Nintendo Switch | Algemeen

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 20:23

Klopt maar dan moeten die er wel zijn de 1e 4 maanden volgend jaar.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

13 nov 2017, 20:26

Toch mooi dat er zoveel vertrouwen is. De Wii U zag er echter ooit ook hoopvol uit, ik deel de scepsis van Kaas wel. Nintendo is goed begonnen, moet nog maar zien of ze het gaan volhouden.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re:

13 nov 2017, 20:29

kaassouflee schreef:
13 nov 2017, 20:04
Die games zullen geen Switches doen verkopen. En Wolfenstein is alleen voor de Switch only bezitter interessant
De games die switches verkopen zijn al uit.

En er is nog een zekerheid bij dat deze librarie alleen maar groeit.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 20:39

Ja eerst zien dan geloven. Maar je zult toch deze goede start door moeten zetten en dat lukt je niet als je de eerste 3 maanden weer niets intressants hebt.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

Re:

13 nov 2017, 20:47

kaassouflee schreef:
13 nov 2017, 19:15
@Laura
Punt 1. Heel mooi dat het launch jaar geweldig was en dat ben ik met je eens dat dit briljant was. Maar je wordt wel geacht als Nintendo zijnde de volgende jaren je hetzelfde of wat dicht tegen dit jaar aan zit te presteren. Je hebt niets aan dit geweldige jaar als je het als Nintendo zijnde de andere jaren verknalt.

Punt 2 Aan Nintendo ligt het niet? Zij moeten zorgen voor exclusieve content voor de Switch. En jij gaat doodleuk aan het feit voorbij dat er een hoop Nintendo eigen studio's al jaren met een game bezig zijn.

Retro studio's al 4 jaar met een game bezig. Zou die niet al af zijn om in het eerste kwartaal uit te brengen of in 2018

Pikmin 4 schijnt al jaren bijna af te zijn. Kan ook niet in 2018 uitkomen? Of in de eerste maanden.

Next level games hun a team is sinds Dark Moon al bezig met een nieuwe game. De Metroid mislukking kwam van een b team van hun. Kunnen zij ook niet een game in 2018 uitbrengen? Of in het eerste kwartaal

Captain Toad team is sinds die game al met een nieuwe game bezig zelfde verhaal qua uitbrengen

Smash sinds eind 2014 zou Namco met Nintendo hier al een port voor in de maak kunnen hebben. En ook die zouden ze dus in het begin uit kunnen brengen.

En zo zijn er nog meer teams. Dus hoe jij er bij komt dat nu andere het moeten regelen. Geen idee Terwijl er zo veel Nintendo studio's al jaren bezig zijn.

Dus het zou onverkoopbaar zijn als je nu de eerste 3 of 4 maanden niets zou releasen met dit te weten.

Ja dit riedeltje kennen we nu ook wel. Als zij games in ontwikkeling hebben, prima toch. Wat die studios allemaal uitvreten zoeken ze lekker zelf maar uit, en we horen het wel als ze zo ver zijn om iets aan te kondigen, ik heb het nu puur over third party. Ik wil weten wat Level 5 gaat doen want de 3DS is einde verhaal, ik wil weten of Capcom nog van z'n luie reet afkomt en serieus gaat ontwikkelen voor de Switch.

Bevestiging van een Ace Attorney titel voor Switch is al een goed teken, maar Japanse ontwikkelaars moeten duidelijk gaan maken wat hun plannen zijn, want de grootste steun krijgt de Switch nu voornamelijk uit het westen. (doom, wolfenstein, la noire, en voornamelijk Ubisoft met het exclusieve Mario + Rabbids)

Wat ik probeer te zeggen is dat we nu allemaal roepen "nintendo dit en nintendo dat", maar de Wii U laat zien dat een games library vanuit voornamelijk 1 partij niet echt top is, en developers zouden gek zijn om niet op dit succes mee te liften

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 nov 2017, 20:54

Wil je met me trouwen Laura?

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 20:55

Waar Nintendo ook die ontwikkelaars als Capcom maar ook bijvoorbeeld Bethesda in voor kan huren. Is om sommige Nintendo eigen ips van een nieuw deel te voorzien.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

13 nov 2017, 23:24

Zoveel goede games voor de Switch, vriend Kaas geeft aan niet zoveel games te kopen waardoor hij geen backlog heeft.

Wat mekker je dan? Dan heb je toch ''meer'' tijd om andere games te kopen Q1.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

14 nov 2017, 01:02

James schreef:
13 nov 2017, 23:24
Zoveel goede games voor de Switch, vriend Kaas geeft aan niet zoveel games te kopen waardoor hij geen backlog heeft.

Wat mekker je dan? Dan heb je toch ''meer'' tijd om andere games te kopen Q1.
Waarom zou ik titels gaan kopen die ik niet leuk vindt. In een nieuw jaar begin je me nieuwet games. Zoals ubi met fc5, Sony met god of war. Xbox maybe met sea of Thieves laat Nintendo daar ook 1 of 2 mooie titels tegen over zetten in februari en maart
Laatst gewijzigd door kaassouflee op 14 nov 2017, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

14 nov 2017, 07:25

Je. Valt. Weer. In. Her. Haling.
Switch FC SW 7416-1174-5034

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 07:33

Ach dat krijg je nou eenmaal. Wanneer Nintendo nou eens wel nieuwe games zou aankondigen. Dan hoeven we niet in herhaling te treden. Dan kunnen we het namelijk hebben over de hopelijk super toffe nieuwe Switch games. Maar aangezien Nintendo het tot nu toe niet zo belangrijk vind om hun achterban te laten zien waarom we volgend jaar een switch moeten hebben val je in herhaling. Volledig de schuld van Nintendo.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

14 nov 2017, 07:35

God og War. Dat lijkt me wel wat.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

14 nov 2017, 07:39

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 07:33
Ach dat krijg je nou eenmaal. Wanneer Nintendo nou eens wel nieuwe games zou aankondigen. Dan hoeven we niet in herhaling te treden. Dan kunnen we het namelijk hebben over de hopelijk super toffe nieuwe Switch games. Maar aangezien Nintendo het tot nu toe niet zo belangrijk vind om hun achterban te laten zien waarom we volgend jaar een switch moeten hebben val je in herhaling. Volledig de schuld van Nintendo.
Nee, nog steeds jouw schuld. Je kan er niks aan veranderen en er hier constant over zeuren gaat ook niet helpen.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Henky-VII
Lv4
Berichten: 477
Lid geworden op:
13 jul 2017, 20:22

14 nov 2017, 07:40

Misschien werkt het wel? Wellicht is dit forum machtiger dan jullie willen toegeven en leest de hele wereld mee?

"Ik wil meer loon. Ik wil hoger loon!"

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Re:

14 nov 2017, 08:02

Rolfgang schreef:
14 nov 2017, 07:39
kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 07:33
Ach dat krijg je nou eenmaal. Wanneer Nintendo nou eens wel nieuwe games zou aankondigen. Dan hoeven we niet in herhaling te treden. Dan kunnen we het namelijk hebben over de hopelijk super toffe nieuwe Switch games. Maar aangezien Nintendo het tot nu toe niet zo belangrijk vind om hun achterban te laten zien waarom we volgend jaar een switch moeten hebben val je in herhaling. Volledig de schuld van Nintendo.
Nee, nog steeds jouw schuld. Je kan er niks aan veranderen en er hier constant over zeuren gaat ook niet helpen.
Dan kunnen er ze er ook voor zorgen dat ik niet meer hoef te zeuren. Het is toch doodnormaal dat je in de zomer of het najaar toont wat je in de eerste 6 maanden van het volgende jaar hebt. Vorig jaar was een uitzondering omdat ze toen de Switch launch hadden. Maar normale jaren toon je op de E3 of in het najaar wat je consument de eerste 6 maanden verwachten kan. En als dat first party gezien alleen een zeer matige uitziende Kirby game gaat zijn. Een toffe Yoshi. Dan lijkt Nintendo in jaar 2 al weer terug te vallen in oude fouten.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Re:

14 nov 2017, 10:34

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 08:02
Dan kunnen er ze er ook voor zorgen dat ik niet meer hoef te zeuren.
Nintendo gooit alles uit de weg om één random nietszeggende guy in Nederland te pleasen. Klinkt als een plan.
:huillie:

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 10:57

Nee hoor niet alleen mij maar ook om de toekomst van de Switch veilig te stellen. Want de verkopen zullen door blijven groeien. Wanneer Nintendo zo snel mogelijk toont dat ze in 2018 ook de Switch voldoende blijven ondersteunen. En als ze dan de eerste 6 maanden weinig tot geen boeiende content hebben zal dit de Switch verkopen aantasten.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

14 nov 2017, 11:00

Her.Ha.Ling.


Als je niks nieuws toe te voegen hebt, blijf dan weg uit dit topic. Het is vermoeiend en iedereen stoort zich eraan. De switch verkoopt wel, Nintendo weet wel wat ze doen.
:huillie:

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 nov 2017, 11:05

Ik hoop het van harte Wesley. Maar laten we dit topic dan voorlopig sluiten. Want tot er een nieuwe direct verschijnt over volgend jaar is dit topic overbodig. Aangezien er niets nieuws te melden gaat zijn over de Switch.

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

Re: Re:

14 nov 2017, 11:06

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 01:02
James schreef:
13 nov 2017, 23:24
Zoveel goede games voor de Switch, vriend Kaas geeft aan niet zoveel games te kopen waardoor hij geen backlog heeft.

Wat mekker je dan? Dan heb je toch ''meer'' tijd om andere games te kopen Q1.
Waarom zou ik titels gaan kopen die ik niet leuk vindt. In een nieuw jaar begin je me nieuwet games. Zoals ubi met fc5, Sony met god of war. Xbox maybe met sea of Thieves laat Nintendo daar ook 1 of 2 mooie titels tegen over zetten in februari en maart
Dus je maakt van jouw probleem, Nintendo's probleem. Leuk dat je al die andere titels opnoemt maar voegt niks toe aan wat ik zei.
Je gaat mij namelijk niet wijs maken dat je alle toppers van 2017 al gespeeld hebt. Begin tot eind en dan niet aankomen van ''Ja is niet mijn smaak, niks voor mij.''.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

14 nov 2017, 11:08

kaassouflee schreef:
14 nov 2017, 11:05
Ik hoop het van harte Wesley. Maar laten we dit topic dan voorlopig sluiten. Want tot er een nieuwe direct verschijnt over volgend jaar is dit topic overbodig. Aangezien er niets nieuws te melden gaat zijn over de Switch.
Nee het is voor jou overbodig. Anderen willen er over praten. het gaat over de Switch, niet over de nieuwe games van de Switch. Stop met je eigen mening op te dragen aan anderen.
:huillie:

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

14 nov 2017, 11:08

Nintendo heeft echt niets gedaan om het enorme vertrouwen dat er in dit topic heerst te verdienen. Lekker makkelijk allemaal op Kaas afgeven, terwijl hij als enige nog enigszins realistisch is. Het mag inderdaad wel wat minder vaak herhaald worden want inmiddels weet iedereen het. Maar de lofzangen van de rest is ook weer overdreven. Nintendo heeft een goed eerste jaar gehad, maar dat zegt in het geval van Nintendo echt he-le-maal niets over de toekomst. Ze moeten het nog maar bewijzen dat ze inderdaad hebben geleerd.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1248
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re:

14 nov 2017, 11:10

BrutalGamer schreef:
14 nov 2017, 11:08
Nintendo heeft echt niets gedaan om het enorme vertrouwen dat er in dit topic heerst te verdienen. Lekker makkelijk allemaal op Kaas afgeven, terwijl hij als enige nog enigszins realistisch is. Het mag inderdaad wel wat minder vaak herhaald worden want inmiddels weet iedereen het. Maar de lofzangen van de rest is ook weer overdreven. Nintendo heeft een goed eerste jaar gehad, maar dat zegt in het geval van Nintendo echt he-le-maal niets over de toekomst. Ze moeten het nog maar bewijzen dat ze inderdaad hebben geleerd.
Nee, maar Nintendo heeft een plan en dat voeren ze uit. Daar doe je niks meer aan, en alleen maar hetzelfde over blijven klagen is super irritant en vervelend.
:huillie:

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

14 nov 2017, 11:12

Bij de Wii U hadden ze ook een plan. Veel 3rd party support. En uiteindelijk niets van terechtgekomen. Voor volgend jaar is er maar bar weinig bekend, ze hebben nog minder games aangekondigd in ontwikkeling dan Microsoft.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re:

14 nov 2017, 11:52

BrutalGamer schreef:
14 nov 2017, 11:08
Nintendo heeft echt niets gedaan om het enorme vertrouwen dat er in dit topic heerst te verdienen. Lekker makkelijk allemaal op Kaas afgeven, terwijl hij als enige nog enigszins realistisch is. Het mag inderdaad wel wat minder vaak herhaald worden want inmiddels weet iedereen het. Maar de lofzangen van de rest is ook weer overdreven. Nintendo heeft een goed eerste jaar gehad, maar dat zegt in het geval van Nintendo echt he-le-maal niets over de toekomst. Ze moeten het nog maar bewijzen dat ze inderdaad hebben geleerd.

Het is meer. Moet Nintendo Kaas zijn plan uitvoeren of haar eigen plan?

Het lijkt me dat een bedrijf met een waarde van 50 miljard echt wel een plan heeft. Het lijkt me ook dat dat bedrijf nog liever dan Kaas wilt dat de Switch niet faalt.

Verder zijn veel van Kaas plannen leuk voor Kaas, maar totaal onnodig op dit moment om de verkopen nu te stimuleren.

Niks mis met kritiek en ook logisch aan een bedrijf dat in het verleden weleens fouten heeft gemaakt (en ook vaak laat zien ervan te leren!). Maar ik vertrouw meer in het PR team van Nintendo dan ik losse kreten van Kaas. Sterker nog dat PR team heeft het afgelopen jaar bewezen het geniaal aan te pakken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten