Algemeen E3 topic

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

12 jun 2018, 23:14

Die gameplay van Resident Evil 2, holy shit. Beste RE game. Een RE4 met moderne controls, en de sfeer en setting van classic RE. Gelimiteerde inventory. Bloed bleef op Leon zitten, ledematen konden eraf geknald worden...

Afbeelding

stream is nog te rewinden, -19:00.


no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re:

12 jun 2018, 23:27

SmartTies schreef:
12 jun 2018, 17:04
Echt een pauper show :lol: Kom dan gewoon niet naar de e3 als je geen ene reet te showen hebt.
Nee maar dit echt overigens. Maak dan duidelijk dat je gewoon een Smash-direct geeft, het Smash-spul was prima. Er was letterlijk niks meer dan een FE en een Mario Party. Zelfs Yoshi en Prime4 kregen geen aandacht. Voorheen kon je op zijn minst 10 minuten aandacht op de E3 geven aan Yoshi’s wol, zelfs dát was niet aan ons besteed.

Kijk E3 2008 was wel slechter maar dat was op zijn minst zo slecht dat het nog wel grappig was. Dit was gewoon iemand die op zijn essay-tentamen één heel lang antwoord gaf op de vraag die hij wel wist met de hoop dat het nog wel ok is. Ja zo werkt het niet.

Dit was ernstig een duidelijk gevalletje ‘fuck we hebben niks meer’ van Nintendo. Maar het is gewoon jammer dat Nintendo nog steeds geen fatsoenlijke digitale presentatie kan zetten zonder behulp van muppets of een Metroid-logo. Geen excuses hiervoor.
:huillie:

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

12 jun 2018, 23:40

Klapper na klapper en 50% Smash. Gemiste kans met geen Prime 4 overgang, maar ach.

Heerlijke direct. Sakurai leest fora, dat kan niet anders. Die Ridley mongolen op resetera kregen gewoon nog gelijk ook :lol:

Schitterende tijd weer om Nintendo fan te zijn.

Pokemon, Mario Party, Fire Emblem,

DBZ Fighters, Fortnite en Palladins naar de Switch plus een zooi aan toffe indiegames...

Prima, prima, prima.

Grootste minpunt is weinig nieuwe games, maar die komen echt wel weer. Voor nu krijgt Smash de spotlight.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

13 jun 2018, 00:41

Dit was gewoon een bagger Direct.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Algemeen E3 topic

13 jun 2018, 06:25

Aandelen die droppen nu hard. Wie nog goedkoop in Nintendo wilt instappen kan nu instappen. Long term is het switch idee, mobile, IP uitbuiting (film en merchendise) en toekomstige pretpark nog steeds dikke kans op winstgroei.

Maar 20 miljoen consoles dit fiscale jaar gaan ze echt niet redden tenzij de prijs dropt.

Wat een slechte E3 van Nintendo!!!! Helemaal als je net als mij een schurfthelel aan smash hebt.

Wel heerlijk hollow knight gespeeld gister avond.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Algemeen E3 topic

13 jun 2018, 07:06

Ik heb ook niks met Smash helaas. Ik vind het idee echt fantastisch. Al die geweldige personages in één game.. Maar die gameplay vind ik gewoon niet leuk.

En als je niks met Smash hebt, dan was er echt heel, heel weinig boeiends hoor. Fire Emblem vind ik leuk. Dat was het wel zo'n beetje. In de vorm van Super Mario Party welgeteld 1 nieuwe game.. Had dan twee weken geleden niet Pokemon Go Picachu en Evee aangekondigd. Had je tenminste nog wat nieuws gehad...

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

13 jun 2018, 07:27

Even in herhaling treden. 250 euro Switch maakt alles goed. Nintendo, doe het.

Kimi had al gezegd dat 2018 het jaar zou zijn dat ze de casuals probeerden te trekken. Ik verwacht mission failed. Pak die casuals gewoon op de smartphone business en zie in dat dedicated gameing consoles voor gamers zijn.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

13 jun 2018, 08:33

Was weer Nintendo die ook het punt mist. Een Smash-presentatie is vet maar gewoon een gevalletje ‘not right time nog right place’. De showcase die al jarenlang op dinsdag 18:00 is moet alle Nintendo fans aanspreken. Het moet consoles verkopen, mensen laten denken dat de Switch de toekomst is. Dan ga je níét praten over de moves van meer dan 60 Smash karakters. Veel te gedetailleerd op één spel, in een showcase laat je zien wat er te bieden is en met de Treehouse heeft Nintendo het perfecte medium om zo gedetailleerd over Smash te praten. Natuurlijk zijn er mensen (ahem Oversoul) die helemaal leip worden van al het Smash-spul, maar heel eerlijk; dit type persoon heeft allang een Switch en had Smash Bros ook wel gekocht als het een port was. Leuk dat dit niet zo is maar je wint hier alleen maar zieltjes mee die Nintendo helemaal niet nodig gehad. Laat staan de mensen die niks of weinig met Smash hebben; die keken naar een presentatie waar de helft niet voor hen bestemd was.

Ik zie mijzelf als een casual gamer, maar die groep win je hier echt niet mee. Foute zet van Ninty; volgend jaar beter.
:huillie:

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Algemeen E3 topic

13 jun 2018, 09:37

Gewoon een slechte presentatie. Er komen namelijk best wel wat toffe games aan, maar die werden allemaal weggestopt in één turbotrailer van 1 minuut ofzo. Zo'n vage indie game Killer Queen Black kreeg bijvoorbeeld net zoveel aandacht als Crash Bandicoot, Wolfenstein II, Monster Hunter en ARK Survival Evolved samen... Het lijkt wel alsof ze bij Nintendo alleen snappen wat er moet gebeuren op het moment dat ze met de rug tegen de muur staan.

Je hebt zelf Treehouse opgestart om dieper op games in te gaan die tijdens de show worden aangekondigd. Waarom ga je dan tijdens de presentatie zo diep op Smash in? De enige reden die ik me kan bedenken is omdat je verder gewoon weinig te tonen had. En dat begrijp ik dus niet. Een paar jaar geleden kondigden ze trots aan handheld en software teams samen te voegen om meer output te kunnen genereren. Ze hoeven zich nu ook nog maar enkel op de Switch te focussen, dus je zou verwachten dat je voor het derde jaar van de console flink wat software in ontwikkeling hebt.

Zelda was hoe je het ook wendt of keert een Wii U game. Mario Kart 8 DX, Bayonetta, Hyrule Warriors, Pokken Tournament, Captain Toad en Donkey Kong Tropical Freeze waren ook Wii U games. Als je die gemakshalve weg denkt blijft er echt bizar weinig over. Splatoon 2, Mario Odyssey, Kirby en Xenoblade ofzo? Lang verhaal kort: Waar de neuk zijn al die 1st party studio's in vredesnaam mee bezig?

Gebruikersavatar
Needakill
Lv6
Berichten: 1007
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:19

13 jun 2018, 10:15

Tja als je bij deze direct wat beelden van Metroid Prime 4, Yoshi en misschien een nieuwe Animal Crossing had laten zien, dan had je een goede direct gehad. Nu bestaat je direct 20 minuten voor Smash en laat je feitelijk zien dat je niks heb.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Algemeen E3 topic

13 jun 2018, 10:38

Het mooie is ook weer. Voicechat werkt gewoon prima via de Switch in Fortnite dus.......wtf zijn ze aan het doen met splatoon? Dacht Nintendo dat het via de phone leuker is ofzo? ;( ;( . Want het kan dus gewoon.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

13 jun 2018, 10:56

Omslachtig omdat het kan..

Ik zag vooral een Nintendo die de enorme potentie van haar systeem niet volledig weet te benutten en het momentum niet vast weet te houden. En blijkbaar opnieuw door te lange ontwikkelingstijden. Metroid niet klaar om te tonen. Yoshi uitgesteld. Fire Emblem was ook ooit 2018, nu 2019. Waar is Retro studio's mee bezig? Waar blijft die Pikmin 4 reveal als die game inderdaad voltooid is... Ze blijven dezelfde fouten maken daar..

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re: Algemeen E3 topic

13 jun 2018, 11:03

Newgamessuck schreef:
13 jun 2018, 06:25
Aandelen die droppen nu hard. Wie nog goedkoop in Nintendo wilt instappen kan nu instappen. Long term is het switch idee, mobile, IP uitbuiting (film en merchendise) en toekomstige pretpark nog steeds dikke kans op winstgroei.

Maar 20 miljoen consoles dit fiscale jaar gaan ze echt niet redden tenzij de prijs dropt.

Wat een slechte E3 van Nintendo!!!! Helemaal als je net als mij een schurfthelel aan smash hebt.

Wel heerlijk hollow knight gespeeld gister avond.
Het is niet goed om emotioneel te zijn als aandeelhouder ;)


Pokemon en Smash hebben die 20 miljoen on lock.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

13 jun 2018, 18:39

Splatoon 2 DLC dropt blijkbaar MORGEN omg.

Ik heb het idee dat er veel meer in die Direct had gezeten. Sowieso, geef de overige games wat tijd ipv het turbo format. Splatoon 2 DLC aankondiging had ook makkelijk in de Direct gekund. 1 of 2 aankondigingen voor 2019 (bijv animal crossing)

En waar is Yoshi gebleven? Haalt die 2018 niet meer?

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

13 jun 2018, 18:44

Henk, je hebt wel echt een hekel aan ZeRo he? :lol:

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

13 jun 2018, 19:04

Fortnite is al 2 miljoen keer gedownload op de Switch

https://www.polygon.com/e3/2018/6/13/17 ... -2-million

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

13 jun 2018, 19:38

Wat is Fortnite? Ik heb echt geen flauw idee.

Sowieso waar zijn de aankondigingen tijdens treehouse, het is alleen maar Smash.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 jun 2018, 19:42

Yoshi voor 2019 lol. Je mist niks aan Fortnite coop

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

13 jun 2018, 19:48

tot maart 2019 alleen FE en Yoshi? Dat zou wat zijn.

Morgen wel nieuwe Octopath Traveler demo:)

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

13 jun 2018, 19:50

AgentCooper schreef:
13 jun 2018, 19:48
tot maart 2019 alleen FE en Yoshi? Dat zou wat zijn.

Morgen wel nieuwe Octopath Traveler demo:)
De Xenoblade 2 DLC (story) wordt ook als fysieke game verkocht.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

13 jun 2018, 19:52

Fortnite is een free to play battle royale game die inmiddels meer dan 125 miljoen spelers heeft. Ik speel het zelf niet, maar dit lijkt me een goede ontwikkeling voor Switch. Gewoon meedraaien met de populaire games en zo veel mogelijk multiplatform, zeker dit jaar.

Het enige dat Nintendo hoefde te doen was bewijzen dat de Switch niet een nieuwe Wii U dreigt te worden met lange perioden zonder grote of belangrijke games, ze zijn er niet in geslaagd en we kunnen alleen maar hopen dat 2019 beter wordt.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

13 jun 2018, 20:01

Vooral kids zijn er gek op, die doe je echt geen plezier met zo'n labo kitje hoor. :D

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

13 jun 2018, 20:24

Nog een geluk dat ik ook een PC-gamer ben, anders zou ik wel teleurgesteld zijn met alleen een Switch. Battlefield V, Elder Scrolls VI, Assassin's Creed Odyssey en Beyond Good and Evil 2 zal ik op PC kopen en mogelijk For Honor als ik genoeg tijd heb om ze tijdens de examenperiode uit te proberen. Dat is voor mij al voldoende, want ik heb nog redelijk wat eerder verschenen pc-spellen die ik nog wil kopen.

Voor de Switch was er namelijk wel erg weinig thirdparty-titels aangekondigd. We hebben FIFA 18, Trials Fusion, Just Dance (die ook op de Wii verschijnt, lol), Tales of Vesperia, Dragon Ball Fighter 2, Fortnite en een of andere robotgame. Dit zijn alle volledig bevestigde grote games die aangekondigd werden. Met die geruchten leek het alsof dat er veel meer thirdparty-aankondigingen op komst waren (nieuwe Call of Duty, GTAV, Project Cars 2, Spyro...), maar dat blijkt niet het geval. Dat aanbod is teleurstellend. Met zo'n mager aanbod van derde partijen verwacht ik niet dat de Switch dit fiscaal jaar de 20 miljoen verkochte exemplaren zal halen. Maar volgens recente weblistings op Gamestop blijken Wolfenstein: Youngblood en Doom Eternal toch naar de Switch te komen, maar zekerheid is er nog niet. Voor de Switch heb ik euhm... alleen Wolfenstein 2 om mij bezig te houden tot tegen de tijd dat SmashU uitkomt.

Over het algemeen stelde elke E3-persconferentie teleur. Bethesda was de enige die meerdere interessante aankondigingen had voor mij. EA stelt zoals vaak teleur, Microsoft heeft zelden games die ik tof vind, Square Enix had weinig verassingen, Ubisoft vond ik minder goed dan vorig jaar...
Bij Sony had ik verwacht dat ze Final Fantasy VII Remake zouden tonen, maar blijkbaar niet. Nintendo focuste teveel op Smash,en veel games werden uitgesteld of niet getoond.

Super Smash Bros. zal zeker tof zijn: het is misschien wel de beste game uit de serie om competitief te spelen sinds Melee. Maar men focuste teveel op details die niet in een Direct thuishoorden.
Fire Emblem heeft mij positieve eerste indruk op mij achtergelaten. Ik had weinig hoop voor de serie sinds ze zich richtten op de casuals met het voor mij teleurstellende Awakening en Fates. Maar deze keer lijkt het meer voor de oude fans te zijn. ik hoop op een goed verhaal en weinig fanservice, maar ik heb mijn twijfels of men aan die verwachtingen kan voldoen.

PS: Mijn excuses voor dit slordig geschreven bericht vol taalfouten. Het is al na 22u...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 jun 2018, 20:47


Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

14 jun 2018, 16:27


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten