Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

23 feb 2019, 18:31

Hoorde dat Arno 10 uur Tetris 99 speelt per dag sinds launch, nog altijd op zoek naar die eerste zege.

Chasing the dragon. :voldaan:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

23 feb 2019, 18:32

Ik heb al 10 uur in Crackdown 3 zitten. Quack quack mothafucka!

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

23 feb 2019, 20:12

ACCOUNT TE KOOP


Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

23 feb 2019, 23:19

Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

08 mar 2019, 13:06

Devil may Cry V

Deze game kicked ass!

DMC V is na RE7, RE2, MH en vooruit, MM11 de volgende in Capcom's winning streak. Graphics en character models zijn veel te goed voor zo'n hardcore slasher, het ziet er uit als een triple A game.

Zelfs de muziek vind ik voor het eerst goed in een DMC (misschien was die van Noisia ook nog wel okay).

Gameplay is fantastisch en op zich is de devil breaker style ook nog wel leuk. Je kunt ze niet switchen, je moet eentje depleten of dumpen wil je een ander gebruiken. Dit zal een valide reden hebben, ik deal ermee. Nog niet aangekomen bij V en Dante.



Fact

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

08 mar 2019, 13:25

Fukk DMC5

Afbeelding

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

Re:

08 mar 2019, 18:06


Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

08 mar 2019, 19:03

Tsssssss, ik gebruik nooit auto mode

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

19 mar 2019, 09:05

DMC5 inmiddels uitgespeeld. Op het level design na gewoon een prima DMC game. Wel heb een beetje last van fatigue met deze type games. Heb DMC1, 3, 4 en Bayonetta 1 helemaal grijs gespeeld (bayo 2 maar 1 a 2x uitgespeeld). Ik kreeg toch wel heel erg het gevoel dat ik het allemaal wel gezien had. Maar dat is iets heel persoonlijks voor de rest doet het alles goed. Alleen het kapot gaan van en niet kunnen switchen van devil breakers vind ik heel irritant. Mogelijke reden om dat er in te stoppen is het stimuleren van microtransactions en dan zie je weer dat die dingen toch altijd een negatieve invloed hebben op de games waar ze inzitten.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Laatst Gespeelde Game

19 mar 2019, 10:54

Baba is You

Baba is leuk

Bericht is stop

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

19 mar 2019, 13:31

Legendary schreef:
19 mar 2019, 09:05
DMC5 inmiddels uitgespeeld. Op het level design na gewoon een prima DMC game. Wel heb een beetje last van fatigue met deze type games. Heb DMC1, 3, 4 en Bayonetta 1 helemaal grijs gespeeld (bayo 2 maar 1 a 2x uitgespeeld). Ik kreeg toch wel heel erg het gevoel dat ik het allemaal wel gezien had. Maar dat is iets heel persoonlijks voor de rest doet het alles goed. Alleen het kapot gaan van en niet kunnen switchen van devil breakers vind ik heel irritant. Mogelijke reden om dat er in te stoppen is het stimuleren van microtransactions en dan zie je weer dat die dingen toch altijd een negatieve invloed hebben op de games waar ze inzitten.
DMCV is geweldig. En een New Game Plus is de moeite waard want Nero heeft extra moves en Son of Sparda heeft de juiste uitdaging. Ben in level 4 of 5 van SoS nu.

De Devil Breakers zijn wel leuk maar niet per se nodig, ik vergat vaak dat ik ze had. Dat ze breken snap ik wel, ze zijn best wel sterk. En ze kosten eigenlijk niets (punchline kost 500? daar kun je dus 30 van kopen per missie), de prijs stijgt niet eens dus dat heeft niets met MT te maken. Wat betreft MT, je kunt gewoon reviven middels Red Orbs en dat affect je rank niet eens. Gold Orbs krijg je ook meer dan zat. Red Orbs zijn simpel te farmen via Dr. Faust, maar regulier had ik tijdens 1 run ook al wel 80% van de skills unlocked.

Nadeel aan DMCV is dat de levels in het laatste kwart wat monotoon aandoen, allemaal underground meuk. En je kunt geen hele campaign met 1 character spelen. Nero en Dante vind ik evenredig tof, V is wel uniek maar heb ik eigenlijk genoeg van gezien. Maar DMCV is veel beter dan DmC en 4. Al vind ik qua gameplay DMC4 SE met Vergil, turbo mode en Legendary Dark Knight mode misschien nog net iets beter, maar dat zijn improvements die deze game ook wel krijgt. Audiovisueel is de game belachelijk goed, het is maar een slasher tenslotte.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

Re: Re:

19 mar 2019, 17:11

R-Type schreef:
19 mar 2019, 13:31


DMCV is geweldig. En een New Game Plus is de moeite waard want Nero heeft extra moves en Son of Sparda heeft de juiste uitdaging. Ben in level 4 of 5 van SoS nu.

De Devil Breakers zijn wel leuk maar niet per se nodig, ik vergat vaak dat ik ze had. Dat ze breken snap ik wel, ze zijn best wel sterk. En ze kosten eigenlijk niets (punchline kost 500? daar kun je dus 30 van kopen per missie), de prijs stijgt niet eens dus dat heeft niets met MT te maken. Wat betreft MT, je kunt gewoon reviven middels Red Orbs en dat affect je rank niet eens. Gold Orbs krijg je ook meer dan zat. Red Orbs zijn simpel te farmen via Dr. Faust, maar regulier had ik tijdens 1 run ook al wel 80% van de skills unlocked.

Nadeel aan DMCV is dat de levels in het laatste kwart wat monotoon aandoen, allemaal underground meuk. En je kunt geen hele campaign met 1 character spelen. Nero en Dante vind ik evenredig tof, V is wel uniek maar heb ik eigenlijk genoeg van gezien. Maar DMCV is veel beter dan DmC en 4. Al vind ik qua gameplay DMC4 SE met Vergil, turbo mode en Legendary Dark Knight mode misschien nog net iets beter, maar dat zijn improvements die deze game ook wel krijgt. Audiovisueel is de game belachelijk goed, het is maar een slasher tenslotte.
Ja ben inmiddels ook bezig met SoS (missie 8 of 9 ofzo). Daarna eigenlijk ook nog wel Dante must Die proberen. Maar ga eerst even Tales of Vesperia afmaken denk ik.

Wat betreft devil breakers. Ze zijn idd wel goedkoop. Tenminste iig vanaf new game +. Daarvoor opzich ook wel, maar eigenlijk spaar je liever elke orb dan nog uit voor het kopen van moves. Zelfs nu halverwege in SoS moet ik er nog best wel wat.

Wat was ook alweer Legendary Dark Knight mode? Ben je dan constant in devil trigger ofzo? Ik vond in DMC4 SE spelen met zowel vergil en Trish heel erg tof. Was echt een goede adition op de base game die ik toen die uitkwam ook meteen gespeeld heb.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

19 mar 2019, 19:13

LDK mode was SoS achtige difficulty maar gooide 5x zoveel vijanden op je af. Complete mayhem. Maar Vergil is zo belachelijk sterk dat het niet uitmaakte, die mode was voor hem gemaakt. Zeker als je de cancels en distortions weet kun je bruut huishouden. 20 Angelo's tegelijk? Whatever.

In DMCV is S rank trouwens makkelijk in de meeste missies van Devil Hunter mode, maar in SoS heb ik er nog geen enkele. Volgens mij heb je 6000 punten nodig. Wel fair want je hebt ook meer slachtoffers om mee te kloten. Op zich, als het lukt om in een level nooit geraakt te worden heb je insta S want dan krijg je je score x2.

En de co-op stage is trouwens heel erg tof. Bloody Palace moet echt een co-op gaan krijgen, het werkt.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

19 mar 2019, 20:55

Volgens mij is het mij al wel één keer gelukt om S rank te krijgen met SoS, maar tis zeker wel moeilijker. Op devil hunter mode heb ik er redelijk wat, maar moet er zeker ook nog een behoorlijk aantal. Hoop die wel allemaal te kunnen S ranken want daarvoor krijg je een trophy. Voor platinum moet je op heaven and hell na alle modes S ranken dat is echt belachelijk. Heb het een youtuber al wel zien doen (als in ik zag dat ie de trophy haalde). Maar pfff dat kost alleen al heel veel tijd en je moet waarschijnlijk belachelijk goed zijn.

no avatar
Conscius
Lv3
Berichten: 199
Lid geworden op:
14 jul 2017, 15:26

28 mar 2019, 20:34

Onlangs mass effect andromeda uitgespeeld. Aangename verrassing eigelijk. Coole game hoe dan ook.
En zeer onlangs Hellblade eindelijk eens uitgespeeld. Ook zeer coole game! Ms heeft een goede zet gedaan imo om Ninja Theory over te kopen.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

01 apr 2019, 14:01

Tetris Effect op ps4 bij mijn beste vriend. Wat een spel, tof zeg. Muziek wauw ❤. Visuals allemachtig en gameplay, gaaf!!

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 apr 2019, 17:19

Mortal Kombat 11

Hij is tof. X vond ik ook wel goed maar minder goed dan 9. Achtergronden waren ook wat drab. MK11 vind ik beter dan 9. De gameplay althans, en tot zover is de story mode ook heel goed. Daarnaast ziet het er geweldig uit. Had hem voor een nette prijs meegenomen en er zat zelfs nog de Shao Kahn code bij.

Battlefield V

En deze vanuit de dump meegenomen. Lang geen BF meer gespeeld maar dit is toch wel weer leuk, zeker voor die paar tientjes. Ziet er mooi uit en speelt lekker.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

26 apr 2019, 19:27

Owlboy - Switch

Ik wil wat van mijn Switch backlog wegwerken en gelukkig heb ik wat liggen wat redelijk kort is.

Tot nu toe vind ik het echt heel tof. Game ziet er ook prachtig uit. Otus <3

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re:

26 apr 2019, 20:25

R-Type schreef:
26 apr 2019, 17:19

Battlefield V

En deze vanuit de dump meegenomen. Lang geen BF meer gespeeld maar dit is toch wel weer leuk, zeker voor die paar tientjes. Ziet er mooi uit en speelt lekker.

Welke mode speel je zo al? Toch niet Grand Operations?
Oh en gebruik pouches want bijna niemand kijkt om naar (medic/ammo) crates.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

27 apr 2019, 17:47

Tetris Effect. Eindelijk Deep Sea gefinisht op Beginner Mode. Dat level erna Para Oh s Code is net een drugs trip :lol: :'D

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Re:

27 apr 2019, 21:51

James schreef:
26 apr 2019, 20:25
R-Type schreef:
26 apr 2019, 17:19

Battlefield V

En deze vanuit de dump meegenomen. Lang geen BF meer gespeeld maar dit is toch wel weer leuk, zeker voor die paar tientjes. Ziet er mooi uit en speelt lekker.

Welke mode speel je zo al? Toch niet Grand Operations?
Oh en gebruik pouches want bijna niemand kijkt om naar (medic/ammo) crates.
Ik heb crates nog niet eens lol. Ben Medic Level 3 geloof ik. En Assault level 3. Ik denk dat ik even die challenges ga halen en dan door naar Engineer.

Grand Operations sucks. Ik vond Operations in BF1 leuk maar hier is iets mis mee. Je hebt vrijwel direct attackers in je nek. Er is ook weinig gevoel van progressie, het is gewoon shit. Je wint of verliest door whatever reasons. Had het net als BF1 gelaten?

Ik speel als vanouds meestal gewoon Conquest, en zonet die nieuwe Rush achtige replacement (Breakthrough?). Domination was ook altijd wel leuk dus die zal ik ook nog wel gaan doen. Squad Conquest is ook wel okay, kon daar tenminste bazen.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re: Re:

28 apr 2019, 17:14

R-Type schreef:
27 apr 2019, 21:51
James schreef:
26 apr 2019, 20:25



Welke mode speel je zo al? Toch niet Grand Operations?
Oh en gebruik pouches want bijna niemand kijkt om naar (medic/ammo) crates.
Ik heb crates nog niet eens lol. Ben Medic Level 3 geloof ik. En Assault level 3. Ik denk dat ik even die challenges ga halen en dan door naar Engineer.

Grand Operations sucks. Ik vond Operations in BF1 leuk maar hier is iets mis mee. Je hebt vrijwel direct attackers in je nek. Er is ook weinig gevoel van progressie, het is gewoon shit. Je wint of verliest door whatever reasons. Had het net als BF1 gelaten?

Ik speel als vanouds meestal gewoon Conquest, en zonet die nieuwe Rush achtige replacement (Breakthrough?). Domination was ook altijd wel leuk dus die zal ik ook nog wel gaan doen. Squad Conquest is ook wel okay, kon daar tenminste bazen.
Die mening deelt zowat de gehele community met je. Grand Operations is gewoon zo slecht uitgewerkt.
Engineer? Neem aan dat je Support bedoelt. :P Je gaat toch niet zo'n buikschuiver met een MMG worden.

Breaktrough is meer het Operations van BF1. Ik zie Frontlines meer als een ''soort'' Rush. Rush is er overigens ook maar die rotate net als Squad Conquest na zoveel tijd.
Spoiler:
Ps; Vond je vorige PSN cooler, Dural.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

28 apr 2019, 17:25

Ik ben nu wel te oud om een videogame character naam te dragen, van een dode serie ook nog. Kon niets verzinnen of het was al in gebruik, dan maar mijn favoriete bakplaat.

Anyway, ja ik bedoel support. Engineer is zo BF4. Heb die class gespeeld voor de LMG kills requirement. Nu nog een paar kills/revives en ik heb die weekly binnen. Dat alle classes kunnen reviven vind ik wel geslaagd, Medic doet het echter beter en sneller. Vroeger zat je teveel gebonden aan classes, nu kan iedere class wel iets nuttigs. Dat spotten alleen voor Recon is dig ik ook wel, het is meer Hardcore nu.

Breakthrough is wel leuk. Squad Conquest heb ik wel weer gezien, voor 8 v 8 speel ik geen BF.

Game is erg leuk en zeker de gereduceerde prijs waard, maar ik zie nu al wel tekortkomingen. De maps zijn allemaal vrij open, en team balance is volgens mij ook wel beter geweest. Grand Ops is dikke schijt. En doordat Premium weg is komt er minder content binnen, er is volgens mij 1 map bijgekomen sinds launch? Maar ik vind de gunplay eigenlijk beter dan BF1.

En damn wat zijn die fire nades waardeloos. Het is een hele klus om daarmee 100 damage punten te krijgen, lol.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

28 apr 2019, 17:50

Gewoon Dural

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

28 apr 2019, 21:14

Ik heb hier nog A. Souflee en noobdiegeensoulsgamekanuitspelen in portefeuille, stuur maar een pm.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten