Nintendo Switch | Algemeen

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 11:55

Op basis waarvan inderdaad dat vertrouwen inderdaad? de meeste van jullie hebben als het over Nintendo gaat een blinde liefde gecreëerd. Zelda en Mario komen uit en de meeste van jullie en de game pers noemen het de beste games ooit gemaakt. Dan denk ik op basis waarvan? De games waren beide verre van perfect. Maar dan komen de meeste van jullie hier niet verder van ach geen game is perfect. En dan specifiek over Zelda er wordt gedaan of dit een game was die nog nooit vertoond is. Terwijl ik denk The Witcher 3 is enigszins vergelijkbaar en doet zoveel dingen zoveel beter dan Breath of the Wild. Want volgens jullie heeft Breath of The wild de open wereld game opnieuw uitgevonden wat een lariekoek.

Dan jullie blijdschap over de 3rd party games die naar de Switch komen. Maar op basis waarvan die blijdschap. Wolfenstein komt een paar maanden later. Dan zijn de ps4 en one versie al 30 tot en met 40 euro en mag je daar voor die versie gewoon 60 euro voor betalen. Daarbij gaat de game er een stuk minder uitzien dan op de ps4 en one. Ook La Noire leuk rockstar is aan boord. Terwijl je hier ook grafisch de minste versie krijgt. Plus je moet extra betalen. Dus waarom zo blij. Dan DOOM iedereen riep al he game ziet er helemaal niet zo minder uit dan op de ps4 onzin game is beduidend grafisch minder dan op de PS4 en one. En dan FIFA 18 jeej Ea brengt FIFA geweldig. Grafisch stukken minder. En game mist content van de PS4 en one versie. Dus nee leuk dat 3rd party uitgevers aan boord komen. Maar het heeft nog niets geen zin. Als ze de Nintendo gamer niet serieus nemen.

Dan jullie van de zomer ik deed er zelf ook aan mee. Nintendo won E3 geweldig fenomenaal? op basis van een logo van Prime 4 en een uitspraak van een man die zegt ik maak Pokemon voor Switch kun je de E3 winnen. De rest was zeer matig

En dan jullie vertrouwen over 2018 ach wat zou het uitmaken als Nintendo de eerste paar maanden weinig tot geen content heeft. Het draait toch om het najaar. Wat een lariekoek of ik en vele alleen maar in het najaar plezier van de Switch willen hebben. Daarnaast vinden jullie het doodnormaal dat Nintendo pas in 2018 hun 2018 content aan jullie showt. Wat opnieuw een onzin. Iedere game bedrijf laat of op de E3 of op hun eigen event hun voorjaar titels van het volgende jaar zien. Als Nintendo nu hun 2018 titels pas in 2018 titels toont is dit krankzinnig beleid.

En dan jullie vertrouwen het komt goed op basis van een zeer matig uitziende Kirby game? Een logo van Fire Emblem? en een zeer oerlelijke rpg? en een goed uitziende Yoshi game.?Je kunt pas het vertrouwen uitspreken als je het gezien hebt dat er volgend jaar een hoop goeds aankomt.

En nu ik wil posten is het grote voorbeeld namelijk de blinde liefde op dit moment van Nintendo Newgamessucks aan het woord. Ook die vind alles maar ok en goed wat het bedrijf doet

En welke geniale pr hebben de laatste jaren uitgevoerd. Ook hier weer overdrijf je in de liefde naar Nintendo.

.

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

14 nov 2017, 12:05

Kaas je haalt nu dingen door elkaar. Niemand heeft hier blindelings vertrouwen in Nintendo. Echter weten we voor 99% zeker dat Nintendo binnen nu en Februari een Direct gaat geven met wat we in 2018 kunnen verwachten. Jij bent nieuwsgierig en moet en zal alles nu weten. De meeste van ons hebben meer zo iets van ''We zien het wel, en als het dan niks is worden we wel boos''.

Het is vrij nutteloos om je nu druk te maken over van alles en nog wat zonder dat we enig idee hebben wat er gaat gebeuren.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

14 nov 2017, 12:23

Kaas, jouw wereld is veels te zwart-wit.

Je deelt Kaas' mening of je hebt het fout, hebt een blinde vlel of lult lariekoek.

Jij vindt doom op de switch niks want is de minste versie grafisch. Prima, mag je vinden en is een prima argumentatie, niemand heeft een issue met je argumentatie. Staat ook beschreven in vele reviews. Het probleem is dat jij er een feit van maakt dat Doom op de switch gelijk bullshit is of slechte 3rd party support. Iemand anders geeft er misschien minder om en wilt doom graag on-the-go. Je moet misschien eens iets minder vanuit je eigen argumentatie denken (die vaak wel klopt) en ook eens lezen wat andere mensen als argument geven die een mening hebben die haaks staat op de jouwe. Vaak is het niet zo zwart-wit.

Net als dat zelda en Mario minpunten hebben. Iedere game heeft minpunten imo. Mij gaat het om de fun die ik beleef. Ik zie ook graag in een nieuwe zelda meer old-school dungeons. Ik heb ook de framedrops gezien. Bij mij gaat het erom dat ik 100 uur pure fun eruit heb gehaald. Jij kunt je niet vinden in de grote lof. Ik wel, ondanks dat ik ook dingen zie die nog beter kunnen. niet alles is zwart-wit.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 nov 2017, 12:41

Als er iemand geen blinde liefde heeft voor Nintendo, dan ben ik het wel, want vrijwel geen enkele van hun franchises spreekt mij aan. Het gaat er bij deze dan ook niet om of er wel of geen vertrouwen in Nintendo in (ze hebben inderdaad amper vertrouwen verdiend het afgelopen decennia), maar of we er iets aan kunnen veranderen. Het antwoord daarop is nee. Dus heeft het zin om elke dag weer een rant erover te plaatsen dat ze zo weinig voor 2018 hebben aangekondigd? Nee. Willen we dus dat jij dat elke dag blijft doen? Nee.

Het is trouwens ook echt heel nutteloos om te zeuren dat ports van Xbox One- en PS4-titels er minder goed uitzien op de Switch. Wat had je dan verwacht? De Switch is qua hardware een flink stuk zwakker, tuurlijk is het dan niet mogelijk om precies hetzelfde op het scherm te tonen. En Nintendo kan moeilijk iets doen aan de prijs die Bethesda aan die games hangt.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re:

14 nov 2017, 13:06

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 11:55


Dan jullie blijdschap over de 3rd party games die naar de Switch komen. Maar op basis waarvan die blijdschap. Wolfenstein komt een paar maanden later. Dan zijn de ps4 en one versie al 30 tot en met 40 euro en mag je daar voor die versie gewoon 60 euro voor betalen. Daarbij gaat de game er een stuk minder uitzien dan op de ps4 en one. Ook La Noire leuk rockstar is aan boord. Terwijl je hier ook grafisch de minste versie krijgt. Plus je moet extra betalen. Dus waarom zo blij. Dan DOOM iedereen riep al he game ziet er helemaal niet zo minder uit dan op de ps4 onzin game is beduidend grafisch minder[
dan op de PS4 en one. En dan FIFA 18 jeej Ea brengt FIFA geweldig. Grafisch stukken minder. En game mist content van de PS4 en one versie. Dus nee leuk dat 3rd party uitgevers aan boord komen. Maar het heeft nog niets geen zin. Als ze de Nintendo gamer niet serieus nemen.
Lees dit nou eens terug vent. Wat verwacht je zelf nou, dat die games er beter uit zien dan PS4 en Xbox One ofzo? Zo nee, waarom haal je het dan steeds aan om die games onderuit te halen?

Geen enkele 3rd party game zal er beter uitzien op de Switch. De laatste 3rd party game die dit deed op een Nintendo systeem moet Resident Evil 4 op de GameCube zijn geweest. 12 jaar geleden.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 13:11

Met mindere graphics oke. Maar dat games full priced of voor 10 euro in de winkel liggen. Of veel later in de winkel liggen. Of keiharde content missen. Daar zie je dat de 3rd party uitgevers de Nintendo bezitter nog steeds niet serieus neemt.

Daarbij Rolfgang Ik zei de meeste ik zei niet iedereen. En ik blijf het absurd vinden dat de meeste van jullie het doodnormaal zouden vinden als Nintendo 1 hun content voordat jaar pas in het jaar zelf aankondigt. En 2 dat de meeste hier het niet erg zouden vinden als er de eerste maanden weinig tot geen games op de Switch zouden komen. Met andere woorden dat alleen het najaar telt

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

14 nov 2017, 13:17

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 13:11

Daarbij Rolfgang Ik zei de meeste ik zei niet iedereen. En ik blijf het absurd vinden dat de meeste van jullie het doodnormaal zouden vinden als Nintendo 1 hun content voordat jaar pas in het jaar zelf aankondigt. En 2 dat de meeste hier het niet erg zouden vinden als er de eerste maanden weinig tot geen games op de Switch zouden komen. Met andere woorden dat alleen het najaar telt
Wie zegt dat ze het goed vinden als Nintendo niks doet in het eerste halfjaar?

Bovendien, wat maakt mij het nou uit wanneer ze wat aankondigen. Het gaat erom wanneer het uitkomt.

Laten we even een voorbeeld nemen. We gaan er vanuit dat Kriby en Yoshi de 1ste 2 games van volgend jaar zijn, maakt het mij dan uit of Nintendo in November, of half Januari aankondigt wat ze in Maart en daarna uitbrengen?

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

14 nov 2017, 13:36

Dat Doom, Skyrim en Wolfenstein later in de winkels liggen geeft juist aan dat ontwikkelaars Nintendo wél serieus nemen. Ze hebben de kat uit de boom gekeken omdat de Wii U een flop was. Dat ze nu toch met games komen is juist een goed teken. LA Noire remastered komt samen met de PS4 en Xone versies uit trouwens, maar dat een Wolfenstein II later komt, komt natuurlijk omdat die game al lang in ontwikkeling was voor PS4/Xone/PC en pas een paar maanden geleden de beslissing is genomen om toch een Switch versie te maken. Het enige waar we het over eens zijn is de prijs. Doom voor 60 euro is niet handig terwijl een meter verderop de PS4 versie voor 18 euro op te pikken is. Dat sommige Switch games duurder zijn komt natuurlijk ook vanwege het gebruik van de carts. Daar heb ik vrede mee wanneer een game volledig op een cart staat. Maar natuurlijk niet wanneer je alsnog 15 GB ofzo moet downloaden.

Je moet ook niet vergeten dat veel 3rd party games in het verleden zijn geflopt omdat Nintendo gamers 9 van de 10 keer de Nintendo game verkozen boven de 3rd party titel. Nu geeft Nintendo de 3rd party's dus een paar maanden ruimte om hun eigen games te verkopen.. wil Kaas weer dat Nintendo elke maand met een top game komt. :)

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

Re:

14 nov 2017, 14:40

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 11:55
Op basis waarvan inderdaad dat vertrouwen inderdaad? de meeste van jullie hebben als het over Nintendo gaat een blinde liefde gecreëerd. Zelda en Mario komen uit en de meeste van jullie en de game pers noemen het de beste games ooit gemaakt. Dan denk ik op basis waarvan? De games waren beide verre van perfect. Maar dan komen de meeste van jullie hier niet verder van ach geen game is perfect. En dan specifiek over Zelda er wordt gedaan of dit een game was die nog nooit vertoond is. Terwijl ik denk The Witcher 3 is enigszins vergelijkbaar en doet zoveel dingen zoveel beter dan Breath of the Wild. Want volgens jullie heeft Breath of The wild de open wereld game opnieuw uitgevonden wat een lariekoek.

Dan jullie blijdschap over de 3rd party games die naar de Switch komen. Maar op basis waarvan die blijdschap. Wolfenstein komt een paar maanden later. Dan zijn de ps4 en one versie al 30 tot en met 40 euro en mag je daar voor die versie gewoon 60 euro voor betalen. Daarbij gaat de game er een stuk minder uitzien dan op de ps4 en one. Ook La Noire leuk rockstar is aan boord. Terwijl je hier ook grafisch de minste versie krijgt. Plus je moet extra betalen. Dus waarom zo blij. Dan DOOM iedereen riep al he game ziet er helemaal niet zo minder uit dan op de ps4 onzin game is beduidend grafisch minder dan op de PS4 en one. En dan FIFA 18 jeej Ea brengt FIFA geweldig. Grafisch stukken minder. En game mist content van de PS4 en one versie. Dus nee leuk dat 3rd party uitgevers aan boord komen. Maar het heeft nog niets geen zin. Als ze de Nintendo gamer niet serieus nemen.

Dan jullie van de zomer ik deed er zelf ook aan mee. Nintendo won E3 geweldig fenomenaal? op basis van een logo van Prime 4 en een uitspraak van een man die zegt ik maak Pokemon voor Switch kun je de E3 winnen. De rest was zeer matig

En dan jullie vertrouwen over 2018 ach wat zou het uitmaken als Nintendo de eerste paar maanden weinig tot geen content heeft. Het draait toch om het najaar. Wat een lariekoek of ik en vele alleen maar in het najaar plezier van de Switch willen hebben. Daarnaast vinden jullie het doodnormaal dat Nintendo pas in 2018 hun 2018 content aan jullie showt. Wat opnieuw een onzin. Iedere game bedrijf laat of op de E3 of op hun eigen event hun voorjaar titels van het volgende jaar zien. Als Nintendo nu hun 2018 titels pas in 2018 titels toont is dit krankzinnig beleid.

En dan jullie vertrouwen het komt goed op basis van een zeer matig uitziende Kirby game? Een logo van Fire Emblem? en een zeer oerlelijke rpg? en een goed uitziende Yoshi game.?Je kunt pas het vertrouwen uitspreken als je het gezien hebt dat er volgend jaar een hoop goeds aankomt.

En nu ik wil posten is het grote voorbeeld namelijk de blinde liefde op dit moment van Nintendo Newgamessucks aan het woord. Ook die vind alles maar ok en goed wat het bedrijf doet

En welke geniale pr hebben de laatste jaren uitgevoerd. Ook hier weer overdrijf je in de liefde naar Nintendo.

.
Ik verdedigde je omdat het jou vs de rest was, terwijl je helemaal niet zulke gekke dingen zei. Maar je slaat nu meteen wel helemaal door in het onredelijke en roept nu wel gekke dingen. Wel een beetje spijt ervan nu.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrBouwmeester
Lv2
Berichten: 94
Lid geworden op:
14 jul 2017, 22:13
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re:

14 nov 2017, 14:58

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 11:55
Dan jullie blijdschap over de 3rd party games die naar de Switch komen. Maar op basis waarvan die blijdschap.
Ik ben ontzettend blij dat er grote 3rd party titels naar de Switch komt omdat ik geen fucking PS4 of XBone heb. Niet iedereen haalt elke console in huis.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 15:13

@Brutalgamer wat zeg ik voor gekke dingen, Volgens vele hier kan Nintendo na dit jaar niets meer fout doen. Dat is niet onredelijk zijn dat is pure waarheid. Ik wil best meegaan met die blinde liefde voor Nintendo als Nintendo de komende jaren dezelfde kwaliteit levert als dit jaar.

@jalf De 3rd party titels krijgen in november hun eigen moment. Maar dan kun je toch gewoon deze maand een direct houden om de games van de toekomst te tonen. Dat zal deze 3rd party games niet schaden. En als Nintendo fan wil je zoveel mogelijk frist party games. Omdat de meeste hier de 3rd party titels in een betere kwaliteit spelen op de andere consoles of pc

@mrbouwmeesteer. Als je graag 3rd party games speelt heb je dan niet voor een verkeerde console gekozen? Of vind de exclusieve games van Nintendo leuker dan die van de ps4 of Xbox one?

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

14 nov 2017, 15:15

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 15:13
@mrbouwmeesteer. Als je graag 3rd party games speelt heb je dan niet voor een verkeerde console gekozen? Of vind de exclusieve games van Nintendo leuker dan die van de ps4 of Xbox one?
Doe eens een gokje, jezus :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 15:20

Nee maar als je graag 3rd party games speelt. Want dat maak ik uit zijn post op. Waarom kies je dan voor Nintendo. Als je iets niet gaat vinden daar zijn het veel 3rd party games.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 nov 2017, 15:31

Hij zegt nergens dat hij de Switch heeft gekocht voor third party titels. Hij heeft overduidelijk de Switch gekocht voor first party titels (ik bedoel, wie niet?), maar ook in dat geval is het natuurlijk leuk als er ook third party titels uitkomen op de Switch die ook op de PS4 en Xbox One zijn verschenen. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

14 nov 2017, 15:33

Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 15:31
Hij zegt nergens dat hij de Switch heeft gekocht voor third party titels. Hij heeft overduidelijk de Switch gekocht voor first party titels (ik bedoel, wie niet?), maar ook in dat geval is het natuurlijk leuk als er ook third party titels uitkomen op de Switch die ook op de PS4 en Xbox One zijn verschenen. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
En waar zeg ik dat hij de Switch heeft gekocht voor 3rd party games. Je legt mij woorden in de mond die ik niet gebruik.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

14 nov 2017, 15:47

''blinde liefde'' ''blinde liefde'' Eerder jij die blind bent voor zelfkritiek en niet even verder nadenkt dat je neus lang is.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

14 nov 2017, 15:51

Ik koop geen 3rd party games meer op consoles. Wel PC versies er van, als het grafisch zware games zijn. Games als Stardew Valley wil ik dan nog wel op een console halen. Ik moet wel zeggen, ik heb véél meer behoefte om 3rd party games te kopen voor de switch dan voor elke andere Nintendo console sinds de SNES, omdat er veel leuks tussen zit.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re: Re:

14 nov 2017, 16:17

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 15:33
Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 15:31
Hij zegt nergens dat hij de Switch heeft gekocht voor third party titels. Hij heeft overduidelijk de Switch gekocht voor first party titels (ik bedoel, wie niet?), maar ook in dat geval is het natuurlijk leuk als er ook third party titels uitkomen op de Switch die ook op de PS4 en Xbox One zijn verschenen. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
En waar zeg ik dat hij de Switch heeft gekocht voor 3rd party games. Je legt mij woorden in de mond die ik niet gebruik.
Je vraagt of hij de Switch heeft gekocht omdat hij third party titels leuk vindt. Je zegt het niet letterlijk, maar je impliceert het wel. Het is overduidelijk wat Bouwmeester bedoelt als hij stelt dat third party titels leuk zijn op de Switch als je geen PS4 of Xbox One hebt.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

Re:

14 nov 2017, 16:20

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 11:55
Op basis waarvan inderdaad dat vertrouwen inderdaad? de meeste van jullie hebben als het over Nintendo gaat een blinde liefde gecreëerd. Zelda en Mario komen uit en de meeste van jullie en de game pers noemen het de beste games ooit gemaakt. Dan denk ik op basis waarvan? De games waren beide verre van perfect. Maar dan komen de meeste van jullie hier niet verder van ach geen game is perfect. En dan specifiek over Zelda er wordt gedaan of dit een game was die nog nooit vertoond is. Terwijl ik denk The Witcher 3 is enigszins vergelijkbaar en doet zoveel dingen zoveel beter dan Breath of the Wild. Want volgens jullie heeft Breath of The wild de open wereld game opnieuw uitgevonden wat een lariekoek.

Dan jullie blijdschap over de 3rd party games die naar de Switch komen. Maar op basis waarvan die blijdschap. Wolfenstein komt een paar maanden later. Dan zijn de ps4 en one versie al 30 tot en met 40 euro en mag je daar voor die versie gewoon 60 euro voor betalen. Daarbij gaat de game er een stuk minder uitzien dan op de ps4 en one. Ook La Noire leuk rockstar is aan boord. Terwijl je hier ook grafisch de minste versie krijgt. Plus je moet extra betalen. Dus waarom zo blij. Dan DOOM iedereen riep al he game ziet er helemaal niet zo minder uit dan op de ps4 onzin game is beduidend grafisch minder dan op de PS4 en one. En dan FIFA 18 jeej Ea brengt FIFA geweldig. Grafisch stukken minder. En game mist content van de PS4 en one versie. Dus nee leuk dat 3rd party uitgevers aan boord komen. Maar het heeft nog niets geen zin. Als ze de Nintendo gamer niet serieus nemen.

Dan jullie van de zomer ik deed er zelf ook aan mee. Nintendo won E3 geweldig fenomenaal? op basis van een logo van Prime 4 en een uitspraak van een man die zegt ik maak Pokemon voor Switch kun je de E3 winnen. De rest was zeer matig

En dan jullie vertrouwen over 2018 ach wat zou het uitmaken als Nintendo de eerste paar maanden weinig tot geen content heeft. Het draait toch om het najaar. Wat een lariekoek of ik en vele alleen maar in het najaar plezier van de Switch willen hebben. Daarnaast vinden jullie het doodnormaal dat Nintendo pas in 2018 hun 2018 content aan jullie showt. Wat opnieuw een onzin. Iedere game bedrijf laat of op de E3 of op hun eigen event hun voorjaar titels van het volgende jaar zien. Als Nintendo nu hun 2018 titels pas in 2018 titels toont is dit krankzinnig beleid.

En dan jullie vertrouwen het komt goed op basis van een zeer matig uitziende Kirby game? Een logo van Fire Emblem? en een zeer oerlelijke rpg? en een goed uitziende Yoshi game.?Je kunt pas het vertrouwen uitspreken als je het gezien hebt dat er volgend jaar een hoop goeds aankomt.

En nu ik wil posten is het grote voorbeeld namelijk de blinde liefde op dit moment van Nintendo Newgamessucks aan het woord. Ook die vind alles maar ok en goed wat het bedrijf doet

En welke geniale pr hebben de laatste jaren uitgevoerd. Ook hier weer overdrijf je in de liefde naar Nintendo.

.

Er zijn genoeg argumenten gegeven over waarom BotW zo tof is en wat het anders doet.

Hier nog een samenvatting in video vorm:

Switch FC SW 7416-1174-5034

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Re:

14 nov 2017, 16:24

Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 16:17
kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 15:33


En waar zeg ik dat hij de Switch heeft gekocht voor 3rd party games. Je legt mij woorden in de mond die ik niet gebruik.
Je vraagt of hij de Switch heeft gekocht omdat hij third party titels leuk vindt. Je zegt het niet letterlijk, maar je impliceert het wel. Het is overduidelijk wat Bouwmeester bedoelt als hij stelt dat third party titels leuk zijn op de Switch als je geen PS4 of Xbox One hebt.
Ik vroeg of hij 3rd party games leuk vind. En vroeg hem daarop volgend als dit zo is waarom hij de keus heeft gemaakt voor een switch. Ik vraag nergens heb jij een Switch games voor 3rd party games gekocht. Want dat lijkt mij een overbodige. Want die koop je niet voor de 3rd party games.

En Oversoul ik zeg ook nergens dat ik Breath of the wild niet tof vond integendeel ik vond het een zeer toffe game. Alleen werd er door de pers gedaan of dit het beste ooit was. En dat vond ik persoonlijk wel meevallen gewoon een zeer toffe Zelda game. En zal thuis even de video bekijken.
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 14 nov 2017, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

14 nov 2017, 16:28

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

14 nov 2017, 16:35

Breath of the Wild is een zeer sterke game, maar om nu te zeggen dat het al die dingen in die video revolutioneert is ook een beetje vergezocht.

- Het presenteren van Ganon als einddoel en dat het 'verhaal' is dat je moet trainen, is eerder een gebrek aan verhaal en wel heel flimsy. Dungeons op willekeurige volgorde doen is ook niet nieuw, alleen in Zelda.
- Het ontdekken van de wereld en achter de historie en lore van de wereld komen hebben we al gezien in de Souls-games.
- Overal op klimmen is natuurlijk allang al gedaan in Assassin's Creed en doet dat zo te zien ook veel overtuigender.
- Geruchten en vage aanwijzingen volgen was een groot onderdeel in World of Warcraft, voordat er add-ons waren, waarbij je goed de quests moest lezen om erachter te komen waar alles was. Ook een andere open world game maakte hier veel gebruik van, maar ik kan even niet meer herinneren welke game dat was.

Nogmaals, Breath of the Wild is een heel sterke game, maar dat hele ophemelen van hoe revolutionair de game wel niet is, is zwaar overdreven.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

14 nov 2017, 16:37

Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 16:35
Breath of the Wild is een zeer sterke game, maar om nu te zeggen dat het al die dingen in die video revolutioneert is ook een beetje vergezocht.

- Het presenteren van Ganon als einddoel en dat het 'verhaal' is dat je moet trainen, is eerder een gebrek aan verhaal en wel heel flimsy. Dungeons op willekeurige volgorde doen is ook niet nieuw, alleen in Zelda.
- Het ontdekken van de wereld en achter de historie en lore van de wereld komen hebben ze allang al gezien in de Souls-games.
- Overal op klimmen is natuurlijk allang al gedaan in Assassin's Creed en doet dat zo te zien ook veel overtuigender.
- Geruchten en vage aanwijzingen volgen was een groot onderdeel in World of Warcraft, voordat er add-ons waren, waarbij je goed de quests moest lezen om erachter te komen waar alles was. Ook een andere open world game maakte hier veel gebruik van, maar ik kan even niet meer herinneren welke game dat was.

Nogmaals, Breath of the Wild is een heel sterke game, maar dat hele ophemelen van hoe revolutionair de game wel niet is, is zwaar overdreven.

Ik ben het volledig met je eens wauw haha.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

14 nov 2017, 16:43

De individuele ideeën opzich zijn ook niet revolutionair: dat is de manier waarop alles samenkomt en in dienst staat van het core design principle. Dat is zegmaar ook de hele boodschap van de video.

Hij maakt later in de video ook vergelijkingen met andere open world games, heb je 'm helemaal afgekeken?
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

14 nov 2017, 16:45

Oversoul schreef:
14 nov 2017, 16:43
De individuele ideeën opzich zijn ook niet revolutionair: dat is de manier waarop alles samenkomt en in dienst staat van het core design principle. Dat is zegmaar ook de hele boodschap van de video.

Hij maakt later in de video ook vergelijkingen met andere open world games, heb je 'm helemaal afgekeken?
Ja, maar het vergelijken met open world games die het NIET hebben is wel heel makkelijk gedaan, nietwaar?

'Assassin's Creed is veel beter, want ik probeerde in Forza Horizon met mijn auto naar het topje van een kerk te klimmen en dat lukte niet.'

Werkt niet echt lekker als argumentatie.
As easy to stop as it is to comprehend.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten