Nintendo Switch | Algemeen

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

01 mar 2018, 11:52

Ieder zijn ding. Ik geloof wel dat AC een top-game is in zijn genre.

Ik geniet nog steeds van Celeste en kan me voorstellen dat het voor sommige mensen te moeilijk en niet leuk is. Voor mij een dikke 10.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

01 mar 2018, 14:32

AC is ook niet mijn ding, maar ik snap de appeal wel.

Moet Celeste echt nog een keer gaan spelen.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

01 mar 2018, 19:21


no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

02 mar 2018, 09:00

Leuk. Zelf geen Kirby fan, maar wil het wel even proberen met mijn zoontje. Als het echt leuk is en voelt als papa en zoon quality time koop ik het misschien wel. wie weet haalt de demo mij over tot aankoop.

Volgende maand komt labo al. Verwacht ergens rond of voor die tijd nog wel een direct voor post labo releases. Snap dat Nintendo nu even all-in wilt gaan op het labo publiek (waar ik ook bij hoor, maar mij hebben ze al beet) tot rond de release. Gamers moeten even billenknijpen. Ik verwacht een ramp-up na labo voor gamers games (wel veel ports)

Nu ook al grote geruchten door een twitter bericht van Blizzard dat diablo 3 op de switch komt. Wat een vooruitgang voor Nintendo qua 3rd party support vergeleken met het pre-switch tijdperk. Ben beniewd hoe lang 3rd parties enthousiast blijven en hoever de support gaat. Vooral naar of Nintendo heeft geleerd van haar mindere tijden en de 3rd parties aan zich weet te binden dit keer voor langere tijd. Nintendo krijg ongeveer 30% van de winst per verscheepte 3rd party game, dus ook voor de portomonee van Nintendo zijn de grote 3rd party releases funest.

In ander nieuws. Wallstreet Journal heeft ook weer een artikel geschreven over Nintendo op basis van insider bronnen. Dit artikel zegt oa dat 17 Miljoen Switches verscheept op 31 maart makkelijk in reach zit en de verwachting van 20 miljoen+ erbij voor het nieuwe fiscale jaar nog steeds verwacht wordt. Ook wilt Nintendo dit jaar geen revision uitbrengen van de Switch (wat ik eerst wel verwachtte, zat er blijkbaar naast), in plaats daarvan wilt Nintendo dit jaar attributen uitbrengen voor de Switch (zoals labo). Ook kan de usb-c port worden gebruikt voor andere attributen volgens het artikel. (bron: https://www.wsj.com/articles/nintendo-w ... 1519890429).

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Nintendo Switch | Algemeen

02 mar 2018, 09:16

Ik vind Animal Crossing een serie met een geweldige potentie, maar het komt er op de één of andere manier nog niet helemaal uit ofzo. Vooral het contact met spelers uit andere dorpen en de mogelijkheden die je samen hebt in elkaars dorp vond ik karig. Deze game schreeuwt echt om een goede communicatie met andere spelers en laat dat nou net al sinds jaar en dag de grootste kwaal zijn bij Nintendo en online gaming.

Ik heb die Kirby demo gister gedownload en het eerste deel direct uitgespeeld samen met mijn dochter. Zelfs voor mijn dochter van 7 is Kirby niet erg uitdagend, maar het is altijd wel vermakelijk. Zeker met meerdere spelers tegelijk.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

02 mar 2018, 09:37

Vind Kirby vrij schandalig eigenlijk. 30 fps stoort me meer dan ik dacht (alles is zo houterig!) en het is duidelijk niet gemaakt voor single player. Het managen van je ventjes boeit vrijwel geen reet, want zelfs de "hard" (lol) route in de demo is poepsimpel.

Sommige power combinaties zijn wel leuk verzonnen, maar individuele powers zoals Sword en Fighter hebben MINDER moves dan het 13 jaar oude gba deel Amazing Mirror....waar is mijn mid-air koprol slash??
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re:

02 mar 2018, 12:40

Jalf schreef:
02 mar 2018, 09:16
Ik vind Animal Crossing een serie met een geweldige potentie, maar het komt er op de één of andere manier nog niet helemaal uit ofzo. Vooral het contact met spelers uit andere dorpen en de mogelijkheden die je samen hebt in elkaars dorp vond ik karig. Deze game schreeuwt echt om een goede communicatie met andere spelers en laat dat nou net al sinds jaar en dag de grootste kwaal zijn bij Nintendo en online gaming.
Houd je waffel. Ik wil louter positief gepraat zien over Animal Crossing. De game is perfect. Alle AC games zijn perfect. Wat voor Noord-Koreanen de Kim dynastie is, is Animal Crossing dat voor mij.

Oversoul schreef:
02 mar 2018, 09:37
Vind Kirby vrij schandalig eigenlijk. 30 fps stoort me meer dan ik dacht (alles is zo houterig!) en het is duidelijk niet gemaakt voor single player. Het managen van je ventjes boeit vrijwel geen reet, want zelfs de "hard" (lol) route in de demo is poepsimpel.

Sommige power combinaties zijn wel leuk verzonnen, maar individuele powers zoals Sword en Fighter hebben MINDER moves dan het 13 jaar oude gba deel Amazing Mirror....waar is mijn mid-air koprol slash??
Klinkt als een spel voor mij :D

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

02 mar 2018, 14:10

Heb je Amazing Mirror wel eens gespeeld? Ook verre van moeilijk, wel heel leuk :)
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

02 mar 2018, 16:34

Ik heb nog nooit een Kirby game gespeeld...

*Rent weg*

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

02 mar 2018, 17:58

Kirby's Adventure is het leukst.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

02 mar 2018, 18:05

Ik vind alleen Dream Course echt leuk en dat heeft niets met platform te maken. De rest heeft me nooit lang weten te boeien. De laatste die ik speelde was in dezelfde stijl als die Yoshi game op de Wii U. Epic Barn of zo?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

02 mar 2018, 19:24

Fukkirby

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

02 mar 2018, 19:28

Epic yarn

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

03 mar 2018, 06:35

Demo gister gedaan. Voelt aan als een smash bros platformer waarin je bijna niet af kunt gaan. Mijn zoontje vond het leuk, ik niet.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

22 mar 2018, 11:54

Werkt alleen in hh-mode. Geen wireless beweging etc...

Als ie cheap is koop ik hem wel. Speel heel vaak indie games in hh mode waar dit perfect voor is.


Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

22 mar 2018, 12:43

Schijnt iets van $25 te zijn, dus wel stuk goedkoper dan huidige. Maar niet eens draadloos is echt waardeloos.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

22 mar 2018, 12:49

Is dat voor 1 of 2 joyons? Voor 2 wel mooie prijs. Voor 1 net teveel imo (aangezien het hh only is).


Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

22 mar 2018, 13:37

Dat is voor alleen de linker gezien er is geen rechter.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

22 mar 2018, 13:51

Dpad is een must. Als het een beetje bevalt gooi ik die andere weg.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

24 mar 2018, 17:42

Als ie maar in grijs komt.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

24 mar 2018, 22:01

Hollow Knight Switch update
Switch Update
Status report! Everyone here at Team Cherry HQ, including our buds from Shark Jump, has been working furiously on the Switch port. It’s all looking and playing great, but we’ve still got some stuff to iron out.

Performance: Our aim has always been minimal load times and a steady 60fps for Switch. Over the last month we’ve smoothed out the last couple of problem spots and we’re all locked in on this stuff now! Hollow Knight is looking great on that Switch screen!

Languages: As of Lifeblood, HK’s is now in 10 Languages! And for Switch release these have to be in great shape. Getting the localisations cleaned up, with all their unique alphabets and spacings, has been a big undertaking, though one that goes largely unseen by players. We’re close on this, and we’re using the Lifeblood beta to iron out any last issues.

Bugs: The game is more solid than ever, however there are still a few niggling crash bugs and other odd behaviours that need some special attention. This is the pointy end, and that short-list is constantly shrinking, but to be launch ready, we need to get it completely clear!

Release: Given the current status of the build, we’re not yet ready to give an update on release window. We know that can be frustrating to hear, but like we’ve said before, we don’t want to set a concrete target until we’re sure we can hit it, and the game is rock-solid. We’re close, but there are a lot of small bits to tie up and plenty of testing to do. We’ll keep working at it and we’ll keep everyone updated as we approach the big day!

That’s all for now! We’ve got plenty of work still to do so we’ll get back to it. We hope you enjoy revisiting Hallownest in the Lifeblood Update. If you’re waiting for the Switch release, then we hope you enjoy playing Celeste, Night in the Woods and all the other great indie games on the system until we get Hollow Knight out to you!
Geen release date window geven na het bericht van een paar dagen eerder:
Hey everyone, we won't be featured in tomorrow's Nindies presentation but we'll give you all an update on Switch progress/release date later this week!
is best wel teleurstellend

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

01 apr 2018, 11:02

Ik ga eens de releaselijst gokken voor het najaar wat firstparty-games betreft.

Juli:
Captain Toad: Treasure Tracker:
Deze is bevestigd in de laatste Nintendo Direct.
Nieuwe Yoshi-game:
Deze game zou het best in de zomer verschijnen. Na de zomer zal het namelijk erg druk zijn in de releaselijsten, waardoor deze game dan niet de verdiende aandacht zal krijgen.
Augustus:
Nieuwe Fire Emblem-game
Alles wijst erop dat deze game rond augustus op september zal verschijnen. In september komt er een nieuwe set van Fire Emblem Cipher (het kaartenspel van de reeks), en deze zal die game vertegenwoordigen.
September:
Nieuwe Super Smash Bros.-game
De betaalde online service van de Nintendo Switch gaat deze maand lanceren. Ideaal zou een gelijktijdige lancering zijn van de nieuwe Super Smash Bros.. Het is zowat de populairste Nintendo-serie die online gespeeld wordt.
November:
Nieuwe Pokémon-game
Als Nintendo zoveel verkochte Nintendo Switch-consoles verwacht in het fiscale jaar, dan ben ik haast zeker dat de nieuwe Pokémon zal verschijnen. Deze zal erg succesvol zijn tijdens de feestdagen qua verkopen.
Andere games?
Ik denk niet dat Metroid Prime 4 in 2018 zal verschijnen, maar in het voorjaar van 2019. De release lijkt ver weg: het is alsof de ontwikkeling recent begonnen is. Als het toch in 2018 verschijnt, dan denk ik dat oktober de enige optie is.
Pikmin 4, die nog niet bevestigd is, lijkt ook op een game die in de zomer zal verschijnen.Verder zijn er zeker en vast nog meer ports in de maak. In de geruchten worden The Wonderful 101 (augustus?), New Super Mario Bros (+ Luigi) U (oktober?) en Xenoblade Chronicles X (december?) vermeld.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

01 apr 2018, 11:58

Als The Wonderful 101 weer uitkomt ben ik er dag één bij, ik ben niet zozeer van de ports kopen maar die game! <3

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

01 apr 2018, 12:24

Pokemon en Metroid gaan we niks van zien dit jaar

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re:

01 apr 2018, 12:58

BigBaller schreef:
01 apr 2018, 12:24
Pokemon en Metroid gaan we niks van zien dit jaar
Ik verwacht één van die twee.
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten