Pagina 1 van 1

Detroit: Become Human

Geplaatst: 21 mei 2018, 11:25
door Gewoon Arno



Detroit: Become Human is an upcoming action-adventure game developed by Quantic Dream and published by Sony Interactive Entertainment for the PlayStation 4, releasing worldwide on 25 May 2018. The plot revolves around three androids: Kara, who escapes the factory she was made in to explore her newfound sentience; Connor, whose job it is to hunt down deviant androids; and Markus, who devotes himself to releasing the androids from servitude. They may survive or perish depending on dialogue choices that shape the story as customised by the player.

Detroit: Become Human is derived from Quantic Dream's 2012 tech demo Kara; Valorie Curry returns to reprise the title role. To research the setting, the developers visited Detroit, Michigan. Quantic Dream built a new engine to complement the game and cast hundreds of actors from Los Angeles, London and Paris before commencing the process of shooting and animation. The script took director David Cage and lead writer Adam Williams over two years to complete. Philip Sheppard, Nima Fakhrara, and John Paesano composed the score for Kara, Connor, and Markus, respectively.
Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 21 mei 2018, 17:09
door The Great Volunteer
Ga em denk wel halen, demo was goed

Geplaatst: 21 mei 2018, 17:20
door Gewoon Arno
Demo niet gespeeld, ik heb faith in Cage. Eerste reviews zijn positief

Afbeelding

Geplaatst: 21 mei 2018, 17:31
door R-Type
Cage heeft deze gelukkig niet geschreven. Demo was inderdaad goed. Eerst Dark Souls though

Geplaatst: 21 mei 2018, 18:00
door The Great Volunteer
Een 10 jarige jongen zou toch Cage al zijn rollen gekozen hebben? :lol:

Re:

Geplaatst: 21 mei 2018, 18:48
door Gewoon Arno
R-Type schreef:
21 mei 2018, 17:31
Cage heeft deze gelukkig niet geschreven. Demo was inderdaad goed. Eerst Dark Souls though
Nah, fukk een remaster van een 7 jaar oude game :O

Re: Re:

Geplaatst: 22 mei 2018, 09:00
door Shenmue3
BigBaller schreef:
21 mei 2018, 18:48
R-Type schreef:
21 mei 2018, 17:31
Cage heeft deze gelukkig niet geschreven. Demo was inderdaad goed. Eerst Dark Souls though
Nah, fukk een remaster van een 7 jaar oude game :O
Shit of war alvast verwijderd om plaats te maken voor Detroit en dit meesterwerkje, had 'm nog niet eens opgestart.

Afbeelding

Geplaatst: 22 mei 2018, 12:16
door Gewoon Arno

Re: Re:

Geplaatst: 22 mei 2018, 13:31
door R-Type
Shenmue3 schreef:
22 mei 2018, 09:00
BigBaller schreef:
21 mei 2018, 18:48


Nah, fukk een remaster van een 7 jaar oude game :O
Shit of war alvast verwijderd om plaats te maken voor Detroit en dit meesterwerkje, had 'm nog niet eens opgestart.

Afbeelding
Heb je geen externe HDD? Ik heb 2tb intern en nog een spare 1tb extern eraan gehangen. Heb CoD legacy daarop gezet vanwege constante memory errors en laad zelfs sneller + errors zijn weg.

Geplaatst: 25 mei 2018, 12:49
door Shenmue3
Bewust niet neen, op die manier probeer ik de backlog wat in toom te houden, niet dat het lukt maar goed.
80 Metacritic, beetje zoals verwacht. Ben al blij dat ik nog eens iets kan spelen dat een uur of 10 duurt en niet open world of jrpg is. :lol:

Geplaatst: 25 mei 2018, 19:54
door Laura Birdie
Deze staat op mijn lijstje, maar de backlog, ugh.

Reviews zijn wat wisselvallig maar heb het gevoel dat de reacties van spelers tot nu aardig positief zijn, maar niet veel zullen hem uitgespeeld hebben...

Geplaatst: 25 mei 2018, 20:03
door Rick Raptor
Dunno, ik heb genoeg negatieve reacties gezien van spelers, vooral op het schrijfwerk. Dat is namelijk zo subtiel als een baksteen tegen het hoofd. Soms ook echt 'Press F to pay respects' niveau. De twists die ze er laten doorheen gooien zijn ook nogal suf vergeleken met betere games die eenzelfde soort dingen uithaalden.

Dat gekoppeld met mijn gebrek aan vertrouwen in games van deze maker zorgt ervoor dat ik deze dus ook links laat liggen, ik houd het wel bij Dad of Boy en Co-op Dark Souls.

Geplaatst: 25 mei 2018, 20:20
door R-Type
De cyberpunk sfeer is helemaal mijn ding en daarom wil ik hem wel hebben. Eerst Dark Souls ophalen morgen, Detroit koop ik waarschijnlijk komende maand wel. De reviews zijn over het algemeen goed en het lijkt de beste game van QD te zijn.

Geplaatst: 25 mei 2018, 20:55
door Shenmue3
Bigballer heeft 'm al uitgespeeld en is zit nu met kaas in co-op Dark Souls!

Geplaatst: 25 mei 2018, 21:10
door Gewoon Arno
lol. Eerste indruk is meh. Je moet nog steeds van die gare motions maken, dan doen de Telltale games veel beter.

Re:

Geplaatst: 28 mei 2018, 12:08
door Shenmue3
BigBaller schreef:
25 mei 2018, 21:10
lol. Eerste indruk is meh. Je moet nog steeds van die gare motions maken, dan doen de Telltale games veel beter.
Je gaat het huishouden doen en je gaat het tof vinden ook. :O

Kreeg daar al slapstick te zien toen mijn vriendin die scene speelde waar je die rolstoel moet duwen, wow. :lol:

Geplaatst: 28 mei 2018, 12:40
door Gewoon Arno
Hou maar op. Uitgespeeld btw, vobd HR en Beyond leuker. De eindscène was wel tof in elkaar gezet, mss dat ik nog een playthrough als klootzak doe.

Geplaatst: 02 jun 2018, 16:27
door Shenmue3
Ik dig het wel hoor, hier en daar een scenario spelen "s avonds laat is tof. Maar help me eens, ben mijn progress een beetje uit het oog verloren. :D
Laatste was die gast daar weer bij elkaar rapen op dat stort, zit ik al over de helft? Wel ineens een aparte mood, ik kon het wel appreciëren. :lol:

Geplaatst: 02 jun 2018, 16:46
door Gewoon Arno
Die terminator scene, zit je op 1/3de schat ik.

Geplaatst: 11 jul 2019, 09:30
door R-Type
Heb de game dankzij Plus weer kunnen oppakken, en uitgespeeld.

Toch wel erg goed. De beste Quantic Dream game. Het zag er allemaal mooi uit en de soundtrack was goed. Ik had zelf een einde waarbij:
Spoiler:
Kara, Connor, Luther en Alice overleven. Markus werd gefusileerd. Dit is wel logisch want ik heb eerst de stad vernielt en 2 agenten gedood, daarna in het nieuwsgebouw ook nog guards gedood. En tijdens de eerste demonstratie (sterke scene trouwens) ben ik voor een bloedbad gegaan. Pas het laatste stuk heb ik peaceful gedaan. Dus gratie zou ook wel gek zijn tbh.

Kara, Luther en Alice zijn zonder sacrifice doorgelaten, omdat er een vredig protest op de schermen gaande was. De guard realiseerde zich dat zij gewoon vrij willen zijn.

Connor deed memory switch met zijn lookalike en Hank is dood.
Vond de twist ditmaal ook goed, afgezet tegen Heavy Rain:
Spoiler:
Alice werd vrij subtiel gehouden. Ze vraagt Kara waarom mensen ons haten. Toen viel het voor mij op zijn plaats. In het begin van de game, geeft die Todd haar de schuld van alles (omdat hij zijn baan kwijt is door Androids). Ze eet niet, geen school, ze herstelt miraculeus van koorts en anderen zien ook dat er iets met haar is.
De branching paths zijn best indrukwekkend.