Omdat je het ineens over blinde liefde hebt en mensen gaat benoemen. En het totale bericht las iets te onsamenhangend. Maar grotendeels ben ik het wel eens. Er heerst teveel enthousiasme over heel weinig.kaassouflee schreef: ↑14 nov 2017, 15:13@Brutalgamer wat zeg ik voor gekke dingen, Volgens vele hier kan Nintendo na dit jaar niets meer fout doen. Dat is niet onredelijk zijn dat is pure waarheid. Ik wil best meegaan met die blinde liefde voor Nintendo als Nintendo de komende jaren dezelfde kwaliteit levert als dit jaar.
@jalf De 3rd party titels krijgen in november hun eigen moment. Maar dan kun je toch gewoon deze maand een direct houden om de games van de toekomst te tonen. Dat zal deze 3rd party games niet schaden. En als Nintendo fan wil je zoveel mogelijk frist party games. Omdat de meeste hier de 3rd party titels in een betere kwaliteit spelen op de andere consoles of pc
@mrbouwmeesteer. Als je graag 3rd party games speelt heb je dan niet voor een verkeerde console gekozen? Of vind de exclusieve games van Nintendo leuker dan die van de ps4 of Xbox one?
Rolfgang schreef: ↑14 nov 2017, 16:35Breath of the Wild is een zeer sterke game, maar om nu te zeggen dat het al die dingen in die video revolutioneert is ook een beetje vergezocht.
- Het presenteren van Ganon als einddoel en dat het 'verhaal' is dat je moet trainen, is eerder een gebrek aan verhaal en wel heel flimsy. Dungeons op willekeurige volgorde doen is ook niet nieuw, alleen in Zelda.
- Het ontdekken van de wereld en achter de historie en lore van de wereld komen hebben we al gezien in de Souls-games.
- Overal op klimmen is natuurlijk allang al gedaan in Assassin's Creed en doet dat zo te zien ook veel overtuigender.
- Geruchten en vage aanwijzingen volgen was een groot onderdeel in World of Warcraft, voordat er add-ons waren, waarbij je goed de quests moest lezen om erachter te komen waar alles was. Ook een andere open world game maakte hier veel gebruik van, maar ik kan even niet meer herinneren welke game dat was.
Nogmaals, Breath of the Wild is een heel sterke game, maar dat hele ophemelen van hoe revolutionair de game wel niet is, is zwaar overdreven.
Het klimmen ziet er overtuigender uit wanneer je daadwerkelijk vastgrijpt aan een riggel ipv dat je tegen een wand klimt zoals in AC. Maar het klimmen gaf in BotW veel meer voldoening door de beperkingen in uithouding, en voorwaardes om op bepaalde oppervlakken te kunnen klimmen. Beide functioneel op een andere manier. Persoonlijk vond ik het klimmen in BotW leuker omdat het veel actiever aanvoelt.
Het was niet revolutionair maar de combinaties van alle ideeën geleend uit verschillende games maakt het geheel wel sterk.