Star Wars: Battlefront | Franchise

Gebruikersavatar
LittleC
Lv4
Berichten: 255
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:21

Star Wars: Battlefront | Franchise

13 jul 2017, 23:17

Afbeelding

Star Wars: Battlefront is een geroemde franchise waarvan ondertussen drie delen zijn verschenen. Na het lauw ontvangen Star Wars: Battlefront uit 2015, beweert DICE geleerd te hebben uit deze ervaring en beloven ze de kritiek ter harte te zullen nemen. Daarom zal het ditmaal naar verluidt een volwaardige singleplayer bevatten, evenals locaties en personages uit de zowel de prequel als sequel-trilogieën.

De game wordt ontwikkeld door DICE in samenwerking met Criterion Games en Motive Studios, uitgegeven door EA en verschijnt op de PC, Playstation 4 en Xbox One. Het nieuwe deel uit de franchise wordt zoals zijn voorganger gebouwd op de Frostbite 3-engine.

  • Singleplayer - "A soldier's untold story"

    Forge a new path as Iden Versio, commander of Inferno Squad—an Imperial special forces unit equally lethal on the ground and in space. Encounter many of Star Wars ' greatest characters in a story of revenge, betrayal, and redemption that spans 30 years.
  • Expanded multiplayer - "The ultimate battleground"

    Join up to 40 players in massive multiplayer fights in authentic locations across all eras. Revel in deep class-based online gameplay, pilot a wide variety of land and air vehicles, and control iconic characters with distinct abilities that can turn the tide of battle.
  • Split-screen co-op - "Triumph together" | PS4, XBO

    Team up with a friend in two-player offline split-screen play.* Earn rewards, customize troopers and heroes, then take your skills and upgrades to the online battleground.
  • Customize and progress - "Your choice, your path"

    Tailor unique abilities for each hero, trooper, and starfighter to gain the upper hand in battle with Star Wars Battlefront II's diverse and powerful progression system. The path to victory is yours to decide.
  • Space battles - "Galactic-scale space combat"

    Wage war in spectacular space battle scenarios. Weave between asteroids, fly across Imperial Dock Yards, and take down massive capital ships. Pilot renown craft like the Millennium Falcon or Luke Skywalker’s X-wing in exciting dogfights with up to 24 players.
  • Characters from every era - "Iconic heroes and villains"

    Play as—and against—Star Wars' most feared villains and cherished heroes from all three eras, including Kylo Ren, Rey, Darth Maul, Yoda, and many more. Unique, upgradable abilities ensure classic characters bring their distinct powers and personality to the battle.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]


Platformen: PC, Xbox One, Playstation 4
Releasedatum: 17 november 2017
Laatst gewijzigd door LittleC op 24 jul 2017, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".

Afbeelding

Gebruikersavatar
LittleC
Lv4
Berichten: 255
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:21

24 jul 2017, 18:38

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Star Wars: Battlefront is een geroemde franchise waar eerder al twee delen van zijn verschenen, en kreeg een heropstart in 2015. Fans hebben jarenlang op een vervolg verwacht en dat hebben ze (na talloze fake-outs en tekenen van hoop) ein-de-lijk gekregen. Een officiële aankondiging werd gedaan door EA op de E3 2013, waardoor het aanwezige publiek in de zaal uit z'n dak ging.

De game werd ontwikkeld door DICE, uitgegeven door EA en verscheen op de PC, Xbox One en Playstation 4. Het nieuwe deel uit de franchise werd gebouwd op de Frostbite 3-engine en had de belichaming moeten worden van hoe DICE tegen de serie aankijkt, met elementen uit vorige games niet uit het oog verliezend. Het is geen onverdeeld succes geworden, met fans die vooral het gebrek aan diepgang en het missen van een volwaardige singleplayer-ervaring aankaartten.

  • Het is een reboot van de franchise, geen sequel
  • De game zou volgens het hoofd van de studio nooit ontwikkeld worden, maar DICE heeft er specifiek achter gevraagd en kreeg daarom het project in handen
  • Je kan kan in ieder geval kiezen tussen de gekende twee fracties: spelen als een held van het Rebelleger of als een slechterik van het Galactische Imperium
  • Snowspeeders, Speeder Bikes en AT–ST's keren terug als speelbare voertuigen
  • De planeet Hoth en de maan Endor worden speelbare locaties in de game
  • De game bevat een Singleplayer en Online Multiplayer

Afbeelding
Afbeelding

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]


Releasedatum: 17 november 2015
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

25 jul 2017, 10:48

Ik heb stiekem toch wel zin in deel 2, wacht alleen wel even de berichten af na de release. Komt ook net uit in de week dat ik terug kom van VS en weer met school bezig moet dus wellicht is het ook maar beter dat ik even wacht ermee. ^_^'
Afbeelding

Gebruikersavatar
LittleC
Lv4
Berichten: 255
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:21

Re:

25 jul 2017, 22:52

Tampon schreef:
25 jul 2017, 10:48
Ik heb stiekem toch wel zin in deel 2, wacht alleen wel even de berichten af na de release. Komt ook net uit in de week dat ik terug kom van VS en weer met school bezig moet dus wellicht is het ook maar beter dat ik even wacht ermee. ^_^'
Ik ook! Heb er meer vertrouwen in dat het goed zal komen met deze game... al blijft het inderdaad wel even afwachten op recensies. Ik heb ook hier en daar gelezen dat de gameplay nog steeds niet erg veel diepgang biedt en nog steeds een Battlefield-kloon lijkt, maar met voldoende prachtige locaties en een volwaardige singleplayer kan ik dat wel over het hoofd zien.

Sowieso weet ik niet of je de gameplay in de oude Battlefront-games echt diepgaand kon noemen. Het is vooral statisch versus soepel.
"If I want to live, I live. If I want you to die, you die".

Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re: Star Wars: Battlefront | Franchise

19 aug 2017, 19:21

phpBB [video]

Gebruikersavatar
Mr. President
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
26 jul 2017, 18:17

04 okt 2017, 11:57

En de Beta is live !
Ga vandaag er eens induiken, ik ben benieuwd.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

04 okt 2017, 12:33

Open of closed?
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mr. President
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
26 jul 2017, 18:17

04 okt 2017, 18:36

Afbeelding

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

04 okt 2017, 18:39

Ok cool, thnx!
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

05 okt 2017, 00:30

Dus, sinds een dag of twee kan de originele Battlefront 2 weer online gespeeld worden (GOG en Steam versies). Het is nog een beetje buggy, maar de spellen die ik heb gespeeld waren sooooo good. Right in the nostalgia.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

22 okt 2017, 22:09


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten