Nintendo Switch | Algemeen

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Nintendo Switch | Algemeen

16 nov 2017, 17:08

Jalf schreef:
16 nov 2017, 14:54
Is dat ergens terug te lezen ja?
Oversoul schreef:
16 nov 2017, 15:11

Link naar de Skate post?
Spoiler:
Skate Mod - Frank van Doorn • 4 maanden geleden

Beste Frank,

Dit is mijn laatste bericht aan jou en dan ben ik definitef klaar met je. Ik zal je zo in navolging van Twitter ook op Disqus blokkeren, zodat deze mongool die lekker in de stront kan zakken, of sterker nog, dood mag vallen (jouw woorden) zich ook hier niet meer hoeft te ergeren aan die gekke, veelal sfeerverziekende brainfarts van je die meer dan eens de goede, inhoudelijke reacties m.b.t. de items in kwestie overschaduwen. Hierop reageren heeft dus geen enkele zin.

Allereerst: waar en wanneer heb ik je voor rotte vis uitgemaakt? Ik heb er nog naar gezocht maar kan het echt niet terugvinden. Het enige wat ik tegen het eind van die Twitter-discussie gezegd heb, is dat ik je een rare, nare man vind. Tevens heb ik die discussie beëindigd met de woorden 'eat a dick, Frank', omdat er werkelijk geen land met jou te bezeilen valt. Mij een beetje betichten van leugens. De reden waarom ik je delusional noemde. En nu beweer je hier weer dat iemand mij snel heeft zien weggaan na dag 2 van de GK E3 party. Allereerst: waar maak je je in hemelsnaam druk om man? Ik heb twee nachtelijke marathonsessies gedraaid en samen met JJ en de rest urenlang mijn best gedaan om jullie twee toffe avonden te bezorgen, en dan ga je hierover zitten bitchen? Really? Oh, je hebt natuurlijk 129 euro betaald, en dus is dat jouw goed recht. My bad. Ik zal je vertellen Frank: ik heb (nadat ik boven nog wat afrondende werkzaamheden verricht had, waardoor van iedereen persoonlijk afscheid nemen er helaas bij inschoot; heb je wel eens met werk hè), die desbetreffende ochtend nog een kwartiertje buiten bij de ingang gestaan met een man of tien, het laatste clubje dat nog even was blijven hangen (o.a. Issy en z'n buddies, DJ Alfist en een aantal anderen). Gezellig mee gepraat en ze bedankt voor hun komst. Ik had ondertussen een Über besteld, die na een minuut of tien arriveerde. Heb de achterblijvers gegroet en ben naar huis gegaan. Niets wijst er dus op dat ik snel weg ben gegaan. Je verhaal raakt dus kant noch wal, maar dat zijn we de laatste 2 jaar (niet een half jaar; sla je Disqus geschiedenis er maar eens op na, Frank) hier wel gewend van je. Ik hou er niet van wanneer mensen mij voor leugenaar uitmaken terwijl ze de feiten niet op een rijtje hebben. Vandaar dat ik me geroepen voelde om je bullshit te callen.

Anyway, ik en ook alle andere Gamekings zijn altijd bereid geweest om te luisteren naar kritieken vanuit de community, ook die van jou, maar de wijze waarop jij het steeds weer wist en weet te verpakken, heeft er bij mij in ieder geval toe geleid dat ik niks met jou te maken wil hebben. Niet in de comments, niet via social media, niet in real life, gewoon nergens. Die radiostilte van mij naar jou beviel me het afgelopen half jaar prima, en na de korte oprisping van gisteren weet ik nu ook heel zeker dat daar geen verandering meer in gaat komen. No worries, ik zal je nooit meer onderwerp van gesprek maken in streams, comments of wat dan ook en ik zal je hier ook niet bannen. Men zal immers denken dat ik het vanwege een personal grudge doe. Terwijl iedereen met een beetje gezond verstand toch ook wel kan zien dat je behoorlijk toxic bent voor de vibe in de commentsectie. Maar goed, dat laat ik verder in de handen van mijn collega's. Ik ga vanaf nu in ieder geval niks meer van je lezen. Beter voor m'n gemoedstoestand. Rest me te zeggen dat ik hoop dat je je nog gaat realiseren dat je bepaalde dingen in de toekomst wellicht anders moet aanpakken, en dat je uiteindelijk in staat zult zijn om (al dan niet met al je kritieken; je hebt naar het schijnt toch het beste voor met Gamekings) op een beetje een relaxte manier een positieve bijdrage te leveren aan de commentsectie. Gezien de aard van het beestje zie ik dat echter somber in. Later Frank. Ik heb nu wel weer genoeg energie in je gestoken.

P.S. Mijn excuses voor dit (veel te) lange, niet aan het item gerelateerde epistel, beste mensen. I just needed to get this shit off my chest. Ben ik er in ieder geval in één keer vanaf.
https://www.gamekings.tv/videos/premium ... o-odyssey/

Het was op IG altijd raak met dat gezeik over die animal buddies en als je de games niet leuk vond dan was je een 'Rare-hater' Op Pixelcake was hij er zo weer uitgebonjourd omdat het ook weer gauw de kaassouflee-show werd, waar niemand behalve hij zelf op zat te wachten. Op GK zijn ze hem liever kwijt dan rijk. En hier; Of hij nou een topic vermoord door gejank over een controller die kapot is gegaan of jouw mening die hij niet deelt en op hooghartige wijze neersabelt; het heeft echt geen enkele zin om deze krotenkoker ergens op te wijzen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

16 nov 2017, 17:15

Skate is sowieso een kwal, dus ach. Trek het je niet aan wat hij zegt.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 17:31

Hahah Smarties. Ten eerste wauw heb jij daar naar lopen zoeken. Naar een reactie die 4 maanden geleden geposts is. Ja ik sta nog steeds achter mijn woorden dat Skate dood kan vallen niet letterlijk. Want dan gun ik niemand zijn dood maar figuurlijk dood kan vallen en door de stront kan zakken Dus met andere worden dat die lekker de hik kan krijgen.. Als jij ten eerste mij een half jaar weigert bij naam te noemen als ik in de gamekings twitch chats of een brief stuurde naar brievenmaandag en je begint zo te bitchen op mij. Dan sta ik volledig achter die woorden. Daarbij je hebt of constant over mijn gedrag maar iemand die zulke woorden over een voetballer zegt die op zijn 20e hersendood is namelijk Nouri. Hoort het nooit meer waar dan ook over iemands gedrag te hebben. Dus hoe durf je mij aan te spreken over wat ik op GK doe.
Op GK zijn ze hem liever kwijt dan rijk. En hier; Of hij nou een topic vermoord door gejank over een controller die kapot
Correctie sommige Gk Koos en Skate hebben wat tegen mij. Maar bijvoorbeeld op Shelly haar twitch kanaal ben ik een regelmatige bezoeker zij heeft niets tegen mij JJ en de rest heb ik geen enkele problemen mee. En ik een topic vermoord over een kapotte controller?? Nu wordt die helemaal mooi ik gaf alleen aan dat ik een tijdelijk controller had aangeschaft via Bol. Zodat ik met Mario verder kon En jullie begonnen er over te janken dat dit niet kon dus don't blame me. Maar aub de andere die er moeilijk over deden.

En dan als laatste als iemand een voorspelling over 2018 geeft. Dan mag ik daar mijn mening overgeven. Dat ik sommige van hun voorspellingen niet aannemelijk acht. En dat wanneer hun gedachtes waarheid zouden worden over onder andere VR voor Switch en een hele matige line up voor de Switch. Hoop ik dat ze ongelijk hebben. En daarbij heb ik aan 1 iemand op deze site maar er echt aan een bloedhekel en dat ben jij ties. Iemand anders op zijn gedrag aanspreken. Maar zelf je misdragen als nooit te voren.

Maar als jij even verder spit op Gamekings kun je misschien nog wel meer geschiedenis tussen mij en skate daar vinden. Over topic verzieken gesproken wie vind het nodig om een niet relevant stuk van Skate van 4 maanden terug er hier bij te halen. Grote jongen smartties.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

16 nov 2017, 17:34

Who cares. Echt waar je je allemaal druk om maakt zeg tering. Je kent die mensen niet lekker belangrijk wat ze van je vinden.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

16 nov 2017, 17:46

Skate _O_
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

16 nov 2017, 18:20

@ Kaas;
Nou nou, gehakballetjes door een rietje wanneer je invalide bent… Gewoon streektaal hiero wat in sommige delen van het land als hard wordt gezien. Dat ik daarop wordt gewezen dat het niet getolereerd wordt op dit forum, het zij zo. Ik zal daar dan voortaan op letten. Iets wat bij jouw niet eens in je opkomt.

Maar iemand de dood in wensen... tja ik ben er niet zo gevoelig voor, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die jouw postgedrag zien op de diverse fora en inmiddels een beeld van jou hebben gecreëerd als één of andere psycho die je opkomt zoeken met een op de kermis gewonnen stiletto om z'n wens in vervulling te zien gaan.


...eenmaal voor de deur kom je er natuurlijk pas achter dat de stiletto een kam blijkt te zijn -dat beeld heb ik dan weer van je ;)

btw Ik lurk ten tijde van een grote games op andere fora GK. Dat zoiets idioots daadwerkelijk gebeurd op een forum, ja, dat onthoudt een mens wel. Wees er maar trots op!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

16 nov 2017, 18:24

Kaas, blijven hameren op die reactie van Ties is ongewenst, daar heeft hij een waarschuwing voor ontvangen en is dus bestraft.

Maar allebei ophouden met elkaar opjennen. Anders boeken jullie maar een kamer in een goedkoop hotelletje. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 18:59

Rolfgang volgens mij begon ties met oude koeien uit de sloot te halen. En ik wens niemand dood. Val dood bedoel ik in andere woorden voor krijg de klere. Dat dit ook even uit de wereld is geholpen

Maar nu idd weer on topic Nintendo switch. Skyrim en la noire scoren niet slecht op de Switch

Gebruikersavatar
MrBouwmeester
Lv2
Berichten: 94
Lid geworden op:
14 jul 2017, 22:13
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16 nov 2017, 19:00

Als jij geen oude koeien in de sloot gooit hoeft ties ze er ook niet uit te halen he

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

16 nov 2017, 19:08

Gehele topic naar de knoppen. Goed bezig jongens!

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

16 nov 2017, 19:11

kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 18:59
Rolfgang volgens mij begon ties met oude koeien uit de sloot te halen. En ik wens niemand dood. Val dood bedoel ik in andere woorden voor krijg de klere. Dat dit ook even uit de wereld is geholpen
Wat zei ik nou?
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

16 nov 2017, 19:14

Altijd weer ninty topics. :mex:

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 19:54

https://mynintendonews.com/2017/11/16/g ... me-awards/

Ik ben benieuwd. Onverwacht zou toch wel een trailer van Prime 4 zijn. Maar goed deze dingen zei die vorige jaren ook en toen viel het ook wel wat tegen qua aankondigen. Maar dat gezegd hebbende Nintendo was de laatste jaren wel op een goede manier aanwezig. 1 jaar met DKC Cranky onthulling. 1 jaar met Zelda en Mario Maker. 1 jaar met een prachtig eer betoon aan Iwata en vorig jaar met Zelda. Dus Nintendo doet er altijd wel iets speciaals daar.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

16 nov 2017, 19:58

"Expect the unexpected", Metroid Prime is niet echt unexpected zou ik zeggen.....

Knack 3 daarentegen.... {:)

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 20:04

Haha nee maar een prime 4 trailer zou ook wel verassend zijn.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

16 nov 2017, 20:46

Ingame beelden zou wel onverwacht zijn. :P
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

16 nov 2017, 20:48

DKC Cranky aankondiging was een epische PR-faal. Geen idee wat Nintendo's PR afdeling toen gerookt had.

"Ja, Cranky Kong. Dát is waar de WiiU bezitter nu op zit te wachten!"
Switch FC SW 7416-1174-5034

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

16 nov 2017, 21:11

Oversoul schreef:
16 nov 2017, 20:48
DKC Cranky aankondiging was een epische PR-faal. Geen idee wat Nintendo's PR afdeling toen gerookt had.

"Ja, Cranky Kong. Dát is waar de WiiU bezitter nu op zit te wachten!"
Het was toen niet goed. Omdat het eerder gelekt was dat Cranky speelbaar zou zijn. Anders was het wel tof geweest

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Re:

16 nov 2017, 21:29

Rolfgang schreef:
16 nov 2017, 19:11
kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 18:59
Rolfgang volgens mij begon ties met oude koeien uit de sloot te halen. En ik wens niemand dood. Val dood bedoel ik in andere woorden voor krijg de klere. Dat dit ook even uit de wereld is geholpen
Wat zei ik nou?
Yup.

En nu genoeg geweest. Het topic gaat door,

het maakt niet uit WIE er nu doorgaat, de volgende krijgt een warning.
:huillie:

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re: Re:

16 nov 2017, 21:37

kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 21:11
Oversoul schreef:
16 nov 2017, 20:48
DKC Cranky aankondiging was een epische PR-faal. Geen idee wat Nintendo's PR afdeling toen gerookt had.

"Ja, Cranky Kong. Dát is waar de WiiU bezitter nu op zit te wachten!"
Het was toen niet goed. Omdat het eerder gelekt was dat Cranky speelbaar zou zijn. Anders was het wel tof geweest
Nah, het was een ramp ongeacht of we het al wisten of niet.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re:

16 nov 2017, 22:48

[modbreak: we hadden iets gezegd.]

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

16 nov 2017, 23:27

Kaas de forum destroyer. (Grapje, dat gebeurde toch al)

Dus pikkies, hoe bevalt Rocket League op de switch?

Gebruikersavatar
Wii-Freak
Lv2
Berichten: 57
Lid geworden op:
16 jul 2017, 20:24

Re:

17 nov 2017, 07:33

Thud schreef:
16 nov 2017, 23:27
Kaas de forum destroyer. (Grapje, dat gebeurde toch al)

Dus pikkies, hoe bevalt Rocket League op de switch?
Best een leuk spel, had al een lange tijd intresse vooral omdat jullie het speelden tijdens de e3 stream op pixelcake.

Per spel presteer ik anders meestal speel ik in groepen die al wat ervaren zijn. Paar keer een hatrick gescoort in de makkelijkere spellen.

Wel een teleurstelling dat ik chest krijg maar het niet kan open doen want moet keys kopen :huillie: . Eerste ervaring met microtransacties.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

17 nov 2017, 08:26

Popcorn time

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Nintendo Switch | Algemeen

17 nov 2017, 08:50

Rocket League ziet er echt wel een pak minder uit dan op de PS4. En dan heb ik het niet alleen over de wedstrijden zelf, maar ook gewoon dikke kartelranden rond de wagens in het selectiescherm enzo. Daar schrok ik wel van.

Maar als je eenmaal aan het spelen bent vergeet je dat gelukkig snel want het speelt als een trein. Gister een paar potjes online gespeeld en geen enkele last van lag gehad. Dat heb ik op de PS4 wel regelmatig en met mijn recente ervaringen met Nintendo online was ik daar ook wel huiverig voor. Gister ook gewoon in de bus een paar potjes gespeeld via mijn gedeelde 4G verbinding. Ook dat verliep dikke prima!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten