Nintendo Switch | Algemeen

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1718
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

12 nov 2017, 16:45

Afbeelding

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

12 nov 2017, 16:50

De enige fighters waar ik mogelijk nog interesse in zou hebben zijn Power Stone of iets wacky zoals Rival Schools. Volgens mij bomben ze ook allemaal op Injustice na?

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

12 nov 2017, 16:58

En zo mooi om waar te zijn zou een prime 4 van Namco niet zijn. Hun zijn nou niet echt een top ontwikkelaar.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re:

12 nov 2017, 19:39

kaassouflee schreef:
12 nov 2017, 16:58
En zo mooi om waar te zijn zou een prime 4 van Namco niet zijn. Hun zijn nou niet echt een top ontwikkelaar.
En ondertussen aftrekken op smash bros.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Re:

12 nov 2017, 19:56

Newgamessuck schreef:
12 nov 2017, 19:39
kaassouflee schreef:
12 nov 2017, 16:58
En zo mooi om waar te zijn zou een prime 4 van Namco niet zijn. Hun zijn nou niet echt een top ontwikkelaar.
En ondertussen aftrekken op smash bros.
Vergeet je niet dat dat ze dit samen met Sora deden. Anders was het niet zo goed geweest. Namco mag helpen bij prime 4. Dat ze het samen maken. Maar zeker niet alleen. Want dat lijkt mij geen goed idee

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

12 nov 2017, 20:21

Sora is een klein team dat in elkaar gezet werd voor Brawl. Daar is vrij weinig van over. Het is vooral Sakurai en zijn vrouw nog.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

12 nov 2017, 20:25

Maar ze hebben bij Nintendo al aangegeven dat die prime game intern wordt ontwikkeld. Dus dat gerucht kan al de prullenbak in.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

12 nov 2017, 21:50

Betekent niet dat de rest bullshit is. Eerder een broken clock is right twice a day.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

12 nov 2017, 21:58

Dat kan. Ook erg onwaarschijnlijk. Want bij Nintendo zijn het de standaard geruchten. Kom met bijvoorbeeld concrete Retro studio's geruchten. Ipv het standaard lijstje elke keer. Maar we weten snel genoeg of de rest klopt psx is bijna

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

13 nov 2017, 11:32

Gaat het hier verdomme nou nog steeds over die Direct in november? Gaat niet gebeuren hoor. Misschien nog wel een Direct over Zelda DLC, Xenoblade en Pokémon Ultra S&M. Maar niet over 2018 games. Veel verstandiger om te focussen op water nu in de winkels ligt.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

13 nov 2017, 11:41

Volgens mij is de release van doom in november een hint van Bethesda voor kaas dat er geen direct komt.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

13 nov 2017, 12:45

Jalf schreef:
13 nov 2017, 11:32
Gaat het hier verdomme nou nog steeds over die Direct in november? Gaat niet gebeuren hoor. Misschien nog wel een Direct over Zelda DLC, Xenoblade en Pokémon Ultra S&M. Maar niet over 2018 games. Veel verstandiger om te focussen op water nu in de winkels ligt.
Het gaat hier over de geruchten van iemand van reddit. Maar als er wel een direct dit jaar komt over games voor volgend jaar wil ik wel zien hoe jullie je eerdere wijsheden verdedigen dat er absoluut geen direct over games van volgend jaar komt dit jaar

En als het pas in januari komt. Dan is de kans groot dat we volgend jaar de eerste 3 maanden de Switch weer stof hapt. En dan vervalt Nintendo weer in oude fouten. Door het jaar te beginnen met lege release lijsten.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

13 nov 2017, 13:44

Ik heb nergens gelezen over absoluut geen direct. Het is meer dat meeste mensen zeggen lekker boeiend wanneer die komt. En jij zegt Nintendo is doomed als hij niet in november komt.

Over wat volgens mij meer sense maakt is januari of zelfs februari. Ga er verder ook niks meer over zeggen. Teveel herhaling. Maar moest even omdat jij woorden in de mond neemt wat anderen mensen gezegd zouden hebben wat Ik nergens heb gelezen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 13:54

Ja laten we het in februari doen haha. Vooral weer een half jaar de Switch onder de stof laten zitten. Nee mij maakt het verder ook niet uit. Alleen in een direct pas in januari. Ben ik weer bang dat erin februari en maart weer weinig tot geen goede exclusieve games verschijnen. Dat zou dus weer Wii u praktijken betekenen. En dat wil Nintendo niet neem ik aan. En februari pas de 1e direct is helemaal lachwekkend haha. Dan doe je de 1e 4 maanden niets spannends.

Maar we gaan het zien. En de meeste zijn er van overtuigd dat de global direct voor switch 2018 games dit jaar niet gaat komen. Dus noemen ze dit wel degelijk

Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

13 nov 2017, 13:56

Storm in een glas water.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 14:03

We gaan het wel zien. Ik hoop gewoon dat de Switch een succes blijft. En dat ze niet in oude fouten vervallen. En dat we volgend jaar de 1e paar maanden gewoon ook goede first party titels hebben. En niet weer droogtes

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

Re: Nintendo Switch | Algemeen

13 nov 2017, 15:08

Ik geloof er niks van dat Nintendo onaangekondigde games in ontwikkeling heeft voor de eerste drie maanden van 2018. En waarom staat een console direct 'stof te happen' als er even een paar maanden niet zoveel uit komt na vrij veel releases nu in november en december?

Ik weet niet hoe jij zit met werk en privé leven, maar ik heb inmiddels al een aardige Switch backlog opgebouwd. Ik moet Mario + Rabbids nog spelen. Ben bezig met Mario Odyssey en wil LA Noire en Rocket League ook hebben. FIFA heb ik nog nauwelijks aangraakt. Splatoon 2 heb ik nog liggen. De Zelda DLC komt nog uit. Xenoblade 2..
Wat is er mis mee om die games te spelen in de eerste 3 maanden van 2018? Kijk eens in de winkel. Als je nu een Switch koopt zit je de eerste maanden echt wel geramd hoor.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

13 nov 2017, 15:22

Iedereen valt in herhaling.

Komt gewoon neer op:

Kaas ziet doom.


De rest speelt Doom.
Switch FC SW 7416-1174-5034

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re: Nintendo Switch | Algemeen

13 nov 2017, 15:45

Jalf schreef:
13 nov 2017, 15:08
Ik geloof er niks van dat Nintendo onaangekondigde games in ontwikkeling heeft voor de eerste drie maanden van 2018. En waarom staat een console direct 'stof te happen' als er even een paar maanden niet zoveel uit komt na vrij veel releases nu in november en december?

Ik weet niet hoe jij zit met werk en privé leven, maar ik heb inmiddels al een aardige Switch backlog opgebouwd. Ik moet Mario + Rabbids nog spelen. Ben bezig met Mario Odyssey en wil LA Noire en Rocket League ook hebben. FIFA heb ik nog nauwelijks aangraakt. Splatoon 2 heb ik nog liggen. De Zelda DLC komt nog uit. Xenoblade 2..
Wat is er mis mee om die games te spelen in de eerste 3 maanden van 2018? Kijk eens in de winkel. Als je nu een Switch koopt zit je de eerste maanden echt wel geramd hoor.
Nou ik koop niet zoveel games dat ik een backlog heb. Ik moet alleen nog wat moons halen bij Mario en Ac nog uitspelen

En daarbij dan krijgen we weer Wii u praktijken. Want de eerste kwartalen is tegenwoordig ook een periode om je games uit te brengen. En als Nintendo weer in oude fouten valt door in januari februari en maart first party gezien weer niets uit te brengen dan krijgen ze weer de naam van zie je wel. Je koopt een Switch maar er is net als op de Wii u weer maanden geen exclusieve content. Van die naam waren ze net af. Nu kunnen ze Yoshi nog in februari uitbrengen. Maar in de eerste 3 of 4 maanden geen enkele first party knaller droppen dan krijgen ze weer die oude stempel kijk leuk een Nintendo console. Maar wat heb ik eraan als er halve jaren first party wise niets op te doen is.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

13 nov 2017, 17:59

Eigenlijk jammer dat we (MISSCHIEN) een iets minder druk release schema gaan krijgen na december en dat er dan gelijk weer (en steeds opnieuw) rare conclusies worden getrokken

PUNT 1: De Switch heeft een WAANZINNIG launch jaar gehad (dat lang nog niet voorbij is trouwens) waarin Nintendo zelf ALLES heeft gegeven wat ze kunnen geven. Een nieuwe mario, zelda, nieuw IP, nieuwe Splatoon wat in Japan HUGE is, een heruitgave van de beste Mario Kart ooit voor iedereen die de game gemist heeft, en begin volgend jaar een Kirby en/of Yoshi. Aankondiging Metroid en main Pokemon game.

PUNT 2: "Nintendo vervalt weer in oude fouten" is een hele vervelende opmerking als je PUNT 1 nog eens goed leest. Het punt is, aan Nintendo ligt het nu niet. Die hebben alles gegeven, wat verwacht je nou? Nu zijn andere developers aan zet. En die hebben zich, ietwat begrijpelijk maar ook weer niet, flink laten verrassen door het succes van de Switch. Veel van hen, vooral Japanse developers lijkt het, hebben zitten slapen, terwijl je ALTIJD rekening moet houden met Nintendo. Ik gok daarom ook dat 2018 lang niet zo'n sterk jaar gaat zijn als 2017, gewoon omdat je niet binnen 1 jaar een game klaar hebt. Dat betekent niet dat we ons zorgen hoeven te maken, zolang de games maar komen en ze goed zijn is er niks aan de hand.

Het duurde ook JAREN voordat de PS4 wat betreft software goed op stoom kwam maar dat "Sony is doomed" hoor je dan weer niet....

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 19:15

@Laura
Punt 1. Heel mooi dat het launch jaar geweldig was en dat ben ik met je eens dat dit briljant was. Maar je wordt wel geacht als Nintendo zijnde de volgende jaren je hetzelfde of wat dicht tegen dit jaar aan zit te presteren. Je hebt niets aan dit geweldige jaar als je het als Nintendo zijnde de andere jaren verknalt.

Punt 2 Aan Nintendo ligt het niet? Zij moeten zorgen voor exclusieve content voor de Switch. En jij gaat doodleuk aan het feit voorbij dat er een hoop Nintendo eigen studio's al jaren met een game bezig zijn.

Retro studio's al 4 jaar met een game bezig. Zou die niet al af zijn om in het eerste kwartaal uit te brengen of in 2018

Pikmin 4 schijnt al jaren bijna af te zijn. Kan ook niet in 2018 uitkomen? Of in de eerste maanden.

Next level games hun a team is sinds Dark Moon al bezig met een nieuwe game. De Metroid mislukking kwam van een b team van hun. Kunnen zij ook niet een game in 2018 uitbrengen? Of in het eerste kwartaal

Captain Toad team is sinds die game al met een nieuwe game bezig zelfde verhaal qua uitbrengen

Smash sinds eind 2014 zou Namco met Nintendo hier al een port voor in de maak kunnen hebben. En ook die zouden ze dus in het begin uit kunnen brengen.

En zo zijn er nog meer teams. Dus hoe jij er bij komt dat nu andere het moeten regelen. Geen idee Terwijl er zo veel Nintendo studio's al jaren bezig zijn.

Dus het zou onverkoopbaar zijn als je nu de eerste 3 of 4 maanden niets zou releasen met dit te weten.

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

13 nov 2017, 19:53

De eerste maanden van een bepaald jaar zijn meestal rustiger. Ik verwacht in het eerste kwartaal minder wat games betreft. Kirby is sowieso al een zekerheidje . Third party-titels zullen deze gaten wel vullen, en zijn ook belangrijk.

Wat games betreft van middelmatig grote en grotere ontwikkelaars (indies terzijde), is dit het lijstje van games in Q1 2018. Ik heb zelfs een paar keer gegokt wanneer bepaalde games zouden verschijnen:

- Atelier Lydie & Suelle: Alchemists of the Mysterious Painting (Europa/USA)
- Attack on Titan 2
- Dragon Quest XI (mogelijke lokalisatie in Q1=gok)
- Dragon Quest Builders
- Gal*Gun 2
- Lost Sphear (mogelijke lokalisatie in Q1=gok)
- Penny-Punching Princess
- Steins;Gate Elite (Japan)
- Wolfenstein II: The New Colossus (=gok)

Misschien zijn het geen games die jou persoonlijk bevallen, maar het zijn redelijk wat titels. Toch zie ik dit lijstje nog wat uitbreiden. Het is aan de ene kant voor de ontwikkelaars/uitgevers gunstig als Nintendo met hun eigen titels een keer die thirdparty-titels niet overschaduwt. Dat is zeker voor indies en andere kleine studio's van belang, die werden in de Wii U eShop bijvoorbeeld vaak verdrukt door het Virtual Console-geweld. Nu, op de Switch, die op het moment van schrijven geen Virtual Console heeft, zijn heel veel indies succesvol. Dat is goed voor de Nintendo/thirdpaty-relatie! Dat zal ook van toepassing zijn bij fysieke releases.

Japanners krijgen in het eerste kwartaal ook Mario & Rabbids. De ports van Doom en Skyrim komen ook pas in 2018 naar hun land. De laatst tweegenoemden kunnen ook in het eerste kwartaal verschijnen.
Afbeelding

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 nov 2017, 20:04

Die games zullen geen Switches doen verkopen. En Wolfenstein is alleen voor de Switch only bezitter interessant

Gebruikersavatar
Robbai
Lv3
Berichten: 223
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:38

Re:

13 nov 2017, 20:13

kaassouflee schreef:
13 nov 2017, 20:04
Die games zullen geen Switches doen verkopen. En Wolfenstein is alleen voor de Switch only bezitter interessant
Onderschat Dragon Quest niet. Het elfde (mainline) deel is in Japan verantwoordelijk voor de meer dan 125.000 verkochte 3DS'en op de releaseweek. Ook was er een grote stijging wat PS4-verkopen betreft. Deze game heeft nu, alleen in Japan al, meer dan drie miljoen exemplaren verkocht.
De andere titels zullen natuurlijk een kleiner publiek aantrekken, maar vullen het aanbod goed aan qua assortiment.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

13 nov 2017, 20:15

Dragon Quest Builders verkoopt beter volgens mij.

Maar goed je hoeft er geen switches mee te verkopen, dat doen de grotere titels wel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 172 gasten