Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

19 sep 2017, 09:34

Before the storm is een prequel van een andere developer ;).

Gebruikersavatar
Ridley
Lv3
Berichten: 189
Lid geworden op:
28 jul 2017, 07:39
Locatie: Utrecht

19 sep 2017, 11:18

Oh verrek ja. Dat wist ik. Lol. :lol:

Gewoon totaal niet gelezen.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

23 sep 2017, 07:27

Overwatch
Dus dit was de hype van vorig jaar? :')

Fijn dat ik het even kon uitproberen dit weekend, maar vind dit echt geen zak aan.
De modi die ik gespeeld heb zijn totaal niet interessant. Is er geen capture the flag modus?
Ook zijn er al die toffe characters, bijna pixar-kwaliteit. Waar is in hemelsnaam de singleplayer?

Dan start ik nog liever Timesplitters 2, Splatoon, metal gear online of Unreal Tournament op.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

23 sep 2017, 07:39

AgentCooper schreef:
23 sep 2017, 07:27
Overwatch
Dus dit was de hype van vorig jaar? :')

Fijn dat ik het even kon uitproberen dit weekend, maar vind dit echt geen zak aan.
De modi die ik gespeeld heb zijn totaal niet interessant. Is er geen capture the flag modus?
Ook zijn er al die toffe characters, bijna pixar-kwaliteit. Waar is in hemelsnaam de singleplayer?

Dan start ik nog liever Timesplitters 2, Splatoon, metal gear online of Unreal Tournament op.
Er is een CTF-mode, maar die zit in Arcade en niet in Ranked. En er is geen singleplayer, dat was al duidelijk vanaf de aankondiging, want het is een pure multiplayer FPS a la Team Fortress 2.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 sep 2017, 09:42

Overwatch is best wel overrated. Was er na een week of 2 zat van. De support is goed, alle content is gratis. Je betaalt alleen voor de base game. Maar dan moet ik wel zeggen dat die base game echt demo tier bare bones as fuck was. Ik mis mijn eigen input en skills in dat soort games. In de PvP van Titanfall, Destiny etc merk ik het als ik een goede game speel en dan zijn het ook mijn eigen skills geweest. In Overwatch doe ik maar wat.

Kingdom Hearts 2: Final Mix.

Yep, dit is goede stuff. Ben bijna door Hollow Bastion heen. Valt me op aan Ps2 games als deze en FF dat ze grafisch nog zo goed meekunnen. Er zit meer identiteit in dan menig current-gen checklist game. De mix van muziek, personages, kleuren, onnavolgbaar verhaal.. Japan's golden age. Dan moet ik denken aan zo'n zielloze game als FFXV en vraag ik me af 'why?'.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

23 sep 2017, 10:54

En gek genoeg beschouw ik het destijds als een van de mindere rpg's van Square-Enix.
Nu snak ik zelfs naar een Kingdom Hearts-game.

Wat betreft FFXV is het een gebrek aan visie, fantasie en geen idee hebben welke doelgroep je wil aanspreken. In de interviews gaat het ook altijd over de graphics en hoe ze dat kunnen verbeteren, nooit over het andere. Ze willen games slijten aan een groter publiek en ze zoeken manieren om dat voor elkaar te krijgen. Daarom zie je ook geen projecten zoals Xenogears, Final Fantasy Tactics, Chrono Cross, Vagrant Story en Valkyrie Profile meer. Ook is het meeste talent ook al jaren weg.

Positief is wel dat Nier: Automata de 2 miljoen is gepasseerd en ik hoop dat het een stap in de goede richting gaat worden voor Square-Enix. Ook Project Octopath Traveler en in mindere mate Lost Sphear zijn weer positieve projecten.

Left Alive geef ik het voordeel van de twijfel. Ik had liever een SRPG gehad, maar er zijn wel goede mensen bij betrokken.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

23 sep 2017, 11:48

De Final Mix versie is wel een stuk beter dan KH2 die hier uitkwam. Hij is niet zo goed als FFXII, waarvan de Zodiac versie ook veel beter is dan het origineel, maar KH2 FM speelt heerlijk vergeleken met KH1. Als ik hiermee klaar ben moet ik DDD eigenlijk nog regelen, die is al wat goedkoper geworden.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

24 sep 2017, 18:26

Dishonored:DotO ff gespeeld. Game ziet er imo een stuk beter uit dan 2. Alleen de framerate/pacing lijkt niet echt lekker (PS4Pro), nu is dat altijd een dingetje geweest. Billie haar powers zijn cool tho alleen snap ik ff niks van het verhaal. Het speelt zich af na 2 toch? Maar Corvo heeft Daud in 1 gekilled. Niet dat het me veel boeit allemaal, de gameplay en wereld maken de serie.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

25 sep 2017, 18:06

Titanfall 2 zojuist uitgespeeld. Wat een fucking vette en epische SP was dat zeg.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

25 sep 2017, 18:14

Sonic Mania
Blij met deze remake van Hydrocity Zone. Het origineel in Sonic 3 vond ik een ramp, maar de Sonic Mania is goed te doen. Als je de 'boven' -route doet vlieg je er zo door heen. Tweede zone is stukken beter en een leuk baas gevecht. Op naar de volgend zone.


Deus Ex: Mankind Divided
HR was tof, dus vol moed start ik MD op. Man, wat een ongelofelijk saai intro. Na 5 jaar zwoegen kom je met dit op de proppen. Ik hoop dat dit niet representatief is voor de rest van de game.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

25 sep 2017, 18:27

Praag is wel tof.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

26 sep 2017, 00:37

2e hydrocity level is volgens mij gelijk aan Sonic 3.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

26 sep 2017, 08:49

Op dit moment eigenlijk met wel 4 games bezig...

Diablo 3

Binnenkort komt patch 2.6.1 die een hoop nieuwe item sets weer viable gaat maken voor high tier riften dus alvast wat aan het verzamelen.

Heroes of the Storm

Vermaak ik me meer mee dan ik had gedacht. Het is vrij simpel in opzet. Zeker in vergelijking met andere moba's heb ik begrepen, maar voor af en toe een potje doet het goed zijn ding. En de fanservice als fan van Blizzard games is natuurlijk ook mooi meegenomen :)

Dead Cells

Nog steeds in early acces en dus nog maar een paar levels, die je dan weer heel vaak moet doorspelen om het einde te halen vanwege het permadeath systeem. Ben benieuwd hoe het zal zijn als de game echt uitkomt. Moet je dan nog veel meer levels helemaal opnieuw spelen? Of komen er eigenlijk niet zoveel levels meer bij? Of zorgen bepaalde upgrades (die je wel behoudt) of routes ervoor dat je veel sneller weer bij de latere levels komt? Voorlopig iig vermakelijk maar soms vrij brutal spelletje.

Metroid Samus Returns

Erg vermakelijke game en goede metroid. Alles klopt. Alleen is het jammer dat Metroid Fusion een game die ik jaren geleden heb gespeeld toch de betere game is wat mij betreft. Het voelt dus op de graphics na als een stapje terug.

Gebruikersavatar
Ridley
Lv3
Berichten: 189
Lid geworden op:
28 jul 2017, 07:39
Locatie: Utrecht

26 sep 2017, 09:12

Life is Strange
Uitgespeeld. Wow, wat een game. Erg van genoten. Episode 5 verliep wel redelijk zoals verwacht, maar toch wist het me te raken. Vooral de keuze die op het einde van de game voor je kiezen wordt gegooid, raakte me. En hoewel het een binaire keuze was (eigenlijk zelf niet echt een keus wat mij betreft), koste het moeite om op de knop te drukken. Echt raar, want het blijft een spel. Maar dit is precies het tegenovergestelde wat het einde van een game als Mass Effect 3 met me deed. Dat boeide me allemaal niet echt.

Ik hoor nu gemengde verhalen over Before the Storm. Ik kijk even de kat uit de boom.

Wolfenstein: The New Order
Heerlijk spel zeg. Ben nu een missie of 5 onderweg, deze game is voor mij gemaakt lijkt het wel. Eindelijk een spelwereld in het Wolfenstein universum die me aanspreekt. De game heeft ladingen steath opties die echt goed werken. Storywise lekker campy, maar wel zo geschreven dat het boeit. Geen 13 in een dozijn karakters, maar echt mensen die je bijblijven. RPG elementen in een FPS, die ook echt uitdagend zijn (ik wil ze halen).

Dit is hoe ik graag een FPS zie. Had al zo'n vermoeden dat het een game voor me zou zijn, nu weet ik het zeker.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

26 sep 2017, 18:44

Nog steeds druk bezig met Final Fantasy IX

Heel veel chocobo Hot & Cold gespeeld waardoor choco nu lvl 19 is en blauw is daarna weer verder gegaan, en nu heb ik na 22 uur en 20 minuten wat je vroeger disc 1 zou noemen uitgespeeld. Coola (Zidane), Dende (Vivi), Zangya (Freya) en Buu (Quina) zijn nu lvl 21 en Pan (Garnet) en Dodoria (Steiner) zijn lvl 10. Maar daar gaat snel verandering in komen.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

26 sep 2017, 21:32

Ridley schreef:
26 sep 2017, 09:12
Life is Strange
Uitgespeeld. Wow, wat een game. Erg van genoten. Episode 5 verliep wel redelijk zoals verwacht, maar toch wist het me te raken. Vooral de keuze die op het einde van de game voor je kiezen wordt gegooid, raakte me. En hoewel het een binaire keuze was (eigenlijk zelf niet echt een keus wat mij betreft), koste het moeite om op de knop te drukken. Echt raar, want het blijft een spel. Maar dit is precies het tegenovergestelde wat het einde van een game als Mass Effect 3 met me deed. Dat boeide me allemaal niet echt.

Ik hoor nu gemengde verhalen over Before the Storm. Ik kijk even de kat uit de boom.

Wolfenstein: The New Order
Heerlijk spel zeg. Ben nu een missie of 5 onderweg, deze game is voor mij gemaakt lijkt het wel. Eindelijk een spelwereld in het Wolfenstein universum die me aanspreekt. De game heeft ladingen steath opties die echt goed werken. Storywise lekker campy, maar wel zo geschreven dat het boeit. Geen 13 in een dozijn karakters, maar echt mensen die je bijblijven. RPG elementen in een FPS, die ook echt uitdagend zijn (ik wil ze halen).

Dit is hoe ik graag een FPS zie. Had al zo'n vermoeden dat het een game voor me zou zijn, nu weet ik het zeker.
Beste single player campaign sinds HL2. Hij wordt alleen maar beter.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

29 sep 2017, 13:24

Kingdom Hearts HD II.8 - Final Chapter Prologue - Kingdom Hearts 0.2 Birth By Sleep - A Fragmentary Passage -

Ik denk dat dit de juiste titel is. :lol: Belachelijk. De game zelf is wel dik in orde. Graphics om van te smullen, prima gameplay, vechtsysteem en prachtige muziek. Ik heb zin in Kingdom Hearts III. Het heeft TE lang geduurd.

DDD ook nog nooit gespeeld, dus die ga ik ook nog even spelen.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

01 okt 2017, 18:14

Danganronpa V3 Killing Harmony

Nu twee chapters uitgespeeld (en de proloog). En damn despair stompt je weer keihard in het gezicht. Vooral chapter 1 was een heartbreak, maar chapter 2 is normaal iets rustiger, maar kwam deze keer ook hard aan. Maar goed kan ook aan mij liggen, want zijn een beetje mijn favs die worden afgeslacht.

Tot nu toe weer erg goede game dus net als de twee vorige main delen. Het heeft weer alles wat die twee games zo leuk maakten. Verhaal met lekker veel plottwists, likeable en/of gestoorde en/of interessante personages en het detective werk.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

02 okt 2017, 21:37

Zo dat is na 22 uur en 7 minuten het einde voor "disc 2" hierdoor komt mijn voorlopige totale speeltijd op 44 uur en 27 minuten te staan.

Coola (Zidane) en Pan (Garnet) zijn nu lvl 40, Dende (Vivi) is nu lvl 41, Dodoria (Steiner) is nu lvl 23, Zangya (Freya) nu lvl 22, Buu (Quina) is nu lvl 38 en Videl (Eiko) en Vegeta (Amarant) zijn nu beide lvl 39.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 okt 2017, 23:22

Starwing
De eerste en de beste StarFox game. Deze had nog een wat donkere toon ipv het hoge muppetgehalte in latere delen. De soundtrack van Hajime Hirasawa is nog net zo lekker als in '93 en doet het handje vol polygonen al gauw omzetten naar een sfeervolle spacewar.

Route 1 gecompleteerd met een average score van 97%. Dat was vroeger geblinddoekt 100...

Super Mario World, Street Fighter 2 Turbo en DKC nog even gespeeld. Die laatste trok een stuk minder dan vroeger en laat duidelijk zien wat een ruwe/ongepolijste gameserie DKC is. Mario is een stuk tijdlozer.
Afbeelding

no avatar
Henkie
Lv2
Berichten: 67
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:49

03 okt 2017, 07:08

Hele avond Super Mario World gespeeld, damn wat is deze game prima oud geworden imo. Streven is om dit keer wel die illustere 96 naast de save game te halen.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Laatst Gespeelde Game

03 okt 2017, 07:12

Golf Story gister een uurtje gespeeld. Als het spel dit niveau volhoudt is het een pareltje. Er schijnen meer Golf-RPG's te zijn (ik ken ze niet), maar ik vind het helemaal geweldig...

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

10 okt 2017, 18:24

Ik ben nu natuurlijk druk bezig met Shadow of War

Eerste impressie is: Deze game is zo ongelooflijk vet, het is eigenlijk gewoon deel 1 maar dan laten we zeggen 5 keer zo goed.

De uruks hebben mij al laten lachen, huilen en met een wtf gevoel achter gelaten. I love it

Ohja ik ben m'n Nemesis van Shadow of Mordor al tegengekomen Torz the Advisor

Na de ontmoeting zag hij er zo uit
Spoiler:
Afbeelding
Dan zou je denken dat hij
Spoiler:
nooit meer terug zou komen
well
Spoiler:
you're wrong
Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Enter
Spoiler:
Torz the Machine
_O_ _O_ _O_

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

12 okt 2017, 11:31

Ik heb een ork in mijn leger genaamd Morkz the Lookout en in elke zin die hij zegt, moet hij 'look out!' op de één of andere manier zeggen. Het is fucking hilarisch :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re:

12 okt 2017, 17:46

Rolfgang schreef:
12 okt 2017, 11:31
Ik heb een ork in mijn leger genaamd Morkz the Lookout en in elke zin die hij zegt, moet hij 'look out!' op de één of andere manier zeggen. Het is fucking hilarisch :lol:
Geniaal.

Die game heeft zoveel diepgang met het nemesis systeem dat ik ze de lootboxes vergeef.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten