Nintendo Switch | Algemeen

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

15 nov 2017, 21:42

Naast of course een super vette dkc game. Zou ik daarnaast het allerliefste een Luigi Mansion 3 willen zien

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re:

15 nov 2017, 22:18

BrutalGamer schreef:
15 nov 2017, 20:55
Als ze met Super Mario Maker komen ben ik tevreden. :P
Dan ben ik klaar met de switch. Meer dan Mario maker heb ik niet nodig. Beste game ooit gemaakt.

En zelfs levels maken kan me njet veel schelen. Ik speel de best gemaakte levels en die zijn beter dan iedere Mario game.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Re:

15 nov 2017, 22:39

Newgamessuck schreef:
15 nov 2017, 22:18
BrutalGamer schreef:
15 nov 2017, 20:55
Als ze met Super Mario Maker komen ben ik tevreden. :P
Dan ben ik klaar met de switch. Meer dan Mario maker heb ik niet nodig. Beste game ooit gemaakt.

En zelfs levels maken kan me njet veel schelen. Ik speel de best gemaakte levels en die zijn beter dan iedere Mario game.
Dat is knap jij hebt dus 3 beste games ooit gemaakt. Want dat waren ook Breath of the Wild en Odyssey ook al.

Nee Mario maker is zeker een goede toevoeging voor de Switch.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

15 nov 2017, 22:53

Dat zegt hij helemaal niet..

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

15 nov 2017, 23:00

Stevige activiteit hier wel, is er een november direct over 2018 aangekondigd?

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

15 nov 2017, 23:51

https://mynintendonews.com/2017/11/16/a ... rsion-4-0/

Eerder dan dat ik verwacht had. Vind Lola Popa wel een beter uitziende creatie dan Misango. Ook de stage van Lola pop vind ik er leuker uitzien. Maar de DLC is gratis dat is al top. 3 characters in 6 maanden goed bezig Nu hopen dat ze de game volgend jaar ook bljjven ondersteunen. Met 6 characters in 12 maanden tijd lijkt mij tof. Al denk ik dat aan de dlc maar een klein gedeelte van het team werkt en dat het grotere gedeelte al aan mario kart 9 werkt.

Maar ik ga naast Mario weer even Arms opnieuw oppakken. Super veel zin in.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

Re: Re:

16 nov 2017, 08:19

Newgamessuck schreef:
15 nov 2017, 22:18
BrutalGamer schreef:
15 nov 2017, 20:55
Als ze met Super Mario Maker komen ben ik tevreden. :P
Dan ben ik klaar met de switch. Meer dan Mario maker heb ik niet nodig. Beste game ooit gemaakt.

En zelfs levels maken kan me njet veel schelen. Ik speel de best gemaakte levels en die zijn beter dan iedere Mario game.
Ik wil ze wel kunnen maken. :P
Maar verder eens.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

16 nov 2017, 09:58

Ben vooral dol op de onmogelijk lijkende kaizo levels. YouTube filmpjes kijken hoe andere die halen en proberen na te doen. Na meer dan een uur proberen lukt het en dat voelt heerlijk.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re:

16 nov 2017, 10:58

kaassouflee schreef:
15 nov 2017, 16:45
Dat zou een hele rare reden zijn aangezien Yoshi in de trailer ook gewoon Yoshi heette met nadruk dat dit een voorlopige naam is. En Kirby op de E3 nog Kirby heette. De enige reden die ik kan bedenken dat zowel Prime 4 als Pokemon geen gameplay trailer kregen op deze E3 dat anders Mario minder in de spotlight had gestaan. En in het geval Prime 4 dat Samus Returns ondergesneeuwd zou zijn. Andere reden kan ik mij niet bedenken.
Dus je begrijpt blijkbaar dat Nintendo soms informatie achter houdt om andere titels in de spotlight te zetten... Waarom wil je maar niet begrijpen dat Nintendo vlak voor de feestdagen periode geen 2018 titels toont om de games die nu in de winkels liggen maximale exposure te geven? Beetje tegenstrijdig.

Mijn voorspelling voor 2018.

Q1 + Q2

- 3rd party ports of aankondigingen van games als Southpark the fractured but whole, Call of Duty WWII, Okami HD, Life is Strange..
- Yoshi, Kirby een 'DX' versie van een Wii U games.

E3 aankondigingen:

- 'family games' die gericht zijn op spelen met losse joycons.
- € 199,- Switch wordt verkocht zonder dock. Verder identiek.
- Cheap ass VR 'bril' waar je de Switch zonder cons in kan schuiven. Soort Gear VR
- Splatoon 2, ARMS, MK8 DX, Metroid Prime 4 en Pokémon Snap 2 ondersteunen Switch VR

- Er komt eerst een Pokémon remake voor de Switch. Nieuwe generatie zal nog een jaar langer op zich laten wachten...

- Retro Studio's game blijkt inderdaad een nieuwe Donkey Kong game. release eind 2018.
- Pikmin 4 komt ook eind 2018.
- Mario Party reboot (geen deel 11)
- Teasers voor 2019: Animal Crossing, Fire Emblem.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 11:54

Dus je begrijpt blijkbaar dat Nintendo soms informatie achter houdt om andere titels in de spotlight te zetten... Waarom wil je maar niet begrijpen dat Nintendo vlak voor de feestdagen periode geen 2018 titels toont om de games die nu in de winkels liggen maximale exposure te geven? Beetje tegenstrijdig.
Dat is totaal iets anders titels die je bijv. volgende week zou aankondigen en die bij wijze van spreken over heel 2018 gaan uit komen. Daar hebben nu de titels van dit jaar toch geen enkele last van. Wat heeft een Mario last van een aankondiging van een game die in februari uit gaan komen. Daarbij als we jou logica moeten volgen kunnen partijen niets meer aankondigen voor het nieuwe jaar omdat dan de najaar titels er last van zouden hebben. Wat een flauwekul.

En ook jou 2018 is niet veel soeps. En ook je VR voorspelling is nergens op gebaseerd. Nintendo wil voorlopig niks met VR doen hebben ze volgens mij al meerdere keren aangegeven waarom gaan ze dat aankondigen op de E3.

Laten we eens een serieuze voorspelling doen. Zonder gekkigheid.

Februari
Yoshi
Maart/april
Smash port met dlc characters en Kirby
Mei/juni
Next level hun game iets in de trend van Luigi Mansion 3. Deel 2 heeft goed verkocht en goed gescoord.
Juli/augustus
Pikmin 4
Oktober/ november
Retro studio hun nieuwe game. Als het een 2D Dk game is dan zie ik hem in mei verschijnen. Mario maker 2
December
Fire emblem die dit jaar in die Fire emblem direct is aangekondigd

Daarbij heel het jaar door nieuwe Splatoon 2 DLC en Arms Dlc

De E3
uitgebreide gameplay demo's van Metroid Prime 4, Pokemon, Retro studio's nieuwe game mits geen Dkc game. Pikmin 4, Fire Emblem en Mario Maker

En dan qua aankondigen op de E3 Mk9 teaser, Mario Maker 2, Fire Emblem, en nog iets van een animal Crossing trailer

En dan op de VGA van dit jaar Zelda DLC gameplay en prime 4 surprise.

En dan hebben we een mooi 2e Nintendo jaar. En toont Nintendo dat het ook in jaar 2 uitstekend bezig gaat zijn.

En qua releases volgend jaar zijn al deze games op Mario Maker 2 na bevestigd of weten we dat de studio ergens mee bezig is. Dus is het niet ondenkbaar dat we dit kunnen verwachten in 2018

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

16 nov 2017, 12:01

Jalf's VR voorspelling is zeker wel ergens op gebasseerd. Namelijk op patenten van Nintendo die overduidelijk laten zien dat een Switch achtig apparaat in een helm wordt geschoven. Ook heeft Miyamoto meerdere keren over VR gepraat dat Nintendo ermee expirimenteert, maar nog geen gouden graal erin heeft gevonden zonder het uit te sluiten.

Switch VR zou imo zwaar kut zijn, maar ik zou niet verbaasd zijn als Nintendo het deed.

Ik hoop dat ze ermee wachten tot er een sterkere switch is met hogere resolutie scherm, maar je weet het maar nooit met Nintendo.

Maar heel wat anders. Ik verwacht een soort van nintendo Land achtige game, die oa gebruik maakt van touch-screen, infrarood en andere switch gimmicks. Soort van 1,2 switch, maar dan leuk.

Afbeelding

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 12:14

Laten we dat niet hopen dat ze weer een Nintendoland achtige game maken wie zit daar nou op te wachten. Dan ga je als Nintendo zijnde weer focusen op dat soort casual games. Als je rekening wil houden met de casual gamer maak dan games als Mario Party, Kirby, Mario Sports etc maar niet van de mii ellende. En ook die VR laten we het niet hopen VR is leuk voor sites als Funda etc. Maar voor games is voorlopig nog een grote gimmick.
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 16 nov 2017, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re:

16 nov 2017, 12:19

kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 12:14
Laten we dat niet hopen Nintendoland achtige game maakt wie zit daar nou op te wachten. Dan ga je als Nintendo zijnde weer focusen op dat soort casual games. Als je rekening mee wil houden met de casual gamer maak dan games als Mario Party, Kirby, Mario Sports etc maar niet van de mii ellende. En ook die VR laten we het niet hopen VR is leuk voor sites als Funda etc. Maar voor games is voorlopig nog een grote gimmick.
Ik denk juist wel dat een Nintendo Land achtige game op de Switch groot wordt. Niet alles hoeft voor Kaas te zijn, jij denkt niet verder dan het "wat vind ik leuk" straatje.. Maar is de ideale game casuals kennis te laten maken met nintendo's IP en ondertussen te showen wat (voor gimmicks) de switch kan. De Mii focus was meer het Wii/WiiU tijdperk. Een nintendo land hoeft echt niet perse een mii focussed game te zijn.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

16 nov 2017, 12:22

kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 12:14
Laten we dat niet hopen Nintendoland achtige game maakt wie zit daar nou op te wachten.
Ik.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 12:28

Ik denk juist wel dat een Nintendo Land achtige game op de Switch groot wordt. Niet alles hoeft voor Kaas te zijn, jij denkt niet verder dan het "wat vind ik leuk" straatje.. Maar is de ideale game casuals kennis te laten maken met nintendo's IP en ondertussen te showen wat (voor gimmicks) de switch kan. De Mii focus was meer het Wii/WiiU tijdperk. Een nintendo land hoeft echt niet perse een mii focussed game te zijn.
Als jij mijn lijstje ziet dan zitten daar zeker niet allemaal games bij die ik geweldig vind. Ik vind Fire Emblem en Pikmin helemaal niets En op Kirby ben ik ook afgeknapt maar ik zou het wel goed vinden dat die games volgend jaar uit komen voor de Switch. En om de casuals met Nintendo ip's kennis te laten maken. Hebben ze daarvoor niet de Amiibo's in het leven geroepen? En maybe zou je daar een spel om heen kunnen bedenken. Een Amiibo achtige game zoals die Disney Infinity games. En de gimmicks daar hebben ze toch 1,2 switch voor gemaakt.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re:

16 nov 2017, 12:59

kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 11:54
Dus je begrijpt blijkbaar dat Nintendo soms informatie achter houdt om andere titels in de spotlight te zetten... Waarom wil je maar niet begrijpen dat Nintendo vlak voor de feestdagen periode geen 2018 titels toont om de games die nu in de winkels liggen maximale exposure te geven? Beetje tegenstrijdig.
Daarbij als we jou logica moeten volgen kunnen partijen niets meer aankondigen voor het nieuwe jaar omdat dan de najaar titels er last van zouden hebben. Wat een flauwekul.
Is dat zo? Heeft Activision al een nieuwe COD onthuld? EA al een nieuwe FIFA of Need for Speed? Ubi een nieuwe Watchdogs of Assassins Creed? Die zijn echt wel al geruime tijd in ontwikkeling. Volgens mij kondigen die bedrijven ook pas in de loop van 2018 aan wat ze in het najaar gaan uitbrengen.
En ook je VR voorspelling is nergens op gebaseerd. Nintendo wil voorlopig niks met VR doen hebben ze volgens mij al meerdere keren aangegeven waarom gaan ze dat aankondigen op de E3.
Zoals NGS aangaf hebben ze juist aangegeven dat ze weldegelijk kijken naar de mogelijkheden. En er was inderdaad die patenttekening. Nintendo riep ook ooit dat ze niets zagen in downloadable content of een betaalde online service bijvoorbeeld. Die opmerking over 'in 2018 een nieuwe manier van gamen op de Switch' van Kimishima deed me denken aan VR. Komt dus zeker niet zomaar uit de lucht vallen.

Laten we eens een serieuze voorspelling doen. Zonder gekkigheid.

Jouw voorspelling heeft alleen Luigi's Mansion 3 extra als nieuwe game en dat maakt mijn voorspelling 'gekkigheid' en die van jou 'een mooi 2e jaar'.

Kaas, je leeft in je eigen wereld. Dat is helemaal prima, maar accepteer dat veel andere mensen anders kijken naar bepaalde zaken dan jij. Als ik op fora zo vaak en zo massaal op andere meningen stuitte dan zou me dat wel aan het denken zetten dat mijn mening of kijk op zaken misschien toch niet zo realistisch is als ik dacht. Persoonlijk reageer ik de volgende keer dan juist wat voorzichtiger. Jij gaat er steeds weer opnieuw vol overtuiging tegenin. Ergens kan ik daar wel respect voor opbrengen, maar dan moet je ook niet vreemd opkijken dat je het vaak met mensen aan de stok hebt of dat mensen het vervelend vinden dat je ondanks alinea's vol argumenten niet vermurwen bent en dezelfde broken record blijft afspelen.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

Re: Re:

16 nov 2017, 13:27

Jalf schreef:
16 nov 2017, 10:58

- € 199,- Switch wordt verkocht zonder dock. Verder identiek.
- Cheap ass VR 'bril' waar je de Switch zonder cons in kan schuiven. Soort Gear VR
€199,- klinkt niet verkeerd, maar dat zal pas op zijn vroegst op de e3 2019 getoond worden.
Het dock is ook niet hetgeen waar de kosten in zitten. Dat bewijzen de Aliexpress portable versies van ~€15,- wel. Mocht er deze e3 een handheld only getoond worden, dan zal deze een prijsverschil hebben van ~€30,- tov de dock versie. Iets wat de moeite niet waard is. Wellicht een versie die een DS XL grootte krijgt, maar dan kom je al gauw in de problemen met de software dat met groter in gedachten in elkaar is gezet.

Nintendo gaat z'n handen niet branden aan VR deze generatie. Miyamoto had al aangegeven dat het te vroeg is. Het jezelf compleet afsluiten van de buitenwereld is ook niet bepaald iets waar Nintendo zich meer bezig mee wilt houden. De Virtual Boy (okay 1995) kreeg ook last minute een paar poten onder de goggles om gevaar te voorkomen. Het prototype was een stuk meer van deze tijd;
Afbeelding
Afbeelding

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 13:45

Is dat zo? Heeft Activision al een nieuwe COD onthuld? EA al een nieuwe FIFA of Need for Speed? Ubi een nieuwe Watchdogs of Assassins Creed? Die zijn echt wel al geruime tijd in ontwikkeling. Volgens mij kondigen die bedrijven ook pas in de loop van 2018 aan wat ze in het najaar gaan uitbrengen.
Nee maar volgens mij heeft Ubisoft al in juni bekend gemaakt dat The Crew 2 en FC5 in de eerste maanden van 2018 verschijnen. Heeft dat nieuws AC pijn gedaan of heeft dat mensen weerhouden die game te kopen. Sony gaat volgende maand hoogstwaarschijnlijk bekend maken wanneer God of war, Detroit en misschien nog Spiderman uitkomen. Heeft dat hun Najaar zo sterk beeinvloed dat niemand die Gran Turismo leuk vond die game meer kocht. En bij Sony weten we al bijna het hele jaar 2018 heeft geen titel of dlc pakket van hun beeinvloed. Microsoft gaat ook binnenkort datums bekend maken voor Crackdown, Ori en Sea of thieves, Heeft dat de verkopen van Cuphead en Forza tegengewerkt ? Nee je kunt makkelijk titels een jaar van te voren aankondigen zonder dat dit effect heeft op je andere games. En jij hebt het met andere maar elke keer over het najaar. Er komen juist steeds belangrijkere games uit in het voorjaar. En het lijkt mij toch ook fijn dat we ook iets kunnen beleven op de Switch de 1e 6 maanden.

Kaas, je leeft in je eigen wereld. Dat is helemaal prima, maar accepteer dat veel andere mensen anders kijken naar bepaalde zaken dan jij. Als ik op fora zo vaak en zo massaal op andere meningen stuitte dan zou me dat wel aan het denken zetten dat mijn mening of kijk op zaken misschien toch niet zo realistisch is als ik dacht. Persoonlijk reageer ik de volgende keer dan juist wat voorzichtiger. Jij gaat er steeds weer opnieuw vol overtuiging tegenin. Ergens kan ik daar wel respect voor opbrengen, maar dan moet je ook niet vreemd opkijken dat je het vaak met mensen aan de stok hebt of dat mensen het vervelend vinden dat je ondanks alinea's vol argumenten niet vermurwen bent en dezelfde broken record blijft afspelen.

Even specifiek wat is er niet realistisch aan dit lijstje. Dan echt over dit lijstje wat ik verwacht in 2018

Ik noem Retro is al jaren bezig met een nieuwe game, Ik noem Pikmin 4 hoor ik al jaren van is bijna af, Ik noem Next level games is al jaren met een nieuwe game bezig, Mario Maker na het succes van het 1e deel is zeker een reële optie. Fire Emblem is oficieel aangekondigd. Net als Kirby en Yoshi En Smash voor de Switch verwachten we allemaal. Dus zo gek is mijn lijstje helemaal niet. Ik noem dat meer realisme dan iemand die roept dat zeker te weten Pokemon in 2018 uitkomt.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

16 nov 2017, 14:34

En wie roept dat Pokemon zekerweten 2018 uitkomt?

Zo kun je toch geen normale discussie voeren als je steeds roept dat andere mensen dingen roepen die nergens gezegd worden?

Maar over pokemon, ik zie het wel gebeuren eind 2018 en de redenen heb ik ook erbij gegeven. Zekerweten doe ik alleen dat we over 200 jaar allemaal dood zijn.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1969
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

16 nov 2017, 14:41

Gasten.. Serieus.. Check hoe deze halve tamme Gamekings terroriseerde. Die Skate gooide er een post tegenaan, daar lusten de honden geen brood van. Wat denken jullie te gaan bereiken?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Nintendo Switch | Algemeen

16 nov 2017, 14:54

Is dat ergens terug te lezen ja?

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

16 nov 2017, 14:59

SmartTies schreef:
16 nov 2017, 14:41
Gasten.. Serieus.. Check hoe deze halve tamme Gamekings terroriseerde. Die Skate gooide er een post tegenaan, daar lusten de honden geen brood van. Wat denken jullie te gaan bereiken?
Ach over slecht gedrag gesproken wie heeft ooit de meest nare opmerking over nouri geplaatst was jij dat niet? Dus aub praat jij nooit meer over fatsoenlijk gedrag.

En Skate vermelden deze eikel om het netjes te verwoorden er ook even bij hoe hij zich als een kinderachtige lul zich tegen over mij gedragen heeft. Of daar heeft onze wijsneus van gamekings het zeker niet over gehad. Daarbij weet je helemaal de voorgeschiedenis van mij een skate niet dus houd je er dan ook buiten.

En newgamessucks ook deze game in 2018 verwachten is niet geheel realistisch.

Daarom zou een direct met heel 2018 gewoon fijn zijn niks speculeren meer gewoon praten over de games van volgend jaar

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re:

16 nov 2017, 15:11

SmartTies schreef:
16 nov 2017, 14:41
Gasten.. Serieus.. Check hoe deze halve tamme Gamekings terroriseerde. Die Skate gooide er een post tegenaan, daar lusten de honden geen brood van. Wat denken jullie te gaan bereiken?
Link naar de Skate post?

Mag ook PM
Switch FC SW 7416-1174-5034

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Re:

16 nov 2017, 15:15

kaassouflee schreef:
16 nov 2017, 14:59


En newgamessucks ook deze game in 2018 verwachten is niet geheel realistisch.
Dat lijkt jou niet realistisch.

Zonder deze game 30 miljoen switches in een jaar willen verkopen is ook niet heel realistisch, alleen........Dat Nintendo er 30 miljoen gaat maken is vrijwel zeker. De verwachting van 2018 pokemon komt dus niet zomaaruit de lucht vallen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

16 nov 2017, 16:02

Nee we gaan het zien wat er of niet komt in 2018 van Nintendo. Als Retro studio's maar een game uitbrengt wat ik tof vind haha

En ach wat Skate ook gepost heeft hij heeft mij een half jaar behandeld als een stuk stront. Zelf zijn directe collega's keurde zijn gedrag richting mij af

En voor de rest als we het over Skate willen hebben doe dat lekker op gk. En laten we hier over de onderwerpen op deze site hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten