Algemeen Gaming Nieuws
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
Re:
17 dec 2017, 07:34
Vind het er nog steeds maar matig uit zien. Animaties en klappen missen gewicht en impact. Omgevingen zijn leeg.
Ook lol @ die wannabe God of War muziek.
Switch FC SW 7416-1174-5034
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Re:
19 dec 2017, 02:28
JA MAAR tieten zijn viesbah en slecht per definitie en objectiveren vrouwen. Seksisme als je er al aan denkt. WEG MET TIETEN! TERUG NAAR DE JAREN '60! Alles bedekt en sexy zijn mag alleen intrinsiek worden bepaald maar benoemen dat je dit waardeert aan anderen is onderdrukkende objectivicatie en sesksisme! Bovendien mag dit beslist niet in de media komen en al HELEMAAL NIET verheerlijkt worden! Tenzij je bij de juiste groep hoort... Meningen over anderen mag niet want iedereen heeft een ruggengraat van suiker in de huidige rubbertegelmentaliteit. Iedereen weet dat dát de toekomst is. Ohja, om mijzelf maar even in te dekken: Elk mens is een wonderschoon schepsel en mooi en geweldig en leuk de de beste ter wereld.
Borsten, bah!
19 dec 2017, 09:32
Nou hebben de meeste van die screens dit beeld, maar ik post uiteraard expres deze. Niet omdat ik er hard op ga, het zijn poly's en ik ben die leeftijd lang geleden gepasseerd, maar omdat de samenleving zo hysterisch is tegenwoordig. Zodra je een borst ziet is het meteen objectificatie. Er zijn ook mensen die trots zijn op wat ze hebben, terecht dat ze dat laten zien. Laat ze dat zelf bepalen. En games, ja, al die perfect afgetrainde dudes met wasbordjes stroken ook niet met de realiteit.
Of worden we stiekem wel gewoon onderworpen aan de Islam? We zijn in ieder geval weer heel preuts aan het worden.
Hier een SCVI interview:
Of worden we stiekem wel gewoon onderworpen aan de Islam? We zijn in ieder geval weer heel preuts aan het worden.
Hier een SCVI interview:
meer: http://metro.co.uk/2017/12/18/soulcalib ... to=cbshareOn guest characters:
GC: The guest characters are also a major selling point, but it did seem as if they’d begun to overshadow the series. MO: I do understand that the guest characters presence is quite big in the previous SoulCaliburs. In that sense I’m hoping to be able to introduce guest characters in this game, and to be able to surprise everyone… but I cannot say any more. [laughs]
On a Switch version:
GC: Is there any chance of a Switch version, so we can have Link again? [Link was the guest character in the GameCube version of SoulCalibur II – GC]
MO: SoulCalibur VI development started more than three years ago. And nobody knew anything about Switch back then. So, as a matter of fact we are not working on Switch, as of now. But of course, personally, I’m interested in the platform. So if the Unreal Engine can adapt to Switch, and evolve itself, then maybe the possibility will be more.
On characters such as Ivy:
GC: I know you can’t talk about other characters in the game, but the design and attire of a character like Ivy – whether she’s in the new one or not – are a lot more problematic today than they were when the series began. Is that something you intend to address?
MO: [long pause] I understand that there are different opinions about such characters. So I think what’s most important is how you want to express and design such characters, and not just the female characters. But I still want to keep the body shape and the atmosphere of each character to be the backbone of each character.
GC: Do you have female designers working on the team?
MO: Of course!
- Rick Raptor
- Berichten: 401
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 12:56
Re:
19 dec 2017, 10:22
Maar mannelijke power fantasy! Dat is alles dat het is!
Want fujoshi bestaan niet, blijkbaar.
Gelukkig dat Japan grotendeels geen fuck geeft om het westerse gezeik, laat ze maar lekker op de normale toer doorgaan, hoe 'problematic' (dat woord ook altijd) sommige miepen het ook mogen vinden.
- Laura Birdie
- Berichten: 936
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 19:27
25 dec 2017, 15:34
Dear Backers,
On June 16th, 2015 this project began on Kickstarter. It has been two and a half years, but at the top of 2016 we were able to bring our team together to begin development in earnest, so it has been about two years now since things have really started moving.
For the development team that time has flown by, although with the many comments and questions we have received from you, the time may have felt more drawn out for some backers.
Next year is a very important year for Shenmue, so with that, we would like to bring you a conversation with Yu Suzuki and Hiroaki Takeuchi on how far we have come and where we are going from here.
About Hiroaki Takeuchi As an animation producer, he has contributed to an abundance of works that have helped bridge Japan with the rest of the world. His exemplary works include “The Animatrix”, “Tekkon Kinkreet” and “Berserk”. He acts as the CG animation producer for the Shenmue series. For more information on Hiroaki Takeuchi and his work, we invite you to his website.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4570
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- AgentCooper
- Berichten: 539
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 04:36
Re: Algemeen Gaming Nieuws
02 jan 2018, 20:27
Die artstyle is spuuglelijk, ik speel de Snes-versie wel.
02 jan 2018, 22:04
Same here. Ik vond het met Adventures of Mana nog wel passable omdat die game een tientje was en anders toch niet echt te spelen is (classic GB, of die shitty GBA remake). Maar sinds ik de Classic Mini heb, whatever. Van Secret of Mana verwacht ik meer dan mobile phone graphics, zeker voor die prijs. Deze ga ik niet halen.
Overigens heb ik Seiken Densetsu 3 daarop uitgespeeld. Dat is de beste in de reeks. Afgezien van de trage spells en de minieme AI customization dan. En dat slome menu, wat ook op de SNES zelf een issue was.
Overigens heb ik Seiken Densetsu 3 daarop uitgespeeld. Dat is de beste in de reeks. Afgezien van de trage spells en de minieme AI customization dan. En dat slome menu, wat ook op de SNES zelf een issue was.
Re: Algemeen Gaming Nieuws
03 jan 2018, 07:41
Toevallig dit weekend mee begonnen. Ooit een keer gehuurd veels te lang geleden. De stunlock van die werewolves is echt te irritant.
Re:
03 jan 2018, 14:10
Nee aan het begin al, vlak voor die tijger baas. Zo'n smal gangetje waar er 2 op je af komen. Ben er uiteindelijk maar langs gerend.SmartTies schreef: ↑03 jan 2018, 12:48^Dat is in Ice Country toch? Die gasten zijn perfect om te grinden.
Die artstyle vind ik ook niets van de remake, maar komt wel overeen met de boxart. Toch ga ik het wel een kans geven. Ik wilde al met de Mini Snes aan de gang gaan, maar wacht nog even op deze.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten