Beta testers gezocht voor nieuwe site

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Beta testers gezocht voor nieuwe site

22 mar 2018, 16:40

Even een shameless promotie voor een nieuwe site waar Wouter ("Lentje" voor hele oude leden) en ik de laatste tijd aan gewerkt hebben. Voor degene die Wouter niet kennen, hij is de ontwikkelaar die aan de wieg heeft gestaan van InsideGamer (Domes/GameForum > InsideGamer > v2 > v3). Samen met Jaap, Kris, Marvin en Jelle is hij "één van de vijf".

Afgelopen zomer spraken Wouter en ik elkaar op een borrel en kwamen we tot de conclusie dat het jammer is dat er geen Hacker News voor games is. Een aantal maanden hebben we niets met die constatering gedaan. Tot InsideGamer v5 deze maand de lucht in ging. We raakten weer met elkaar aan de praat en besloten "Gamer News" als sideproject te gaan ontwikkelen. Gamer News wordt/is een Engelstalige combinatie van Hacker News, Reddit en Miiverse. De plannen zijn groot. De uitvoering is zo klein mogelijk beginnen. In minder dan 2 weken hebben we nu een alpha versie op een test server staan. Onder het motto "Ship fast, ship often" willen we deze zo snel mogelijk door gamers laten gebruiken. Met als doel feedback verzamelen.

Wie van jullie heeft interesse in een alpha invite om deze site te testen? Laat een reactie hieronder achter of stuur me even een PM.

Gebruikersavatar
Tampon
Lv5
Berichten: 588
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:52

22 mar 2018, 17:52

Klinkt interessant. Vooral omdat Reddit nu ook weer subreddits begint te sluiten. Count me in!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

22 mar 2018, 18:40

Sure, ben wel interested. En als het helpt helemaal mooi.
:huillie:

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

22 mar 2018, 19:17

Tof! Ik enk dat we nog een week nodig hebben om jullie te verwelkomen.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

22 mar 2018, 19:20

Lijkt op reddit. Wat is het? Een soort forum?

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

22 mar 2018, 19:56

Op dit moment is het een kopie van Hacker News maar dan voor games. Dus het laatste nieuws gesorteerd op populairiteit. Iedereen kan links naar gamenieuws plaatsen. Leden kunnen deze links upvoten (door de link een rupee te geven) en er comments bij plaatsen. Dat is de alpha versie waar we jullie voor uit willen nodigen. Hoewel de site er iets beter uitzien dan Hacker News is het verre van af. Schrik dus niet als de site er opeens anders uitziet.

We hebben ideeën hoe we de site kunnen uitbreiden/verbeteren. In de nabije toekomst willen we nieuws koppelen aan een gamedatabase. Zodat je je (ala sub Reddits) kunt abonneren op nieuws van een bepaalde game of over bepaalde hardware. Naast onze eigen ideeën willen we de leden vanaf dag 1 laten meedenken.

Screenshot:
Spoiler:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

22 mar 2018, 23:44

Tof concept, ik kan ook een uitnodiging waarderen als het zover is ;)
As easy to stop as it is to comprehend.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten