19:15

Mijn cijfer op basis van youtube beelden:

Trailing missions/10
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

06 dec 2017, 19:18

Wat krijg je als je een 9 omdraait Meta

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

06 dec 2017, 20:34

BigBaller schreef:
06 dec 2017, 19:18
Wat krijg je als je een 9 omdraait Meta
Gesmolten kaas.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

06 dec 2017, 20:57

Maar wel cool dat je even random een vrij uitgebreide recensie eruit gooit Coola, props :)
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

31 mei 2018, 19:33



Geen jaar compleet zonder een Assassin's Creed leak: AC Odyssey

Kotaku's Jason Schreier::
Rumors about the next Assassin’s Creed have been circulating for months now—some real, some fake—but the one we’ve been hearing since January from our own sources is that the game is indeed set in Greece, and that it’ll be even more of a drastic departure for the series than Origins. We’ve heard the same details from three people who have played the game, and several more who have heard about it secondhand. While Origins added Witcher-like RPG elements, Odyssey will take things even further, those people said, bringing dialogue options to the series for the first time. You’ll be able to play as either a male or a female protagonist, although the builds we’ve heard about did not feature Origins’ main characters Bayek or Aya, but new heroes.

https://kotaku.com/new-leak-reveals-ass ... 1826454752

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

31 mei 2018, 19:38

Omdat, natuurlijk! :lol:

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

01 jun 2018, 07:10

Vreemd dat ze er nu al mee komen, want blijkbaar word het nog steeds een 2019 game

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

01 jun 2018, 17:51

plus minus 1 jaar tussen aankondiging en release kunnen andere developers nog wat van leren hoor

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

01 jun 2018, 20:16

Coole setting.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

06 jun 2018, 08:31

Met Origins hebben ze een enorm goede basis gelegd, dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen met Odyssey.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

08 jul 2018, 11:53

Kaas was right. Heb Origins nu een uurtje gespeeld maar wat een belabberde schijtzooi. Die intro, wtf en dan die houterige combat :drol:

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

Re:

08 jul 2018, 14:46

BigBaller schreef:
08 jul 2018, 11:53
Kaas was right. Heb Origins nu een uurtje gespeeld maar wat een belabberde schijtzooi. Die intro, wtf en dan die houterige combat :drol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

08 jul 2018, 14:47

BigBaller schreef:
08 jul 2018, 11:53
Kaas was right. Heb Origins nu een uurtje gespeeld maar wat een belabberde schijtzooi. Die intro, wtf en dan die houterige combat :drol:
Ik heb er een screenshot van, te laat om het te verwijderen Arno.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 jul 2018, 16:10

Het schijnt dat vooral de intro heel slecht is, maar de rest van de game goed. Ik heb het niet gespeeld en zal dat ook niet meer doen, maar de setting van Odyssey spreekt me zeker aan.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re: Re:

08 jul 2018, 17:22

Rolfgang schreef:
08 jul 2018, 14:47
BigBaller schreef:
08 jul 2018, 11:53
Kaas was right. Heb Origins nu een uurtje gespeeld maar wat een belabberde schijtzooi. Die intro, wtf en dan die houterige combat :drol:
Ik heb er een screenshot van, te laat om het te verwijderen Arno.
Jouw FFXII preview is voor altijd vereeuwigd

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

08 jul 2018, 21:00

R-Type schreef:
08 jul 2018, 16:10
Het schijnt dat vooral de intro heel slecht is, maar de rest van de game goed. Ik heb het niet gespeeld en zal dat ook niet meer doen, maar de setting van Odyssey spreekt me zeker aan.
De intro van de game is inderdaad heel slecht. Pacing is waardeloos het eerste één a twee uur en het is super onduidelijk qua cutscenes. Ik dacht dat ik per ongeluk op skip had gedrukt en heb de game opnieuw opgestart, maar ik kwam er toen dus achter dat dat hoort. Later wordt het wel iets logischer waarom het zo is gedaan, maar alsnog geen slimme zet geweest van Ubi.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
7threst
Lv0
Berichten: 18
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:59

08 jul 2018, 22:20

Heb de game gedropt na de intro ondanks dat de game me aanspreekt. Kon dat echt niet hebben om eerlijk te zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten