Marvel vs capcom infinite

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

Marvel vs capcom infinite

03 okt 2017, 08:22

Zijn er hier ook mensen die marvel vs capcom infitie spelen op vrij fanatieke basis?
Ik speel veel fighting games, vooral spellen zoals streetfighter en king of fighters gaan me vrij goed af maar bij Marvel kom ik niet echt goed uit de verf. Iemand wat beginnertips?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 okt 2017, 10:41

Nee, ben wel van plan om hem in de uitverkoop op te halen. 2 v 2 vind ik beter dan 3 vs 3.

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

03 okt 2017, 10:58

Het is zowieso een leuk spel dus dat zou ik zeker doen ja.
Ik zit alleen met het probleem hoe je het beste aanvalt en daar direct combos eruit gooit. Super moves en dergelijke gooi ik met t grootste gemak eruit vanwege de ervaring met bv streetfighter maar combos liggen me wat minder. Nu heb je een auto combo knop bij dit spel maar toch is het vaak dat mn tegenstander online mij vaak eerder in een combo heeft dan andersom. Dus ik vraag me af waar dat hem in zit.

Gebruikersavatar
Mind
Lv0
Berichten: 5
Lid geworden op:
17 sep 2017, 10:10

03 okt 2017, 11:20

Ik speel bijzonder veel fighting games maar deze game heb ik weer verkocht. Bij elk deel probeer ik het opnieuw maar sinds 1 kan het me niet meer boeien. Dit spel zit (met uitzondering van de bugs erg goed in elkaar. Combo's zijn in principe super makkelijk. De executie is nog losser dan bij SF5. Online kon ik goed mee komen maar ik mis het plezier. In SF5 heb ik veel irritaties maar ik blijf terug komen. Dit spel had dat niet.
Fighting Game Enthousiast |:)

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

03 okt 2017, 11:24

Streetfighter v speel ik ook erg veel en win online ook best wel wat partijen. Ik weet bij streetfighter ook precies wat ik wil ga doen en dat voer ik dan uit, ook weet ik bij streetfighter goed te anticiperen op wat mn tegenstander doet of wil doen.
Ik heb dat inzicht bij marvel niet zo goed. Waarschijnlijk moet je bij marvel zowieso aanvallend blijven spelen?! Jammer dat het spel je trouwens niet goed bevallen is.

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

03 okt 2017, 13:21

Heb je trouwens een playstation 4 of een xbox? Mischien leuk eens wat partijen streetfighter v tegen elkaar te spelen indien je een ps4 hebt?

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 okt 2017, 19:28

Ja Marvel is rushdown. Je kunt ook doorgaan als enemies op de grond liggen en je moet je assists inzetten voor pressure. Het is een andere ballgame dan SF, dat meer draait om spacing en executie.

Mijn favoriete fighter deze gen is Tekken 7 by far. Die loopt online ook goed, maar dat schijnt Marvel ook te doen.

Ik kijk ook erg uit naar die Arika fighter, ziet er heel nostalgisch uit. Lijkt op SF EX, waar ik wel een zwak voor had op PS1.

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

Re: Marvel vs capcom infinite

03 okt 2017, 19:47

Heb jij marvel ook? Ik vind het erg lastig te bepalen hoe je bijvoorbeeld een aanval begint waardoor je vervolgens een goede combo kunt doen. Ook het moment bepalen wanneer het handig is je assist in te schakelen is mij nog niet duidelijk. Daar waar ik met streetfighter behoorlijk wat battles win wil het me bij dit spel niet echt lukken.
Ik kijk ook erg uit naar die arika fighting game, ziet er echt goed uit.
Speel je veel fighting games?

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

03 okt 2017, 19:52

Sorry had even niet door dat je de zelfde persoon bent die als eerste gereageerd had op mijn vraag in dit topic waaruit ik vervolgens kan concluderen dat je Marvel (nog) niet hebt

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 okt 2017, 21:15

Nee ik speel niet veel fighting games meer. Ik word vaak al moe als ik de movelists zie. Vind het wel goed dat zo'n Tekken 7 back to basic is gegaan. Relatief kleine movelists, en geen triljoen metertjes.

Geef mij eigenlijk maar gewoon SF2 Hyper Fighting ofzo. Op zich ging SFV ook terug naar de basics, het is een minder complexe fighter dan IV, maar die game vond ik ietwat zielloos. En het FM grinden voor characters of geld spenderen trok me ook niet aan.

no avatar
Theo79
Lv1
Berichten: 30
Lid geworden op:
03 okt 2017, 08:18

Re: Marvel vs capcom infinite

04 okt 2017, 04:15

Over het algemeen vind ik de oudere vechtspellen ook leuker en beter speelbaar dan de nieuwe games.
Spellen zoals blazblue heb ik ook maar daar kom ik ook niet echt mee uit de voeten.
Streetfighter v vind ik dan zelf wel heel goed ook om de reden die jij noemt dat die behoorlijk basic is.
Tekken heb ik vroeger nooit gespeeld maar omdat Akuma nu speelbaar is bij Tekken 7 heb ik die wel gekocht.
Als ik online ga met Tekken 7 kan ik aardig meekomen maar dat is puur omdat ik dan met Akuma speel op een 'streetfighterachtige' manier van spelen, dit word niet zo gewaardeerd door veel tegenstanders omdat ik vaak nare priveberichtjes krijg na afloop van de battles.
Tekken spelen zoals t waarschijnlijk echt bedoeld is wil mij niet zo lukken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten