Pagina 4 van 5

Geplaatst: 26 nov 2018, 23:13
door Oversoul
So close.

Geplaatst: 26 nov 2018, 23:23
door Oversoul


De intro als je de game op start. Vind 'm beter dan Brawl en Smash 4. Shit, ik ga dit iedere dag minstens 1x kijken tot release :7

Re:

Geplaatst: 28 nov 2018, 20:39
door Wesley
Oversoul schreef:
26 nov 2018, 23:23


De intro als je de game op start. Vind 'm beter dan Brawl en Smash 4. Shit, ik ga dit iedere dag minstens 1x kijken tot release :7
"NintendoGamers hebben zo weinig games dat ze verplicht een video kijken voor volgende grote release in plaats van gamen." - Random Xbox Fanboy Newssite.

Geplaatst: 28 nov 2018, 20:52
door Gewoon Arno
Wat een random post

Geplaatst: 29 nov 2018, 00:47
door Hou_van_jezelf
ok

Re:

Geplaatst: 06 dec 2018, 18:29
door James
Oversoul schreef:
26 nov 2018, 23:13
So close.
Ik verwacht morgen wel een ghettostream.

Geplaatst: 06 dec 2018, 19:06
door Shadow
Tja, nu het hier niet doorgaat moet dat wel kunnen :lol:

Geplaatst: 07 dec 2018, 13:00
door Rick Raptor
En dus komt de post binnen met meerdere pakketjes...

...en geen Smash.

PostNL, jullie stelletje incompetente kneuzen.

Geplaatst: 07 dec 2018, 15:38
door Doomtrain



Na het eten even mijn exemplaar ophalen en die season pass maar aanschaffen.
Never saw this coming :P

Geplaatst: 07 dec 2018, 18:02
door Gewoon Arno
Bought maar heb geen ninty online lol.

Geplaatst: 07 dec 2018, 19:55
door Laura Birdie
Ook gekocht na werk, maar was echt compleet vergeten dat ik voor die online shit moet betalen.....

Geplaatst: 08 dec 2018, 03:35
door Rick Raptor
Online zit toch vol met tryhards, dus daar waag ik me niet eens aan. Ik kan wel leven zonder 'NO ITEMS, FOX ONLY, FINAL DESTINATION' praktijken. Bovendien kan ik er toch geen zak van.

Ik speel wel tegen mijn broertje en een vriend van me (en wie er verder ook de controller oppakt).

Geplaatst: 08 dec 2018, 04:23
door Oversoul
Je kunt zelf instellen wat je voor regels wil online (dus ook met items) en de matchmaking lijkt op het eerste oog best goed.

Geplaatst: 08 dec 2018, 16:02
door James
Overlol didn't deliver

Re:

Geplaatst: 08 dec 2018, 18:56
door Hou_van_jezelf
Doomtrain schreef:
07 dec 2018, 15:38



Na het eten even mijn exemplaar ophalen en die season pass maar aanschaffen.
Never saw this coming :P
Wow, ik wil geen Kaas doen ofzo hoor maar... hier zat ik echt absoluut niet op te wachten :lol:. Super obscuur en niet Nintendo, tja.

Maar mss ben ik ook ietwat geïrriteerd omdat Fighters unlocken een hel is. Man wat saai zeg

Geplaatst: 08 dec 2018, 19:11
door Laura Birdie
Is Persona niet gewoon mega populair in Japan? Zeer onverwachte keuze, maar wel begrijpelijk.

Geplaatst: 08 dec 2018, 20:50
door Rick Raptor
Niet alleen in Japan, ook daarbuiten is het makkelijk Atlus' bestverkopende franchise. Als gezicht van het bedrijf is een personage uit hun meest recente hit een logische keuze. Sowieso zijn ze ook onderdeel van Sega tegenwoordig, wat het rechten ervoor krijgen ook wel makkelijk gemaakt zal hebben.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat ie brengt, in ieder geval. Tis een betere keuze dan Chorus Kids of whatever.

Geplaatst: 09 dec 2018, 22:46
door Hou_van_jezelf
Wtf is World of Light wel geplaytest? Wat een ongebalanceerd zooitje. Het is continu wisselend tussen bizar simpel en onmogelijk moeilijk, de fuck zeg.

Geplaatst: 09 dec 2018, 23:44
door Shadow
Met sterren staat aangegeven hoe moeilijk de challenge is, en met de juiste Spirit equipped kan je het echt super simpel maken.

Re:

Geplaatst: 10 dec 2018, 13:29
door Hou_van_jezelf
Shadow schreef:
09 dec 2018, 23:44
Met sterren staat aangegeven hoe moeilijk de challenge is, en met de juiste Spirit equipped kan je het echt super simpel maken.
Ligt aan de missie hoe simpel het kan worden. Het probleem is vooral dat er totaal geen consistentie is qua moeilijkheid. Op je pad kan je eerst een missie vinden waar je in een keer doorheen blaast, drie secondes werk. De missie er letterlijk naast is zo bizar moeilijk (op een oneerlijke wijze, niet een ‘leer de patronen’-wijze) dat je gefrustreerd afhaakt. Ik begrijp dat het spel je de vrijheid geeft om zelf uitdagingen te zoeken, maar man, wat is het vervelend als je drie missies op een rij wegblaast als een simpele hindernis om vervolgens twintig pogingen te doen over vier Kirby’s die vanalles naar je spammen :’)

Daar zit wel een flink probleem. Er is een hoop mooie content, maar ook een groot gedeelte belachelijk makkelijk/frustrerend moeilijk waar je doorheen móét om de leuke content te bereiken. Dat is simpelweg slecht game design.

Het is in zijn kern overigens een fantastische game, en het concept van WoL is goed. Het voelt echter onvoldoende ‘getest’ aan. Denk dat het ietwat gerushed is.

Re:

Geplaatst: 10 dec 2018, 14:51
door Oversoul
Hou_van_jezelf schreef:
09 dec 2018, 22:46
Wtf is World of Light wel geplaytest? Wat een ongebalanceerd zooitje. Het is continu wisselend tussen bizar simpel en onmogelijk moeilijk, de fuck zeg.
Kwestie van de juiste spirits equipen en skills. De moeilijkheid staat aangegeven in sterren. De legend spirits (4 sterren) zijn vaak optioneel.

Ik vind 'm erg leuk, veel leuker dan ik had verwacht. Veel variatie en alle references zijn heerlijk. En moeilijk verslavend ook. Nog één vakje....en dan ben ik weer 2 uur verder lol.

Geplaatst: 10 dec 2018, 15:03
door Rick Raptor
Verslavend is de modus zeker inderdaad, het is zo moeilijk er niet al je tijd in te dumpen.

Classic is overigens ook tof dit keer, gezien de thema's waarmee ze werken. Zo zijn Ryu's matches allemaal stamina matches op platte ondergronden (hiermee verwijzende naar zijn eigen games) en Snake's matches zitten vol bommen en wapens (wat het ook verrekt moeilijk maakt). De variatie per personage is hierdoor een stuk groter, en dat maakt het leuker om de modus voor allemaal door te gaan.

De singleplayer content in het algemeen vind ik hier dus al stukken beter dan in de WiiU versie, daar raakte ik al snel uitgekeken op diens modi.

Geplaatst: 10 dec 2018, 15:49
door Hou_van_jezelf
Ik denk dan ook dat het een gemis is aan een zekere streamlining die ik wel van Nintendo gewend ben. Dat gezegd hebbende blijf ik wél continu spelen, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat had gedaan als het niet de prettigste manier was van karakters unlocken. Daar is het aantal frustrerend moeilijk of te makkelijke levels te groot voor.

Ik vind het verder wel echt een leuke modus, maar ik heb het gevoel dat er nog meer uitgehaald kon worden als er dus meer streamlining was. Laat ik maar eerlijk zeggen dat ik niet heel veel skills heb. Eigenlijk zouden de missies zo moeten opbouwen zodat ik de skills in de simpelere missies aanleer, zodat ik in latere moeilijke missies deze aangeleerde skills kan gebruiken. Dit mis ik echt wel. Ik vind het daarbij eigenlijk ook wel jammer dat missies niet karakter-specifiek zijn (zoals de Classic-mode gelukkig wel is!).

Maar goed, de maingame is zó strak dat het allemaal niet zo uitmaakt. Het blijft een fantastische game natuurlijk.

Geplaatst: 10 dec 2018, 16:52
door Oversoul
Classic Mode unlocks gaan overigens een stuk sneller dan WoL.

Als je geen skills hebt kun je volgens mij trouwens wel grinden in de zin van spirits levelen met orbs. Ik heb dat nog niet aangeraakt, maar hoe hoger je team power hoe makkelijker alles wordt :P

Al zit ik nu wel op het punt dat ik bij sommige legend spirits zo van "fuck dit, hier kom ik over 10 uur wel terug voor revenge. Fuck die Dr. Wily spirit bijvoorbeeld met die metal megamans en stamina...

Geplaatst: 10 dec 2018, 17:33
door Hou_van_jezelf
Ik had het nu precies andersom, een compleet broken legend stamina gevecht met ZsSamus. Ik werd volledig afgemaakt, maar terwijl ik nog maar 2hp overheb pleegt de AI onverklaarbaar zelfmoord... :lol:

Heb je overigens al dat broken gevecht bij WoL gedaan met Bowser? Man dat kostte mij frustratie... was blij toen dat er op zat.