Laatst Gespeelde Game
04 jun 2018, 19:18
Het is niet echt verbazend natuurlijk dat ze voor zo'n cheap collections geen degelijke online infrastructuur willen voorzien. SFV was zelfs volgens mij ook best pauper?
Zelfde geldt voor de Mega Drive collection, gewoon bagger online en ik denk niet dat ze het ooit gaan fixen. Maar daar is dat niet echt belangrijk, offline loopt die gewoon goed op een paar nitpicks na als je een freak bent.
Ik dig Sterling zijn content wel maar die laatste video is gewoon clickbait bullshit, check die van mylifeingaming als je een degelijke review wil van de collectie vergeleken met bijna al de vorige.
Zelfde geldt voor de Mega Drive collection, gewoon bagger online en ik denk niet dat ze het ooit gaan fixen. Maar daar is dat niet echt belangrijk, offline loopt die gewoon goed op een paar nitpicks na als je een freak bent.
Ik dig Sterling zijn content wel maar die laatste video is gewoon clickbait bullshit, check die van mylifeingaming als je een degelijke review wil van de collectie vergeleken met bijna al de vorige.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4764
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Re:
14 jun 2018, 20:19
Goed bezig niffo. Misschien niet de beste remaster ooit maar wel erg vermakelijk.The Great Volunteer schreef: ↑14 jun 2018, 18:55Burnout Paradise City Remaster. Kan eens zeggen job well done, EA. Heerlijke game
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4566
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- The Great Volunteer
- Berichten: 4764
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
Re: Re:
15 jun 2018, 16:08
Thnx!! Idd ja en voor 15 euro vind ik zeker schappelijk prijsJames schreef: ↑14 jun 2018, 20:19Goed bezig niffo. Misschien niet de beste remaster ooit maar wel erg vermakelijk.The Great Volunteer schreef: ↑14 jun 2018, 18:55Burnout Paradise City Remaster. Kan eens zeggen job well done, EA. Heerlijke game
15 jun 2018, 19:23
Ondertussen zijn open world racers gewoon veel beter uitgevoerd. Slechter scorende titels als Most Wanted 2010 en Rivals zijn veel beter. Rivals heb ik veel gespeeld tijdens PS4 launch periode, vond ik een toffe open world.
Paradise heeft een levenloze, saaie open world en mist nog de features die bovenstaande games wel zouden hebben. Het is een stuk stront. Ze hadden Burnout 3 moeten remasteren. Ik weet zeker dat ik die nog tof zou vinden.
Paradise heeft een levenloze, saaie open world en mist nog de features die bovenstaande games wel zouden hebben. Het is een stuk stront. Ze hadden Burnout 3 moeten remasteren. Ik weet zeker dat ik die nog tof zou vinden.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4566
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
21 jun 2018, 16:16
Momenteel speel ik Yonder the Cloud Catcher Chronicles en ik vind het leuker dan ik dacht en stop er meer uren in dan ik dacht. Tuurlijk het is geen Animal Crossing of Harvest Moon, waar de game van beide wel iets heeft gepakt. Toch speel ik het met plezier en heb ik moeite de game neer te leggen.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4764
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- Rick Raptor
- Berichten: 401
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 12:56
24 jun 2018, 23:01
Hollow Knight
Hot damn deze game is verslavend. Ik ben nog steeds met moeite door God of War aan het kruipen maar ik begon me te vervelen, dus besloot ik deze eens op te vuren (zeker aangezien de Switch versie recent is uitgekomen). En man, het heeft mijn hele weekend opgeslokt.
Soulsborne game-mechanieken zie je namelijk wel vaker in veel genres terug, maar het is zelden dat ze zo goed werken als in deze Metroidvania. Het heeft praktisch de krenten uit de pap zitten vissen wat betreft die games (het Souls-systeem, de fragmentarische verhaalvertelling, de sombere setting en de vrijheid uit de eerste game) en heeft het aangevuld met sterke Metroidvania-gameplay, handgeschilderde personages en omgevingen, een sfeervolle soundtrack en de setting (waar iedereen een insect is) die het allemaal een eigen smoel geven.
Telkens als ik de game weer afgesloten heb zit ik weer na te denken over waar ik recente nieuwe abilities weer kan gebruiken, en voor ik het weet zit ik weer te spelen om het uit te testen. Waarna ik een heel nieuw gebied ontdek en weer anderhalf uur bezig ben.
Dit is echt Shovel Knight niveau.
Hot damn deze game is verslavend. Ik ben nog steeds met moeite door God of War aan het kruipen maar ik begon me te vervelen, dus besloot ik deze eens op te vuren (zeker aangezien de Switch versie recent is uitgekomen). En man, het heeft mijn hele weekend opgeslokt.
Soulsborne game-mechanieken zie je namelijk wel vaker in veel genres terug, maar het is zelden dat ze zo goed werken als in deze Metroidvania. Het heeft praktisch de krenten uit de pap zitten vissen wat betreft die games (het Souls-systeem, de fragmentarische verhaalvertelling, de sombere setting en de vrijheid uit de eerste game) en heeft het aangevuld met sterke Metroidvania-gameplay, handgeschilderde personages en omgevingen, een sfeervolle soundtrack en de setting (waar iedereen een insect is) die het allemaal een eigen smoel geven.
Telkens als ik de game weer afgesloten heb zit ik weer na te denken over waar ik recente nieuwe abilities weer kan gebruiken, en voor ik het weet zit ik weer te spelen om het uit te testen. Waarna ik een heel nieuw gebied ontdek en weer anderhalf uur bezig ben.
Dit is echt Shovel Knight niveau.
- The Great Volunteer
- Berichten: 4764
- Lid geworden op:
- 31 jul 2017, 10:59
- Chrono Trigger
- Berichten: 242
- Lid geworden op:
- 17 jul 2017, 02:19
29 jun 2018, 12:37
Rise of the Tomb Raider
Maandje lang free Gamepass. Yalla yalla sjhpelen!
Wat een prachtige game! 4K HDR komt hier goed tot zijn recht. Je gaat er bijna met een zonnebril voor zitten wanneer de zon door het besneeuwde gebied op je scherm shined.
Qua gameplay ligt dit me beter dan de laatste Uncharted waar de klim en schietsessie niet gelijdelijk in elkaar opgingen. Ik was ook een beetje Nathan Drake moe na deel 3.
Maandje lang free Gamepass. Yalla yalla sjhpelen!
Wat een prachtige game! 4K HDR komt hier goed tot zijn recht. Je gaat er bijna met een zonnebril voor zitten wanneer de zon door het besneeuwde gebied op je scherm shined.
Qua gameplay ligt dit me beter dan de laatste Uncharted waar de klim en schietsessie niet gelijdelijk in elkaar opgingen. Ik was ook een beetje Nathan Drake moe na deel 3.
- Rick Raptor
- Berichten: 401
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 12:56
02 jul 2018, 09:46
Splatoon 2: Octo Expansion
Dit is echt een van de betere DLC's die ik heb gespeeld. De meeste DLC voelen wat mij betreft namelijk als meer van hetzelfde, onnodige aanvullingen op een hoofdgame die al goed is (zie de Zelda: BotW DLC), maar af en toe is er gelukkig nog wat spul te vinden dat de kwaliteit heeft van de expansion packs van weleer. Octo Expansion is zeker dat.
Het heeft een heel ander gevoel dan de hoofdgame ook. Niet alleen is de game een stuk uitdagender, maar ze zijn ook los gegaan wat betreft creativiteit. De leveltjes uit de SP van de maingame waren wel geinig maar werden ook nogal samey naar het eind, terwijl je hier wel vaak dezelfde type levels hebt maar ze allemaal anders aanvoelen. Een simpele 'kill de vijanden missie' kan namelijk al snel uitmonden in een sniperduel, een battle royale clusterfuck of een parodie op Space Invaders - je weet nooit wat te verwachten. En gezien de vrijheid in missies kiezen zit je ook nooit vast in een cluster missies waar je geen zin in hebt - en de losse structuur maakt het 'nog één missie' gevoel ook een stuk sterker.
Koppel dat met zowaar interessante lore, de toffe setting (metro's vol diepzee-wezens) en nieuwe, goede muziek, en je hebt een DLC die serieus indruk weet te maken. Meer van dit graag, in de toekomst.
Dit is echt een van de betere DLC's die ik heb gespeeld. De meeste DLC voelen wat mij betreft namelijk als meer van hetzelfde, onnodige aanvullingen op een hoofdgame die al goed is (zie de Zelda: BotW DLC), maar af en toe is er gelukkig nog wat spul te vinden dat de kwaliteit heeft van de expansion packs van weleer. Octo Expansion is zeker dat.
Het heeft een heel ander gevoel dan de hoofdgame ook. Niet alleen is de game een stuk uitdagender, maar ze zijn ook los gegaan wat betreft creativiteit. De leveltjes uit de SP van de maingame waren wel geinig maar werden ook nogal samey naar het eind, terwijl je hier wel vaak dezelfde type levels hebt maar ze allemaal anders aanvoelen. Een simpele 'kill de vijanden missie' kan namelijk al snel uitmonden in een sniperduel, een battle royale clusterfuck of een parodie op Space Invaders - je weet nooit wat te verwachten. En gezien de vrijheid in missies kiezen zit je ook nooit vast in een cluster missies waar je geen zin in hebt - en de losse structuur maakt het 'nog één missie' gevoel ook een stuk sterker.
Koppel dat met zowaar interessante lore, de toffe setting (metro's vol diepzee-wezens) en nieuwe, goede muziek, en je hebt een DLC die serieus indruk weet te maken. Meer van dit graag, in de toekomst.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten