Pagina 40 van 74

Geplaatst: 09 jun 2018, 16:11
door Oversoul
Moet mezelf hermetisch afsluiten omdat ik dinsdagavond tentamen heb TIJDENS de ninty direct fml

Geplaatst: 10 jun 2018, 16:29
door Gewoon Arno
NieR:Automata BECOME AS GODS Edition will be released digitally on June 26, 2018 for Xbox One X, Xbox One S, and Xbox One.
The NieR:Automata BECOME AS GODS Edition is available for pre order now for $49.99 and will include the following DLC:

Base NieR:Automata game ($59.99 value)
The 3C3C1D119440927 expansion DLC ($13.99 value)
Grimoire Weiss Pod
Retro Red Pod Skin
Retro Grey Pod Skin
Cardboard Pod Skin
The Machine Lifeform Mask Accessory

Geplaatst: 10 jun 2018, 16:40
door R-Type
59,99 value :lol:

Geplaatst: 10 jun 2018, 18:42
door Oversoul
Xbox PR ™

Geplaatst: 10 jun 2018, 19:27
door Gewoon Arno
Officieel bericht van Squenix

Geplaatst: 10 jun 2018, 19:54
door Shadow
Geen PC versie?
Spoiler:
lol, as if. Ze kunnen niet eens de game patchen...

Re:

Geplaatst: 10 jun 2018, 20:21
door Legendary
Shadow schreef:
10 jun 2018, 19:54
Geen PC versie?
Spoiler:
lol, as if. Ze kunnen niet eens de game patchen...
Uhm er is allang een pc versie van nier automata...

Of bedoel je dat niet?

Geplaatst: 10 jun 2018, 20:32
door Shadow
Een versie met alle content die stabiel werkt en niet constant crashed of klote performance heeft ;)

Re:

Geplaatst: 10 jun 2018, 20:35
door Legendary
Shadow schreef:
10 jun 2018, 20:32
Een versie met alle content die stabiel werkt en niet constant crashed of klote performance heeft ;)
Ah is het zo erg... Ik heb alleen de ps4 versie gespeeld. Die was fine. Maar goed pc ports schijnen voor sommige devs erg moeilijk te zijn.

Re: Re:

Geplaatst: 10 jun 2018, 21:39
door Rolfgang
Legendary schreef:
10 jun 2018, 20:35
Shadow schreef:
10 jun 2018, 20:32
Een versie met alle content die stabiel werkt en niet constant crashed of klote performance heeft ;)
Ah is het zo erg... Ik heb alleen de ps4 versie gespeeld. Die was fine. Maar goed pc ports schijnen voor sommige devs erg moeilijk te zijn.
Helaas wel ja. En dan speel ik nu Vampyr op PC en die game is zo belachelijk goed optimised op PC, daar kunnen veels devs wat van leren. Avalanche Studios trekt ook altijd performance uit een videokaart wat eigenlijk niet zou kunnen.

Geplaatst: 13 jun 2018, 19:14
door Gewoon Arno
Afbeelding

Geplaatst: 13 jun 2018, 19:29
door R-Type
Was een ideale release voor augustus geweest. Maar de game ziet er tof uit. Built in soundbox wtf.

Geplaatst: 13 jun 2018, 19:33
door AgentCooper
Zijn er al gameplaybeelden van Soul Calibur VI?

Geplaatst: 13 jun 2018, 19:34
door Gewoon Arno

Geplaatst: 11 jul 2018, 17:37
door R-Type


Lijkt meer op 1 dan op 2.

Geplaatst: 11 jul 2018, 18:10
door Laura Birdie
Ziet er prima uit, ik heb deel 1 en 2 met plezier gespeeld en het lijkt er op dat de nieuwe studio de look&feel van die games goed weet te benaderen.

Ben wel een beetje bang dat de game ondersneeuwt aan het eind van het jaar. De eerste twee verkochten toch ook niet geweldig goed.

Ik ga hem zeker halen, ik weet alleen nog niet wanneer, gezien de hoeveelheid games die uitkomen in september en oktober.

(Wat me opvalt in de video is het gebrek aan muziek. Jammer want het vorige deel had hele toffe muziek van Jesper Kyd)

Geplaatst: 11 jul 2018, 18:56
door Gewoon Arno
Ziet er goed uit gelukkig. Combat lijkt meer souls achtig

Geplaatst: 11 jul 2018, 20:01
door R-Type
De timing lijkt slecht maar de big hitters komen in September, Oktober en Q1 2019. Ik denk dat THQ het wel heeft doordacht.

November valt mee. De enige andere noemenswaardige games zijn Fallout 76 en Hitman 2. En die komen een paar weken eerder uit. Ik weet niet wat de projections zijn van Darksiders 3, de game zit duidelijk op een lager budget dan deel 2.

Geplaatst: 12 jul 2018, 08:01
door Legendary
@Laura ja hoop dat er idd wel wat meer muziek in komt. Hopelijk is dat nog iets wat op hun to do list staat.

Verder ziet de game er wel ietsjes minder mooi uit dan Darksiders 1 en 2. Kan misschien ook deze omgeving zijn, maar weet nog wel dat ik echt weggeblazen werd door de artdirection van D1 en D2. Dat doet deze game nog niet.

Geplaatst: 12 jul 2018, 20:45
door Oversoul
Er zijn wel gelukkig wat dingen veranderd sinds de vorige (erbarmelijke) showings.

The good:

-whip heeft meer impact en presence gekregen, met name de counter.

-Sound effects zijn beter

-Whip is dikker

-Animaties zien er minder stijf uit.

Still bad:-

-Generieke omgevingen
-mist kleur
-Mist de comic book art style
-impact van de klappen is nog steeds aan de softe kant. Vergelijk dit bijv met de whip uit Bayonetta 2 en dat is een OPTIONEEL wapen...
-Main character heeft nog steeds geen charisma

Geplaatst: 13 jul 2018, 21:56
door R-Type

Geplaatst: 14 jul 2018, 10:08
door Gewoon Arno


Ziet er ook steeds beter uit.

Geplaatst: 24 jul 2018, 18:31
door Gewoon Arno

Geplaatst: 25 jul 2018, 22:32
door afik70
Fortnite is 1 jaar oud

Geplaatst: 26 jul 2018, 11:30
door Rolfgang
Het was een droevig jaar...