Jouw Top 25 games allertijden

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 okt 2017, 21:33

Over dit jaar gesproken. Mocht ik Mario & Rabids uitspelen. Ac Origins en Wolfenstein leuk vinden en Mario stelt niet teleur. Heb ik sinds 2 jaar weer een top 10. Maybe een top 12 als ik steam world dig2 en evil within 2 ook nog tof zijn. En het had als ik Cuphead had kunnen checken zelf een top 13 kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

Re:

14 okt 2017, 21:42

Laura Birdie schreef:
14 okt 2017, 19:30
Er komt vast een "top 2017 topic"
Uiteraard.

Maar het jaar is nog niet voorbij.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

14 okt 2017, 22:00

Wel bijna.

27 oktober Is al over 2 weken.
Switch FC SW 7416-1174-5034

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 okt 2017, 22:17

Haha ja ik vind november dit jaar serieus tegenvallen.

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

15 okt 2017, 11:55

Zo een goede reden om mijn lijstje weer eens bij te werken. Volgorde na de top 10 wordt altijd iets willekeuriger, maar dit zijn toch wel de beste games die ik tot nu toe in mijn leven gespeeld heb.

1 Final Fantasy 8
2 Metal Gear Solid
3 WarCraft III + FT
4 Final Fantasy 9
5 Diablo II + LoD
6 Xenoblade Chronicles
7 Okami
8 Xenogears
9 StarCraft
10 Star Ocean 3
11 Jak & Daxter
12 Final Fantasy 10
13 Bayonetta
14 Shadow Hearts 2
15 Red Alert 2
16 Persona 4
17 Persona 3
18 Mass Effect 2
19 Legend of the Dragoon
20 Kingdom Hearts 1
21 Jak III
22 Devil May Cry
23 Rogue Galaxy
24 Dragon Age
25 Danganronpa Trigger Happy Havoc

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

Re:

15 okt 2017, 12:09

kaassouflee schreef:
14 okt 2017, 22:17
Haha ja ik vind november dit jaar serieus tegenvallen.
Het gehele najaar valt tegen.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

15 okt 2017, 13:07

Oversoul schreef:
14 okt 2017, 22:00
Wel bijna.

27 oktober Is al over 2 weken.
Nooit geweten dat jij uitkijkt naar AC Origins :snor:
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

15 okt 2017, 13:25

Ik vind het gigantisch moeilijk om een top 25 te maken. Vraag het me morgen en ik zal niet exact dezelfde lijst opstellen. Maar zoals ik er nu naar kijk voelt dit goed. Sommige games zijn volgens Metacritic niet de beste uit hun serie. Maar degene waar ik het meeste lol aan heb gehad.

  1. Final Fantasy IX (PS)
  2. The Legend of Zelda: Breath of The Wild (Switch)
  3. Grand Theft Auto V (PS4)
  4. Unreal Tournament (PC)
  5. Red Dead Redemption (PS3)
  6. The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)
  7. Animal Crossing: New Leaf (3DS)
  8. Dune 2 (PC)
  9. Call of Duty: World at War (Xbox 360)
  10. Pokémon Blue (GB)
  11. Journey (PS3)
  12. Super Mario 3D World (Wii U)
  13. INSIDE (PS4)
  14. Grand Theft Auto III (PS2)
  15. Halo: Combat Evolved (Xbox)
  16. Command & Conquer (PC)
  17. Tetris (GB)
  18. Mario Kart 8: Deluxe (Switch)
  19. Advance Wars (GBA)
  20. Final Fantasy VI (GBA)
  21. Gran Turismo 4 (PS2)
  22. Wipeout Pure (PSP)
  23. Bomberman (DS)
  24. Theme Park (PC)
  25. Minecraft (PC)
Veel games zijn door HD remakes door de mand gevallen. Ze zaten veel mooier in mijn hoofd dan dat ze waren. 2 jaar terug had ik Final Fantasy XII, BioShock 1 & 2, Uncharted 1 & 2 hier genoemd. Maar ik vond er maar bar weinig aan nu de graphics niet meer van deze tijd zijn.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

15 okt 2017, 13:43

XII heeft een remaster gekregen toch.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

15 okt 2017, 13:50

Ja. Daarom. Ik kan gewoon niet in de game komen. Door de mand gevallen door de HD remake.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

15 okt 2017, 14:21

De HD remake heeft mij juist weer laten beseffen hoe goed die game al was en gfx wise ziet de HD remaster er echt geweldig uit.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

15 okt 2017, 14:27

Dat snap ik echt niet. Ik vind de game extreem lelijk. Echt heel lelijk. Deel X vond ik een stuk beter geslaagd.

Gebruikersavatar
Tsidas
Lv2
Berichten: 69
Lid geworden op:
24 aug 2017, 18:07

Re: Jouw Top 25 games allertijden

15 okt 2017, 14:42

Spoiler:
1. The Legend of Zelda Ocarina of Time
2. Resident Evil 4
3. Metroid Prime
4. Final Fantasy IX
5. Yoshi’s Island
6. Super Street Fighter II Hyper Fighting
7. Super Mario Galaxy 2
8. Xenoblade Chronicles
9. Super Smash Bros. Melee
10. Phoenix Wright Ace Attorney Trials and Tribulations
11. Resident Evil Remake
12. Super Metroid
13. The Legend of Zelda Link’s Awakening
14. Metal Gear Solid 3 Snake Eater
15. The Last of Us
16. Pokémon Silver
17. Final Fantasy VI
18. The Legend of Zelda Breath of the Wild
19. Mario Kart 8
20. Killer 7
21. Batman Arkham Asylum
22. Silent Hill Shattered Memories
23. Bayonetta 2
24. Persona 3
25. Eternal Darkness Sanity’s Requiem

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

Re:

15 okt 2017, 19:45

Rano schreef:
15 okt 2017, 14:27
Dat snap ik echt niet. Ik vind de game extreem lelijk. Echt heel lelijk. Deel X vond ik een stuk beter geslaagd.
Dit dus inderdaad. Ik heb die game destijds op de E3 gespeeld en ik was echt verbaasd hoe weinig moeite er ogenschijnlijk in de remake was gestoken. Die graphics waren echt oerlelijk, de framerate was ook niet om over naar huis te schrijven en voelde alsnog even clunky aan als destijds.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re: Re:

16 okt 2017, 07:49

Rolfgang schreef:
15 okt 2017, 19:45
Dit dus inderdaad. Ik heb die game destijds op de E3 gespeeld en ik was echt verbaasd hoe weinig moeite er ogenschijnlijk in de remake was gestoken. Die graphics waren echt oerlelijk, de framerate was ook niet om over naar huis te schrijven en voelde alsnog even clunky aan als destijds.
We zijn wel in de minderheid volgens mij. Ik check net Metacritic en er zijn maar weinig negatieve reviews.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

16 okt 2017, 09:14

Jullie zijn inderdaad in de minderheid ;)

Ohja en het is overigens een remaster geen remake. Zit een extreem groot verschil tussen die 2 dingen.

Maar dit had ik overigens over de remaster zeggen na dat ik hem voor het eerst in m'n ps4 stak.
Qua GFX is de remaster echt goed over gezet naar het HD tijdperk ( als ik niet beter zou weten en iemand zou zeggen dit is een een nieuwe game maar het heeft net geen AAA game budget zou ik het zo geloven). En nu zie ook pas echt in dat het vechtsysteem van deze game 10 jaar geleden heel erg vooruitstrevend was want nu anno 2017 staat het nog steeds als een huis.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

16 okt 2017, 09:19

Ja, ik voel dus precies het tegenovergestelde over die game :lol:
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

16 okt 2017, 16:35

Coola schreef:
16 okt 2017, 09:14
Jullie zijn inderdaad in de minderheid ;)

Ohja en het is overigens een remaster geen remake. Zit een extreem groot verschil tussen die 2 dingen.

Maar dit had ik overigens over de remaster zeggen na dat ik hem voor het eerst in m'n ps4 stak.
Qua GFX is de remaster echt goed over gezet naar het HD tijdperk ( als ik niet beter zou weten en iemand zou zeggen dit is een een nieuwe game maar het heeft net geen AAA game budget zou ik het zo geloven). En nu zie ook pas echt in dat het vechtsysteem van deze game 10 jaar geleden heel erg vooruitstrevend was want nu anno 2017 staat het nog steeds als een huis.
Maar wat had je erover te zeggen toen je hem voor de tweede keer in je PS4 stak?
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

16 okt 2017, 17:34

Ik heb het PS2 origineel zo'n 2 jaar geleden ook met veel plezier uitgespeeld. Geen idee over de remaster, maar ik heb niets dan lof er over gehoord.

Ik verbaas mij wel over die graphics-comments, zeker in een topic als deze.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

16 okt 2017, 18:42

XII Zodiac Age is mijn GOTY. Heb er 100 uur inzitten en heb alles gehaald. Alleen de laatste paar trials niet maar dat zou geen groot probleem moeten zijn.

Grafisch vond ik hem heel sterk, zeker gezien het een Ps2 game is. Vooral de facial details en haren. De game speelt zich af in een relatief open 3D wereld in tegenstelling tot FFX. De belichting is nog erg goed en is dan ook overhauled geloof ik. De framerate is rock solid 30. Dat komt omdat net als FFX de framerate ingebakken is, ik denk niet dat 60fps per se beter zou zijn geweest. KH heeft dat wel maar heeft daardoor ook wat glitches. FFXII speelt als een tiet, het is absoluut de beste Final Fantasy game en ook de game die het makkelijkst overeind blijft. FFX is ook goed, maar dan zit je toch met antieke turn based, random encounters, lach scenes etc.

Met het dual job system, auto save, speed up etc is er juist het nodige in de remaster van FFXII gestoken. Het is een betere game dan IZJS, en een veel betere game dan de FFXII die wij kregen.

Hier wat oude screens van mijn PS4:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Okay, die laatste is Yiazmat kill boast. Maar vergeet niet: Playstation 2 materiaal. Ik weet niet wat je daar nog meer van kunt verwachten (native 2160p, true, dat heeft ie niet).

Gebruikersavatar
Legendary
Lv4
Berichten: 488
Lid geworden op:
30 jul 2017, 20:56

17 okt 2017, 11:20

Ik vond FFXII als het gaat om grafische pracht zeker de mooiste ps2 game die er was. FFX vond ik een betere game door het verhaal en het battlesysteem dat me meer aansprak, maar FFXII is samen met God of War II toch wel de mooiste ps2 game imo.

Remaster niet gespeeld dus daar kan ik persoonlijk niet over oordelen.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

04 dec 2017, 13:44


Gebruikersavatar
James
Lv6
Berichten: 1313
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:17

04 dec 2017, 13:56

Ben ik blij met zo'n lijst dat die cheesecake er nu niet meer is.

no avatar
Hou_van_jezelf
Lv2
Berichten: 119
Lid geworden op:
29 nov 2017, 23:04

Re: Jouw Top 25 games allertijden

04 dec 2017, 15:40

Polygon moet ontslagen worden en met messen neergestoken!! ofzo

Beetje saaie lijst vind ik het, bijna alles lijkt wel gebaseerd hoe bekend het spel is en hoe revolutionair het was (en iets te weinig hoe bijzonder/speciaal het is). Maar dat gaat alleen op bij oude spellen ofzo. Imo wordt er te weinig eer aan de afgelopen 20 jaar van videogames gedaan en worden de oudste succesvolle spellen in deze lijst ietwat overgewaardeerd. Tetris als beste spel aller tijden? Aan de ene kant gemiddeld genomen gezien misschien wel. Aan de andere kant: ik denk dat er vrijwel geen actieve gamers zijn die Tetris zullen beschouwen als hun favoriete spel aller tijden.

Maar goed, het is vrijwel onmogelijk criteria te bedenken om de 'beste spellen aller tijden' te rangeren eigenlijk. Dan vind ik dit nog een vrij geslaagde poging.
:huillie:

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1966
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

20 dec 2017, 19:58

Misschien heb ik er een aantal over het hoofd gezien, maar dit is m voorlopig. Mijn top 100 en aan het einde nog een top 15 met titels waar ik met de tijdsgeest rekening heb gehouden. Tevens een beschrijving bij de top 5;

1 - The Legend of Zelda: Wind Waker (Wii U / GC)
Grafisch teleurgesteld dat Nintendo de Gamecube techdemo niet naleefde en met dit simplistische bobble-head design aankwam kakken, ging ik dit deel met minder verwachtingen tegemoet dan gebruikelijk is bij een nieuwe uitgave in de Zelda-reeks. Mijn gevoel was dat Nintendo voor deze kinderlijk abstracte stijl had gekozen, om zo te verdoezelen dat de techdemo technisch niet nageleefd kon worden. Het gelul over emotie beter kunnen overbrengen was niet meer dan damagecontrol. Echter, vanaf het moment dat voor het eerst de zeilen worden gehesen, de eilandbewoners je uitzwaaien en wanneer je nog net in zicht bent, je oma met een droevig gezicht vanaf haar veranda ziet kijken, waarop Link emo zwaait en meteen wordt neergesabeld door Tetra vanwege zijn melodramatische gedrag, wist ik dat dit een hele speciale rit zou gaan worden.

Veel mensen hadden kritiek op het vele varen, maar voor mij was het speciale snelle zeil in de HD remake niet nodig geweest. De overworld was perfect zo. Waar het in Ocarina of Time, Twilight Princess en al helemaal in Skyward Sword vaak aanvoelde als dungeon-hoppen met weinig overworld-activiteiten, had Breath of the Wild weer juist een te groot arsenaal aan quest-afleidingsmanoeuvres in een grote overworld (Ja ik ben gauw afgeleid :D).
Wanneer je op je eigen houtje met een zeilboot erop uit mocht gaan over de wijde, stijlvol geanimeerde zee om de vele eilandjes te verkennen, is voor mij de ultieme game-ervaring gebleken. Soms vaarde ik in gezelschap van meeuwen die met je meevlogen doelloos rond, om zo te kunnen genieten van de prachtige muziek en setting. Of uren ploeteren naar schatten of vissen die je wereldkaart aanvulde. Vissen die met elkaar in contact stonden en informatie aan elkaar doorgaven (Hoy Small Fry!), waardoor je het gevoel kreeg dat er onderwater ook het één en ander gebeurde. Diezelfde vissen waar je ook op mocht schieten voor een prijs. En juist door deze grafische stijl, werden de karakters van dit ondergelopen Hyrule levensecht en bleven ze door de prachtig doordachte side quests voor altijd bij. Een Medli die je op Dragon Roost Island met de wind mee op een verhoging moet gooien en bij een niet goed getimede worp met draaiende ogen ziet tollen. Een piraat waar je voor wat rupees zeeslag kan spelen en die zelf dmv mimiek zijn special effects verzorgd. De verliefde man op Windfall Island. De dief die ‘s nachts van de vriendelijke Eskimo steelt en die je op heterdaad moet betrappen. De vrouw die ook ontvoerd was naar de Forsaken Fortress en een Stockholmsyndroom overhield en verliefd was op één van de Moblins. Waarvoor je een brief op de post moest doen en waarop de Moblin een antwoord terugstuurt in de trant van “I love you so much, that I want you for diner.” Pure magie!

Het enige wat mij stoort aan de Wind Waker is dat het spel een einde kent en nooit een console vervolg heeft gehad met exact dezelfde grafische stijl. In een tijd waarin Naughty Dog geloofwaardige interactieve Hollywoodfilms op je scherm tovert, weet de eenvoudig ogende waterwereld en de bewoners van de Wind Waker me zoveel meer te raken. Waar er bosjes met mensen depressief werden na het zien van Avatar, omdat de aarde niet ‘zo’ speciaal was/is, had ik na het beëindigen van de Wind Waker een klein beetje hetzelfde gevoel qua digitale gamewereld. Er was niets dat in het verschiet lag dat hierop zou gaan lijken en de negatieve buzz die om de ‘simplistische’ grafische kunst hing, was ook meteen een teken dat dit het eerste en laatste consoledeel zou zijn van een Zelda in een cellshaded wereld.
En ja, het is te makkelijk en je krijgt her en der wat cadeautjes waar een dungeon aan vastgekleefd had moeten zitten; deze minpuntjes worden allemaal door de emotionele trip met alle liefde kwijtgescholden.

Als mensen aan me vragen wat mijn favoriete game is reageer ik bobble headed; The Wind Waker. Well done Nintendo, well done!

2 - Halo 3 Master Chief Collection (Xbox One)
Met een epische campaign en één van de laatste pure online PvP games (pre-Activision perks bullshit), is Halo 3 nog altijd mijn favoriete first person shooter. De dynamische gameplay dmv van een continuteit aan keuzes en geen enemy spawn dmv onzichtbare lintjes doorknippen, geven mij de beste warfare voldoening. Keuzes maakt Halo 3 speciaal. Ga je voor de poten van de Scarab zodat je er vanaf de grond de binnenkant naar de klote kan schieten? Kies je voor luchtvervoer om er zo op te landen? Of kan je nog met de tank te werk, omdat je die op de weg ernaar toe al die tijd heb weten heel te houden en zo gung-ho naar het einde kan blazen? En zo is de campaign een kleine 8 uur durende adrenaline rush die keer op keer gespeeld kan worden en nog leuker wordt in co-op.
En dan is er nog de forge mode waar je uren in kwijtraakt met bouwen van je ideale battle scenario.
Ik kijk al uit naar de 4K update van de Master Chief Collection straks op de One X.

3 - Super Mario 64 (N64)
Ergens in 1993 werd er bekent gemaakt dat Nintendo een samenwerking met Silicon Graphics was aangegaan om een nieuwe console te bouwen. Het zou in 1995 moeten lanceren, maar de datum werd steeds uitgesteld. De rede hiervan; Super Mario 64. Hiroshi Yamauchi gaf Miyamoto en zijn team de tijd om de beste titel ooit te maken. Zijn exacte vertaling van de woorden die hij sprak tijdens de eerste real time demo van de Ultra 64 met Mario 64 op de Shoshinkai waren: “I might be bragging, but when this game comes out it will be the best game ever made!” Vriend en vijand waren het daarover eens tijdens de lancering in 1996.

Wat deze game deed, overtrof mijn wildste verwachting. Ja ik had al wat sprongen via Jumping Flash in 3D gemaakt, maar dat leek wel een schoolprojectje naast het revolutionaire stukje software wat Nintendo hier lanceerde. Na Super Mario 64 leek alles wat je ervoor had gespeeld wel 20 jaar oude software. Het was een tijdmachine die je betrad zodra je de joypad in je handen kreeg gedrukt en je de eerste stappen de tuin mocht zetten. Alles was tot in de nopjes uitgewerkt. Geen veredelde 3D demo zoals je het op de 32bit consoles in het begin zag, maar een volledige 3D transitie die qua grootte overeenkwam met de 2D broers. Het zette meteen een aantal nieuwe regels, die vandaag de dag nog gelden als de standaard en zette vanaf die dag zijn blauwe concurrent volledig buiten spel.

Btw. 2 jaar voor de aankondiging van Project Reality had Nintendo deze software met Charles Martinet draaiende. Buiten het konijn nog een stukje oefenmateriaal in SM64 :)

4 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
Als fan van de serie sinds 1988, keek ik reikhalzend uit naar deze 3D vertaling. Wat Super Mario 64 deed voor het platform genre, deed Ocarina of Time voor de 3D adventure; het zette de regels en vanaf dat moment zag de industrie hoe het echt moest. Verder is het een stijldingetje dat deze game niet op 1 staat en grafisch dringend een update nodig heeft.

5 - The Legend of Zelda : Breath of the Wild (Switch)
Een terugkeer naar wat de Zelda-reeks ooit groot heeft gemaakt in een hedendaags jasje. Met een Nintendo dat ook van zijn traditionele pad af durft te stappen door naar de concurrentie te kijken en de boel even verbeterd door er de speelbare Zelda controls overheen te gieten.
Na de eerste uren op de Great Plateau, krijg je in de game heel veel vrijheid. Vrijheid waar ik normaal gesproken al snel genoeg van heb. Games als Fallout gaan na een aantal plezierige uren toch weer uit de disc-tree van de console en het lukt me daarna niet meer om terug te gaan. Maar dit is een Zelda game. En man, man, man wat was dit genieten.

6 Dark Souls (PS3)
7 Super Mario Odyssey (Switch)
8 Super Mario Kart (Snes)
9 Super Mario World (Snes)
10 Metal Gear Solid (PS)
11 Resident Evil 4 (GC)
12 Super Mario Galaxy 2 (Wii)
13 The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64)
14 Ninja Gaiden Black (Xbox)
15 The Legend Of Zelda: A Link To The Past (Snes)
16 Secret of Mana (Snes)
17 Bloodborne (PS4)
18 Street Fighter 2 Turbo: Hyper Fighting (Snes)
19 GTA V (PS3)
20 StarFox (Snes)
21 The Orange Box (360)
22 Drop7 (IOS / ANDROID)
23 Super Metroid (Snes)
24 Halo: Reach (360)
25 Bayonetta 2 (Wii U)
26 Shadow of the Colossus (PS2)
27 Waverace 64 (N64)
28 Super Mario Bros 3 (Nes)
29 Mario Kart 8 Deluxe (Switch)
30 Demon's Souls (PS3)
31 Super Probotector / Contra 3 (Snes)
32 Yoshi's Island (Snes)
33 Another World (Amiga/Snes)
34 Rez (PS2)
35 Killer Instinct (Arcade / Xbox One)
36 New Super Mario Bros U (Wii U)
37 The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)
38 Dr. Mario ((S)Nes)
39 Doom (PS4)
40 Chrono Trigger (Snes/DS)
41 Ico (PS2)
42 GTA: San Andreas (PS2)
43 Mario Kart 64 (N64)
44 Metroid Prime (GC)
45 Uncharted 2 (PS3)
46 The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)
47 Assasins Creed II (PS3)
48 Mario & Luigi: Superstar Saga (GBA)
49 GTA: Vice City (PS2)
50 Tetris (Game Boy)
51 Plants vs Zombies (Various)
52 Inside (Xbox One)
53 Illusion of Time (Snes)
54 Resident Evil Remake (GC)
55 Snake Rattle 'n Roll (Nes)
56 F.E.A.R. 2 (360)
57 Viewtiful Joe (GC)
58 Vanquish (360)
59 Gears of War 3 (360)
60 Wii Sports (Wii)
61 Destiny (PS4)
62 Bayonetta (360)
63 Red Dead Redemption (360)
64 Pokemon Puzzle League / Tetris Attack (N64/Snes)
65 Super Mario 3D World
66 Bulletstorm (360)
67 Super Monkey Ball (GC)
68 The Walking Dead (Telltale)
69 Crysis 2 (360)
70 Portal 2 (PS3)
71 Maniac Mansion (Amiga)
72 The Last of Us (PS3)
73 Metroid Fusion (GBA)
74 Mario Kart Super Circuit (GBA)
75 Burnout 3 TakeDown (Xbox)
76 Super Bomberman (Snes)
77 The Legend of Zelda:The Minish Cap (GBA)
78 Dead Space (360)
79 Mario Kart 7 (3DS)
80 Alan Wake (360)
81 StarFox 64 (N64)
82 Prince of Persia: Sands of Time (Xbox)
83 Metal Gear Solid 4 (PS3)
84 Pikmin (GC)
85 Gears of War (360)
86 Tomb Raider 2013 (PS3)
87 Blast Corps (N64)
88 Journey (PS3)
89 Sega Rally (Saturn)
90 Geometry Wars Retro Evolved 2 (360)
91 Child of Eden (360)
92 1080: TenEighty Snowboarding (N64)
93 Battletoads in Battlemaniacs (Snes)
94 Mischief Makers (N64)
95 Final Fantasy 7 (PS)
96 Splinter Cell (Xbox)
97 Hydro Thunder (Dreamcast / Arcade)
98 Pac-Man CE (360)
99 Left 4 Dead 2 (360)
100 Shenmue (Dreamcast)

Zeitgeist Top 10
1 Super Mario Bros (NES)
2 Super Mario Kart (SNES)
3 Super Mario 64 (N64)
4 Street Fighter 2 (SNES)
5 The Legend of Zelda (NES)
6 Super Mario Bros 3 (NES)
7 Goldeneye (N64)
8 Ocarina of Time (N64)
9 Metal Gear Solid (PS)
10 Halo: Combat Evolved (Xbox)
11 Shenmue (DC)
12 Resident Evil (PS)
13 Gran Turismo (PS)
13 Donkey Kong (Game & Watch Dual Screen)
14 Pac Man jr (Atari)
15 Tetris (GB)
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten