Ze kunnen beter nieuwe thema's en Mario stylen erin verwerken en dan het de naam Mario maker 2 geven. Maar hoe gaat dit zonder touch screen op de tv goed werken?Newgamessuck schreef: ↑13 sep 2017, 14:25Niks mis met een goede port. Gaat mij om de fun. Mario maker is het beste spel ever made imo.
Een goede port is beter dan een slechte of matige nieuwe game.
Nintendo Switch | Algemeen
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
Re:
13 sep 2017, 15:17
- Newgamessuck
- Berichten: 769
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 21:27
Re: Re:
13 sep 2017, 15:46
Kan meerdere oplossingen bedenken. Lijkt me geen probleem. Hoe dan ook. Levels maken doe ik niet aan. Ik speel kaizo levels.kaassouflee schreef: ↑13 sep 2017, 15:17Ze kunnen beter nieuwe thema's en Mario stylen erin verwerken en dan het de naam Mario maker 2 geven. Maar hoe gaat dit zonder touch screen op de tv goed werken?Newgamessuck schreef: ↑13 sep 2017, 14:25Niks mis met een goede port. Gaat mij om de fun. Mario maker is het beste spel ever made imo.
Een goede port is beter dan een slechte of matige nieuwe game.
Re:
13 sep 2017, 16:04
Ik verwacht geen port van Mario Maker voor de Switch, aangezien deze ook voor de 3DS en Wii U (twee platformen dus) beschikbaar is. Datzelfde geldt voor Yoshi's Wooly World en Hyrule Warriors. Super Smash Bros. 4 kan een uitzondering worden omdat de 3DS eigenlijk niet ideaal is voor een competitief multiplayerspel. De Switch (indien docked), is dat wel.
Klopt. Zie hoe het werkt in World of Goo.
- BrutalGamer
- Berichten: 878
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 19:42
Re: Re:
13 sep 2017, 18:05
Heb je een voorbeeld dan? Want ik zie het net zoals kaas niet werken zonder mogelijkheid tot asynchroon gamen, of dat het een tablet only game wordt.Newgamessuck schreef: ↑13 sep 2017, 15:46Kan meerdere oplossingen bedenken. Lijkt me geen probleem. Hoe dan ook. Levels maken doe ik niet aan. Ik speel kaizo levels.kaassouflee schreef: ↑13 sep 2017, 15:17
Ze kunnen beter nieuwe thema's en Mario stylen erin verwerken en dan het de naam Mario maker 2 geven. Maar hoe gaat dit zonder touch screen op de tv goed werken?
Spelen lukt wel ja, maar het is Mario Maker niet Mario Play.
Dat lijkt me super kut werken om in een grid te tekenen. En vrij snel een lamme arm.
Babyforce Unite!
- Zevenberge
- Berichten: 958
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 16:36
- BrutalGamer
- Berichten: 878
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 19:42
- BrutalGamer
- Berichten: 878
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 19:42
13 sep 2017, 19:07
Een tablet only game dus?
Want waar het mij om gaat, is dat je normaliter in Super Mario Maker een level maakt, en tijdens het maken steeds even het level speelt om het te testen. Het werkte juist zo mooi op de Wii U dat je kon tekenen op de tablet en spelen op de TV.
Want waar het mij om gaat, is dat je normaliter in Super Mario Maker een level maakt, en tijdens het maken steeds even het level speelt om het te testen. Het werkte juist zo mooi op de Wii U dat je kon tekenen op de tablet en spelen op de TV.
Babyforce Unite!
- MrBouwmeester
- Berichten: 94
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 22:13
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- BrutalGamer
- Berichten: 878
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 19:42
Re:
14 sep 2017, 00:36
Precies, gaat nooit werken.MrBouwmeester schreef: ↑13 sep 2017, 23:22Ik weet niet of jullie ooit een beetje moeite hebben gestoken in het maken van een fatsoenlijk level in Mariomaker, maar ik heb dat wel gedaan en kan je vertellen dat Mariomaker zonder touchscreen echt superkut gaat zijn.
Babyforce Unite!
Re:
14 sep 2017, 04:40
Zeker, en ik ben het met je eens. Maar guess what.. Er zit een touchscreen op de Switch. Ik zie het probleem niet. De Wii U was misschien de perfecte setup voor Mario Maker. Maar het is meer dan prima te doen op de Switch.MrBouwmeester schreef: ↑13 sep 2017, 23:22Ik weet niet of jullie ooit een beetje moeite hebben gestoken in het maken van een fatsoenlijk level in Mariomaker, maar ik heb dat wel gedaan en kan je vertellen dat Mariomaker zonder touchscreen echt superkut gaat zijn.
- MrBouwmeester
- Berichten: 94
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 22:13
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Re:
14 sep 2017, 11:51
Het was meer een reactie op mensen die pleiten voor point-and-click controls of het gewoon met de knoppen doen. Dat werkt niet. Zelf zou ik wel tevreden zijn met een handheld-only Mariomaker 2 die het touchscreen gebruikt. Kan ik weer wat Ghetto-of-de-week-awards binnenslepen.Rano schreef: ↑14 sep 2017, 04:40Zeker, en ik ben het met je eens. Maar guess what.. Er zit een touchscreen op de Switch. Ik zie het probleem niet. De Wii U was misschien de perfecte setup voor Mario Maker. Maar het is meer dan prima te doen op de Switch.MrBouwmeester schreef: ↑13 sep 2017, 23:22Ik weet niet of jullie ooit een beetje moeite hebben gestoken in het maken van een fatsoenlijk level in Mariomaker, maar ik heb dat wel gedaan en kan je vertellen dat Mariomaker zonder touchscreen echt superkut gaat zijn.
Re: Re:
14 sep 2017, 12:24
Pfft.MrBouwmeester schreef: ↑14 sep 2017, 11:51Het was meer een reactie op mensen die pleiten voor point-and-click controls of het gewoon met de knoppen doen. Dat werkt niet. Zelf zou ik wel tevreden zijn met een handheld-only Mariomaker 2 die het touchscreen gebruikt. Kan ik weer wat Ghetto-of-de-week-awards binnenslepen.
Alsof ik je dat toelaat.
Re: Re:
14 sep 2017, 12:32
Zou het in dat geval niet veel logischer zijn om de game docked gewoon met de knoppen te laten besturen en in Handheld mode de mogelijkheid te bieden het touchscreen te gebruiken?MrBouwmeester schreef: ↑14 sep 2017, 11:51Het was meer een reactie op mensen die pleiten voor point-and-click controls of het gewoon met de knoppen doen. Dat werkt niet. Zelf zou ik wel tevreden zijn met een handheld-only Mariomaker 2 die het touchscreen gebruikt. Kan ik weer wat Ghetto-of-de-week-awards binnenslepen.
- Newgamessuck
- Berichten: 769
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 21:27
14 sep 2017, 12:48
Het is duidelijk gemaakt voor de WiiU. Tuurlijk is die multiscreen setup ideaal voor levels editen.
Als je serieus levels wilt editen op de Switch doe je dat gewoon in handheld mode en anders maar beetje kloten met point en click of motion controls.
Voor de meeste zal dit gewoon acceptabel zijn. voor mij persoonlijk was deze game 95% spelen en 5% editen. die 5% doe ik dan wel in handheld mode. Ik hoop echt dat deze game komt.
Als je serieus levels wilt editen op de Switch doe je dat gewoon in handheld mode en anders maar beetje kloten met point en click of motion controls.
Voor de meeste zal dit gewoon acceptabel zijn. voor mij persoonlijk was deze game 95% spelen en 5% editen. die 5% doe ik dan wel in handheld mode. Ik hoop echt dat deze game komt.
- BrutalGamer
- Berichten: 878
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 19:42
Re:
14 sep 2017, 16:01
Voor mij 75% maken en 25% spelenNewgamessuck schreef: ↑14 sep 2017, 12:48Het is duidelijk gemaakt voor de WiiU. Tuurlijk is die multiscreen setup ideaal voor levels editen.
Als je serieus levels wilt editen op de Switch doe je dat gewoon in handheld mode en anders maar beetje kloten met point en click of motion controls.
Voor de meeste zal dit gewoon acceptabel zijn. voor mij persoonlijk was deze game 95% spelen en 5% editen. die 5% doe ik dan wel in handheld mode. Ik hoop echt dat deze game komt.
Switch FC SW 7416-1174-5034
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4574
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Re:
14 sep 2017, 23:12
Jep..MrBouwmeester schreef: ↑13 sep 2017, 23:22Ik weet niet of jullie ooit een beetje moeite hebben gestoken in het maken van een fatsoenlijk level in Mariomaker, maar ik heb dat wel gedaan en kan je vertellen dat Mariomaker zonder touchscreen echt superkut gaat zijn.
Switch FC SW 7416-1174-5034
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten