Algemeen E3 topic

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

16 aug 2019, 07:26

R-Type dat goed gaat met Economie van VS is beetje overtrokken.....Nederland heeft een staatsschuld van 397 miljard en die daalt per seconde met 350 euro... VS heeft een staatsschuld van maar liefst 22.000 miljard dollar en dat is een nieuw record, toen Trump begon begin 2017 was die nog maar ''slechts'' 19.0000 miljard dollar of 19,95 biljoen

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

16 aug 2019, 07:28

Tering, E3 maakt heel wat los dit jaar.

Leuke discussie, dat wel. :D
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re:

16 aug 2019, 17:30

Shadow schreef:
14 aug 2019, 19:47
Die aflevering was zo idioot goed, ik heb zo ongelovelijk hard gelachen dat ze ManBearPig hadden terug gebracht als klimaar verandering :lol:
hij stond in die aflevering van 2006 ook al voor klimaatverandering hoor ;)

Anyway, ik beschouw me als vrij rechts maar in het verhaal van r-type of jalf herken ik me nauwelijks. Die truttigheid op ERA zie ik zelden hier. Politieke correctheid dat doorsijpelt in in entertainment? Waar dan? Omdat James Bond en Doctor Who eens een keer vrouwen zijn? Op DENK, pvda en GL na zijn alle partijen ook heel kritisch op het vluchtelingenbeleid. Lees maar eens wat het CDA ervan vindt bijvoorbeeld.

Ik maak me eigenlijk veel meer zorgen over de opkomst van extreemrechts (en jihadisme). Als ik zie dat er doodleuk duitse politici worden vermoord en een aanslag op een Noorse moskee tenauwernood is voorkomen.

En Johan Derksen zat natuurlijk ook gewoon fout. Ik begrijp dat hij het niet als aanval bedoelde, maar in zijn verhaal probeerde hij duidelijk homohaat te bagatelliseren of ontkennen. Homo’s kunnen volgens hem gewoon uit de kast komen zonder consequenties. Ik heb wel anders gezien, zeker bij moslims. Je bent toch gewoon wereldvreemd als je dat denkt?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 aug 2019, 20:09

Derksen roept verschillende dingen. Na die Boomsma affaire riep hij dat ze dat beter niet konden doen omdat zo'n jongen kapot wordt gemaakt zodra de cameraploeg weg is.

Ik denk dat hij van mening is veranderd door het vrouwenelftal, waar de helft lesbisch is en niemand een fuck geeft. Maar dat komt natuurlijk omdat vrouwen geen haantjes zijn en sowieso meer accepteren dan mannen. Daarnaast zitten er geen hooligans achter het vrouwen voetbal, daar willen die stoere jongens niet mee geidentificeerd worden. Vrouwen die hand in hand lopen ach, dat kun je als zacht en vrouwelijk uitleggen. Bij 2 mannen lijkt het niet mannelijk als ze knus hand in hand lopen, en dat past niet in het macho plaatje dat er heerst. Zoals vrouwen elkaar altijd zoenen, en mannen elkaar alleen een hand geven. Vrouwen zijn helemaal niet vies van elkaar, doen elkaars haar of smeren elkaar in. Mannen doen dit zelden tot nooit bij elkaar. Mannen zijn in feite gewoon kinderachtig dankzij de trots en ideaalbeeld dat we hebben. Moet alfa zijn. Ik heb het net zo goed.

Homo's kunnen hier wel gewoon uit de kast komen, maar misschien niet in het profvoetbal nee. Al weet je het niet zeker omdat het nooit gebeurt. Maar is het een Ajacied, ja dan kun je de klok erop gelijk zetten dat Feyenoord, ADO en Utrecht moeilijk gaan lopen doen.

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re:

17 aug 2019, 12:53

R-Type schreef:
16 aug 2019, 20:09
Derksen roept verschillende dingen. Na die Boomsma affaire riep hij dat ze dat beter niet konden doen omdat zo'n jongen kapot wordt gemaakt zodra de cameraploeg weg is.

Ik denk dat hij van mening is veranderd door het vrouwenelftal, waar de helft lesbisch is en niemand een fuck geeft. Maar dat komt natuurlijk omdat vrouwen geen haantjes zijn en sowieso meer accepteren dan mannen. Daarnaast zitten er geen hooligans achter het vrouwen voetbal, daar willen die stoere jongens niet mee geidentificeerd worden. Vrouwen die hand in hand lopen ach, dat kun je als zacht en vrouwelijk uitleggen. Bij 2 mannen lijkt het niet mannelijk als ze knus hand in hand lopen, en dat past niet in het macho plaatje dat er heerst. Zoals vrouwen elkaar altijd zoenen, en mannen elkaar alleen een hand geven. Vrouwen zijn helemaal niet vies van elkaar, doen elkaars haar of smeren elkaar in. Mannen doen dit zelden tot nooit bij elkaar. Mannen zijn in feite gewoon kinderachtig dankzij de trots en ideaalbeeld dat we hebben. Moet alfa zijn. Ik heb het net zo goed.
Volgens mij is dat eerder 10% ofzo. Ik ken verder het gedoe met Boomsma en Derksen niet, maar ik beoordeel hem wel op de uitspraken die hij nu maakt. En als ik dan een uitspraak hoor zoals "homoseksuele profvoetballers kunnen in Nederland zonder probleem uit de kast komen" wordt hij terecht gefileerd met de feiten die je zelf nu noemt.
Homo's kunnen hier wel gewoon uit de kast komen, maar misschien niet in het profvoetbal nee. Al weet je het niet zeker omdat het nooit gebeurt. Maar is het een Ajacied, ja dan kun je de klok erop gelijk zetten dat Feyenoord, ADO en Utrecht moeilijk gaan lopen doen.
Ik kom zelf uit een dorp en ik heb jarenlang lesgegeven op vmbo's en mbo's. Ik weet wel beter. Klaslokalen vol aan jongeren(en ouders) uit volkswijken, achterstandswijken en de biblebelt die vijandig, soms ronduit agressief, werden van het onderwerp. Het is niet voor niks dat kranten vol staan met berichten van homo's die wel moeten verhuizen, mishandelingen, hoge zelfmoordpercentages etc. Derksen zit wat dat betreft echt in een bubbel, die man heeft veel te weinig sociaal contact met andere bevolkingsgroepen van Nederland. Daar komen dat soort uitspraken dan ook vandaan.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

17 aug 2019, 18:58

Maak hier gewoon het algemene era topic van.

Afbeelding

https://www.resetera.com/threads/ion-fu ... ds.135368/

:lol:

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re:

17 aug 2019, 19:25

Shenmue3 schreef:
17 aug 2019, 18:58
Maak hier gewoon het algemene era topic van.

Afbeelding

https://www.resetera.com/threads/ion-fu ... ds.135368/

:lol:

Remember guys that while he has some opinions you may or may not agree with, he has not hurt anybody, lets not transform this thread into a witch hunt

User Banned (permanent): Downplaying bigotry, account in junior phase

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

22 aug 2019, 15:54

Ik heb standaard een kots emmer naast me staan als ik Era bezoek.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

22 aug 2019, 15:56

Ik zag die Ion Fury thread maar ik klik dat niet eens meer. Misschien toch wel doen :lol:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

22 aug 2019, 16:01

Om te walgen. Devs moeten gewoon hun poot stijf houden ipv aan een paar van die wankers gehoor te dragen.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

Re: Algemeen E3 topic

25 aug 2019, 07:33


Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

25 aug 2019, 09:11

Heerlijk dat juist zij die award krijgen. En kijk ook die bans, allemaal mensen die het gejank zien aankomen en dat vermelden.
Shows that the main public does not care (and probably doesn't even know) about the 8chan stuff. Sigh.
Inderdaad dweeb. Niemand is roomser dan de Paus. Dan kun je de hele wereld wel boycotten. Bovendien, wordt hier nu gewoon gevraagd om erkenning en mainstream exposure van zo'n kansloos board? :lol:

Oh god:
I mean, look at all the people in this thread who's first instinct was to grab popcorn for the lulz instead of give a damn. Everything wrong with the world right now.
Gamen is larger than life confirmed. Dit soort moraalridders moet een schot in de knieschijf hebben.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

25 aug 2019, 20:15

https://www.resetera.com/threads/thq-no ... t-23919280

Deze man snap het, zowel ERA als buiten ERA duidelijk maken wat het probleem is met beide partijen. Hij wijst ook sterk naar ERA dat ze heel erg extreem zijn met sommige onderwerpen. Kijk, ik snap dat die 8chan AMA echt iets was dat ronduit bizar was. Maar THQ Nordiq is zoveel meer dan alleen dat gebeuren, maar letterlijk alles wat onder het label valt word nu altijd overheerst door die AMA, vaak terwijl de game en/of developer er letterlijk niks mee te maken heeft. Maar het heeft THQ in de titel, dus iedereen moet weten van die ene keer dat een handje vol mensen echt idioot slechte keuzes maakte en om één of andere reden na erop gewezen te worden wat 8chan nou eigenlijk is zich voor de domme ging houden.

Maar ach, topic is ondertussen al gesloten.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

25 aug 2019, 21:08

Die hypocrisie.

Serieus, als ik lbtg was zou ik NOOIT een cent aan Dragon Quest spenderen maar ik zie in dat topic van die switch port helemaal niets van gejank en gezeik. P5 idem al is dat erg mild natuurlijk, dat is eerder flauwe humor met die gay predators. Maar die Sugiyama incasseert een huge deel van elke sale en wat die daar op tv in japan verkondigt en ook applaus voor krijgt en actief sponsort is echt ziek hoor. :lol:

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

25 aug 2019, 21:29

Zelfs als iemand van die groep, ja het is super spijtig dat die man zo'n klootzak is, maar met die games is er ook meer dan alleen hij waar ik over nadenk. Je hebt zo veel mensen wie eraan hebben gewerkt, maar omdat één specifiek (wel redelijk groot) persoon eraan mee werkt mag ik die game totaal niet meer aanraken? Het is gewoon afwachten totdat of Square hem eruit trapt, wat ik niet zie gebeuren, of totdat hij eindelijk gewoon eens het loodje legt. Vent is toch al bijna 90, dus met beetje geluk kan hij die onzin van hem ook binnenkort niet meer uitkramen. En dan niet alleen zijn anti LGBT onzin, zijn overige dingen zijn ook echt bizar.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

26 aug 2019, 09:01

Ze zeggen daar ook op ERA het is helemaal geen common knowledge en dat zij op ERA de enige zijn die er nog mee zitten, en ook lang niet iedereen meer. Dus het is helemaal niet zo verwonderlijk dat THQ Nordiq die publieksstemmingsprijs wint.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

26 aug 2019, 12:28


Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 152
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

26 aug 2019, 12:54

GamerdadMAGA :lol:
R-Type schreef:
25 aug 2019, 09:11
Niemand is roomser dan de Paus.
Dat klopt 8)

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

26 aug 2019, 13:56


Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

28 aug 2019, 10:31

Heerlijk, die eerste spite post

Game is trash.
Shadow schreef:
25 aug 2019, 21:29
Zelfs als iemand van die groep, ja het is super spijtig dat die man zo'n klootzak is, maar met die games is er ook meer dan alleen hij waar ik over nadenk. Je hebt zo veel mensen wie eraan hebben gewerkt, maar omdat één specifiek (wel redelijk groot) persoon eraan mee werkt mag ik die game totaal niet meer aanraken? Het is gewoon afwachten totdat of Square hem eruit trapt, wat ik niet zie gebeuren, of totdat hij eindelijk gewoon eens het loodje legt. Vent is toch al bijna 90, dus met beetje geluk kan hij die onzin van hem ook binnenkort niet meer uitkramen. En dan niet alleen zijn anti LGBT onzin, zijn overige dingen zijn ook echt bizar.
Square kan hem er niet uittrappen. Hij werkt freelance. En hij is voor een derde verbonden aan DQ, met Horii en Toriyama. Hij heeft recht op zijn deel. En ja, hij is een ziek figuur maar de OST van de PS4 versie was toch schijt, had meestal wat anders op staan. Als ze het zover doortrekken moeten ze ook niets meer pikken van Toriyama want die werkt met hem samen, etc. Wees dan consequent.

DQXI is een zeer fijne game, het is zonde om die te laten liggen voor een of andere idioot die met vrijwel niets te maken heeft behalve de soundtrack.

En die gozer verwoord het goed in zijn post. Niemand kent 8chan. Eerlijk gezegd, ik ken 4chan natuurlijk wel van naam maar 8chan kende ik helemaal niet totdat ik las over die AMA. En ik ben toch wel redelijk into het gaming gebeuren.

Het is inderdaad zo dat ik het nu wel ken dankzij die langspeelplaten die dezelfde content constant weer herhalen. Hoe lang is het nou geleden van die AMA? Heb het even gegoogled en het was fucking Februari. Sterker nog die moraalridderij werkt averechts, ik vind het nu lachen dat zij die award hebben.

Die posters daar kopen zoveel games uit principe niet, je wordt er bijna eng van lol. Maar de grap is, wedden dat ze het wel doen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten