Algemeen E3 topic

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

12 jun 2018, 06:56

The Last of Us 2 ziet er erg uit zeg! Als je dat vergelijkt met de physics van een Assassins Creed van gisteren bij Ubisoft, dan oogt dit een generatie verder.
RE2 had een matige trailer, maar zal wel goed zitten.

Verder niet veel bijzonders onthuld voor mij persoonlijk en helaas geen Pro update ofzo.
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

12 jun 2018, 08:29

Creed is wel open world he. TLoU zal de schaal van Uncharted hebben.

En Origins schijnt daadwerkelijk goed te zijn, heb het nooit gespeeld. Die stijl van Odyssey spreekt me wel aan (Grieks/Romeinse tijd), misschien toch eens een kans geven. Serie is niet meer de troep die het altijd was.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

12 jun 2018, 08:57

R-Type schreef:
12 jun 2018, 08:29
Creed is wel open world he. TLoU zal de schaal van Uncharted hebben.

En Origins schijnt daadwerkelijk goed te zijn, heb het nooit gespeeld. Die stijl van Odyssey spreekt me wel aan (Grieks/Romeinse tijd), misschien toch eens een kans geven. Serie is niet meer de troep die het altijd was.
De schaal van The Last of Us en AC is inderdaad niet met elkaar te vergelijken. In Origins kon je echt mijlenver kijken, zandstormen aan zien komen die een paar minuten later inderdaad ook over je hoofd denderde, met je eagle kan je heel Egypte door vliegen etc. Dat moet allemaal generated worden ipv de relatief veel kleinere wereld van The Last of Us.

En Origins is inderdaad heel goed. Ze hebben zoveel verbeterd aan die game en veel vastgeroeste dingen aan de formule veranderd. Een verademing in vergelijking met de AC-games daarvoor. Ik kijk dan ook heel erg uit naar Odyssey, de setting ziet er enorm tof uit.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

12 jun 2018, 09:07

Ghost of Tsushima en Cyberpunk kijk ik het meest naar uit. Wel vet gedaan met die fluit bij Ghost.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re:

12 jun 2018, 09:41

R-Type schreef:
12 jun 2018, 08:29
Creed is wel open world he. TLoU zal de schaal van Uncharted hebben.
Ik weet wel waar de rekenkracht naar toe gaat in een Assassins Creed, maar de combat physics mogen wel een keertje aangepakt worden. Het is gewoon zo PS360 gebleven. Neemt niet weg dat het hoogstwaarschijnlijk een hele vette game is, maar de graphics van de tunnel gameplay van Naughty Dog pakken je wel zo tijdens een presentatie.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Algemeen E3 topic

12 jun 2018, 10:18

Ik had ook wel iets verwacht op hardware gebied van Sony. Die Pro is al weken niet meer te koop. Had stiekem gehoopt dat ze een nieuw model Pro op de markt zouden gooien vlak na de E3.

Vond de Sony show vergeleken MS niet zo boeiend. Weinig verrassingen en redelijk wat games die me niet zo boeien (Nioh 2, die samurai game). En Death Stranding... wtf is dat voor game...
Wel heel blij met TLOU 2 en RE2.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Algemeen E3 topic

12 jun 2018, 10:30

strak Nintendo.

Voor mij persoonijk slaagt het als:

- Mario Maker.
- Nieuw model of discount.
- Nieuwe volwassen IP (mag ook cartoony, maar geen Kirby achtige gameplay dat je met 2 vingers in je neus het uitspeelt)
- Goede 3rd party support.
- Pikmin 4


Ik verwacht eerlijk gezegd weinig.

- Smash
- mp4
- FE

Wat ook geen slecht lijstje is, maar totaal niet verrassend meer.

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

12 jun 2018, 10:33

Pokémon Hype. Hoop dat ze iets laten zien van Pokémon 2019, maar verwacht alleen maar iets van Let's Go.
Afbeelding

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

12 jun 2018, 10:53

Het is op zich positief dat Nintendo na Mario Tennis slechts drie eigen releases heeft staan voor de Switch. Hiervan zijn overigens maar liefst twee als A-titel te bestempelen (Smash en MP4); ik vermoed dus echt nog wat aankondigingen van ‘tussendoortjes’, naast die Star Fox racer dan. Dan zijn dingen als Odyssey DLC, Mario Maker, Mario Party of Kirby ofzo helemaal niet zo gek om aan te kondigen.

Qua vuurwerk verwacht ik weinig, simpelweg omdat het vuurwerk er al staat (Smash en MP4). Denk dat de ‘grootste’ reveals echt maximaal een nieuwe Animal Crossing of Pikmin worden. Of het wordt een spel waar we maximaal een titeltje van zien.

In ieder geval is alles beter dan de presentatie van 2016.
:huillie:

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

12 jun 2018, 11:07

Een to good to be true list.

- Nieuwe 2d mario in nieuwe (niet new) stijl.
- Mario Kart 9 (Rebranding name. Niet Mario specifiek, maar zoals smash alle characters)
- Virtual console abbonnement service met games tot en en met Wii
- Donkey Kong country TF opvolger.





- GTA 6 Nintendo exclusief --> Internet explodes, end of the world.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re: Algemeen E3 topic

12 jun 2018, 11:16

Jalf schreef:
12 jun 2018, 10:18
Ik had ook wel iets verwacht op hardware gebied van Sony. Die Pro is al weken niet meer te koop. Had stiekem gehoopt dat ze een nieuw model Pro op de markt zouden gooien vlak na de E3.

Vond de Sony show vergeleken MS niet zo boeiend. Weinig verrassingen en redelijk wat games die me niet zo boeien (Nioh 2, die samurai game). En Death Stranding... wtf is dat voor game...
Wel heel blij met TLOU 2 en RE2.
Death Stranding wordt gewoon briljant. Hideo heeft altijd groundbreaking games geleverd, het is nooit wat je denkt dat het is en vaak toch wel wtf goed bedacht. De meeste van zijn titels zijn klassiekers gebleken.

Mij boeit TLoU 2 juist niet, maar heb sinds Uncharted 3 en TLoU 1 ook geen ND game meer aangeraakt. Ghost of Tsushima lijkt me geweldig, eindelijk eens een high budget samurai epos. Yakuza Kenzan/Ishin kwam hier nooit en die Way of the Samurai games waren crap.

Nioh 2 is een no brainer voor mij. 1 was erg goed, maar had wat tekortkomingen die wel zijn gehoord.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

12 jun 2018, 11:26

Nioh was echt een game die het niet niet haalde bij voorbeelden als de Souls-games, dus ik hoop dat ze inderdaad hebben geluisterd en de vijanden en levels meer gevarieerd hebben gemaakt, zodat de game tenminste tot het eind leuk blijft. Het deed namelijk wel veel andere dingen goed.

Ghost of Tsushima ziet er ook wel tof uit. Al is het grappig dat we nu opeens drie games in een oud-Japanse setting krijgen (Tsushima, Nioh 2 en Sekiro). Hoop dat ze dat niet teveel uitmelken.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Algemeen E3 topic

12 jun 2018, 11:46

Nintendo verwachtingen...

Lijkt me dat we vandaag toch eindelijk wel het nieuwe project van Retro Studio's gaan zien. Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat die StarFox geruchten over Fox in Starlink gingen, dus dat zal dan wel een nieuwe Donkey Kong worden. Wel heel snel na die Tropical Freeze remaster, maar Metroid is het ook niet en ze hebben nog nooit iets anders (af)gemaakt. Gloednieuwe game zou helemaal tof zijn natuurlijk.

Pikmin 4 lijkt ook een zekerheidje gezien die uitspraken van Miyamoto drie jaar geleden, dat die game bijna voltooid was. Ligt voor de hand dat die van Wii U naar Switch is getild en afgelopen jaar is geoptimaliseerd voor Switch.

Smash Bros is bevestigd. En Metroid Prime 4, Captain Toad, Bayonetta 3, Yoshi, Octopath Traveler en Fire Emblem lijken ook zekerheidjes. Dan heb je al een aardige line-up. Wel allemaal bekend spul.

Fortnite schijnt real te zijn, dus die zullen ze ook wel groots aankondigen. Ik ben verder erg benieuwd wanneer Nintendo vruchten gaat plukken van het samenvoegen van handheld en console development. Als je al die Wii U remasters weg denkt, is de lineup van de Switch kwantitatief niet beter dan die van de Wii U...

Verder hoop ik natuurlijk op Quality of Life, de Vitality Sensor en Wii Music 2. Liefst in 1 game.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

12 jun 2018, 12:03

Afbeelding

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

12 jun 2018, 13:57

Nintendo verwacht ik niets van, Smash/Pokemon Let's Gooooo en FE heb ik geen interesse in persoonlijk, misschien een Animal Crossing Q4 die ik wel eens wil proberen. Maar het hoeft ook helemaal niet, ik weet door die demo dat Mario Tennis uitstekend is en ik pik Tropical Freeze nog op als ik door Mario of Zelda heen ben. Kan dus niet tegenvallen eigenlijk.

Sony was zoals verwacht, geen grote surprises, Nioh 2 zit ik niet echt op te wachten al heb ik er ook niets op tegen dat ze hem maken uiteraard. De eerste geskipt na de beta, had geen zin in die stances en KI recovery en hoorde daarna dat het allemaal wat eentonig was ook maar er is wel ruimte voor verbetering, dat zeker. RE2make ook cool, moet de eerste nog spelen, heb ik op PS+ geloof ik.

Spider-Man was misschien wel het belangrijkste want die staat op mijn PS4 binnen 3 maanden, leek alles goed te doen. TLOU2 ook een musthave, bewust geen Joel laten zien natuurlijk maar er wel even over spreken in de tegenwoordige tijd daar in het begin "your old man", dat komt goed. Death Stranding moet ik niet meer van zien om te weten dat ik het wil spelen, dat is buiten de lijntjes kleuren en dat doen er niet genoeg games. Lijkt ook al echt een game te worden ondertussen, die Guerilla engine gebruiken zal een goede zet geweest zijn dan. Die Samurai game is vooral grafisch indrukwekkend maar dat zijn die Infamous lui dus nog even afwachten maar ook veelbelovend. Geen rommel gezien. :voldaan:
Begin wel wat te twijfelen aan dat Dreams, dat lijkt maar geen datum te kunnen vastprikken.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

Re: Algemeen E3 topic

12 jun 2018, 15:05

Ik ben in de enorme (en zeldzame) minderheid die hoopt dat Retro Studios beslist niet weer aan een Donkey Kong werkt. Ik vonde wiie en Wii U donkey kong wel okee, meer niet. Metroid heb ik nooit echt veel mee gehad, maar ik laat me graag verassen. Smash verwacht ik wel, Fortnite ook wel, Pikmin I guess, waifu simulator Fire Emblem ook, maar die serie laat me koud sinds na Awakenings. Pff, ik heb lage verwachtingen eigenlijk, ook die pokemon game lijkt me meh. Ik kijk meer uit naar de Smash invitational om eerlijk te zijn dan naar de games die ik verwacht. :')

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Algemeen E3 topic

12 jun 2018, 15:11

Ik kijk meer uit naar hoe Nintendo het brengt, dan naar wat ze brengen omdat ik ook niet veel verwacht. Laat me graag verassen. Hoop presentatie van de nieuwe CEO met meer charisma dan Iwata en nog knulliger. Dan wint Nintendo E3 :D

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

12 jun 2018, 15:13

Ohja, de nieuwe President, ik hoop dat die kerel de camera ook niet schuwt :D

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

12 jun 2018, 15:42

Beter showen ze die fucking Vitality Sensor nou eens inderdaad, dat ding en de Switch is een gouden combinatie. Het enige zwakke punt van Mario Odyssey is dat ik mijn hartslag niet kon meten tijdens touwtjesspringen en volleybal.

Nou blijkbaar zit ik in de trein tijdens de press, dus dan maar eventjes volgen. Ik vind stiekem die E3’s wel heel leuk hoor.
:huillie:

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re:

12 jun 2018, 15:43

Henky-VII schreef:
12 jun 2018, 15:13
Ohja, de nieuwe President, ik hoop dat die kerel de camera ook niet schuwt :D
Ja die mogen ze ook gelijk ontslaan als Dixie Kong niet in Smash zit,
:huillie:

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

12 jun 2018, 15:45

Hopen op Prime. Remake 2 is het beste wat ik tot nu toe heb gezien.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

12 jun 2018, 15:49

koelie koelie

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

12 jun 2018, 15:54

Ik hoop op een nieuwe Donkey Kong gebaseerd op de cartoonserie. Inclusief een level waarbij je Dixie probeert te verleiden als een blauwe krokodil die Donkey Kong imiteert uiteraard
:huillie:

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

12 jun 2018, 15:58

Geef kaas een dagpas!

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

12 jun 2018, 16:09

Ik ben wel een insider hoor
:huillie:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten