Nintendo Direct Topic

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 sep 2017, 23:48

Nee bij sommige games valt het niet op maar vooral bij de 3rd party games. Leg de 2 versies van Doom naast elkaar en het is echt schrijnend.

Wat mij vooral stoorde dan toon je wat van 2018 maar niet eens echte verassing. Terwijl ik denk retro game is nu toch bijna af onthul hem als big suprise. Toon yoshi en toon pikmin 4 die al bijna af is.

Maar goed of 2018 los gaat lopen is nog afwachten. Tot nu toe is het nog slechter dan Microsoft en dat zegt veel.

Maar Mario supervet. En die controller van Xenoblade wil ik hebben. En de bundel voor Mario goede zet.

Gebruikersavatar
Tsidas
Lv2
Berichten: 69
Lid geworden op:
24 aug 2017, 18:07

13 sep 2017, 23:50

Interesseert mij geen hol. Als de games goed performen, boeiend hoe ze er elders uitzien.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

13 sep 2017, 23:55

kaassouflee schreef:
13 sep 2017, 23:20
Nee Stickie. Het was gewoon zwaar onder de maat. En we hebben nog geen fatsoenlijke 2018 game gezien. Dus dat baart mij zorgen. in 45 min moet je meer tonen dat dit. Punt uit.
Het is ook niet alsof 2017 nog vier maanden duurt ofzo en er nog een hele zooi games moeten lanceren. Vent serieus, neem een kalmerings pilletje en relax. Over twee maanden is er vast een Direct dat meer laat zien wat er allemaal in 2018 gaat komen. Het feit dat we nu al meer kan Kirby kregen te zien geeft mij hoop dat die game mogelijk vroeg 2018 al klaar is.

Oh, en ik ga DOOM kopen op de Switch wetend dat het de lelijkste versie zal zijn. Aan de andere kant, ik kan moeilijk mijn PS4 meenemen in de trein en uurtje de game spelen onderweg.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

13 sep 2017, 23:57

Laten we het hopen. Dat dan herstel plaatsvind.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 sep 2017, 23:59

Jij denkt zoveel Kaas, wie weet heeft Retro wel interne struggles en heeft nnty Pikmin 4 in de ijskast gezet. Voor nu weten we dat Yoshi en Kirby in 2018 komen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 sep 2017, 00:11

Als Retro Studio's nu niet een project in ontwikkeling heeft wat bijna af. Dan kunnen we Retro afschrijven . Ze zijn nu sinds eind 2013 bezig met een game. Ok hij is overgezet naar de Switch. Want ik denk dat het eerst een Wii u titel was. Maar je moet op een gegeven toch wel eens laten zien dit is ons nieuwe project. En Pikmin 4 hoor Miyamoto nou al 3 jaar roepen game is bijna af. Show hem dan. Maar goed op naar nog de goede punten van Nintendo dat is Mario en Metroid. En dan afwachten wat ze in november gaan doen. En of ik mij voor niets zorgen heb gemaakt. En dat Nintendo wel een goed 2018 line up heeft.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

14 sep 2017, 00:27

Hoezo meteen afschrijven? Wie weet wat ze doen, voor het zelfde zijn ze een Mass Effect achtige titel aan het ontwikkelen en hebben ze nog een jaar nodig. En Miyamoto moet je nooit te letterlijk nemen, hij praat wel vaker te enthousiast over projecten en hoe ver ze zijn. Maakt je voor nu, in september nou maar nog geen zorgen voor 2018.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 sep 2017, 00:33

Als ze nog een jaar nodig zouden hebben dan zijn ze dus al 5 jaar met een game bezig. Maar dat de game nog niet af is oke beter iets perfects dan iets gaars. Maar het lijkt mij toch wel dat je die game ergens een keer gaat showen. Het zijn namelijk wel het soort titels tenminste als het een vette game is. Dat je zegt Mario en Zelda in 2017. Maar deze vette game komt er aan in 2018. Maar goed. Laten we afwachten of er een direct in november komt. En of die wel laat zien dat ik mij vandaag onnodig zorgen maakte.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

Re:

14 sep 2017, 00:44

BigBaller schreef:
13 sep 2017, 23:59
Jij denkt zoveel Kaas, wie weet heeft Retro wel interne struggles en heeft nnty Pikmin 4 in de ijskast gezet. Voor nu weten we dat Yoshi en Kirby in 2018 komen.
Misschien hebben ze retro wel op Pikmin 4 gezet :P.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

14 sep 2017, 04:37

Damn. Zoveel goeds dat eraan komt. Heel erg blij met Doom. Dat is een game die ik graag had willen spelen. En ik vind het tof dat zo’n 18+ game naar de Switch komt. Een goed teken volgens mij. Hetzelfde geldt voor Wolfenstein II. Dragon Quest Builders ga ik ook halen. Zo tof! Al met al een goede direct. Ik vraag me alleen af waar ik de tijd vandaan moet halen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 sep 2017, 05:14

Ik heb het inderdaad druk qua games vol jaar. Maar qua Switch games zal het na Mario voor tot nu toe mij erg stil zijn.

Ook als je DOOM wil spelen dan kun je dat beter op een ps4 doen mits je die hebt. Want daar ziet hij er tenminste uit. Wolfenstein gaat denk ik een een immens verschil zijn met andere versies.

Verder als mensen dit een solid direct vinden. Dan moeten jullie bijna klaar komen in november wanneer ze wel hoop ik Retro studio's hun nieuwe game, Pikmin 4, Yoshi etc tonen haha. Dat zijn goede tot zeer goede directs. Dit was voor mij onvoldoende. Zo zijn de niet directe warmlopers voor Mario nog voorzichtig. Nu ze nog niet weten wat komt daar verder na Mario gemiste eerste kans.

Maar aan de andere kant heb ik ook wel vertrouwen dat het in November goed gaat komen en anders gaat zijn. Want dan is op Xenoblade 2 na de grote software op. En dan kan het niet anders dat ze hun grote 2018 software uit de doeken doen.

Nu weer arms oppikken. Mario in oktober en morgen Metroid en dan is het snel november en dan komt er hopelijk een nieuwe direct Tenminste als ze een goede Q1 en Q2 willen hebben. En ze willen geen Wii u praktijken meer Dus ik ga er vanuit dat dit goed komt.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

14 sep 2017, 05:36

Ik ken je mening Kaas. Ik heb een andere. De PS4 staat bij mij stof te happen sinds ik een Switch heb. Ik bewaar hem omdat ik RDR2 wil spelen.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 sep 2017, 05:45

Dat kan. Maar kijk je niet uit naar hun first party knallers van Q1 en Q2 die van Sony dan? Nu moet ik zeggen dat ze beide op dit moment weinig gebruikt zijn bij mij.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

Re: Nintendo Direct Topic

14 sep 2017, 05:58

Ik vond het een prima direct.

Het idee was overduidelijk. Wat kun je op je switch en 3ds verwacht vanaf nu tot en met de de holidays. En het zit gewoon vol en het was duidelijk. Plus een paar 2018 games die wss jan/feb komen en al wat shine krijgen.

Mensen die retro games verwachten en holiday 2018 games zullen idd teleurgesteld zijn, maar....... dat wisten we al?

Het was gewoon solid. Geen super grote verassingen. Zou leuk zijn als dat er wel was. Maar komt later wel.

Gebruikersavatar
Tsidas
Lv2
Berichten: 69
Lid geworden op:
24 aug 2017, 18:07

14 sep 2017, 06:07

Ezels en iets over stoten tegen dezelfde steen. Iedereen weet dat er aanstaande november ofzo er een manchild tantrum komt. Ik verwacht niet eerder dan begin januari een nieuwe Direct.

En nee, geen "ja maar Januari is te laat rrraaarrghblargh blargh" posts, want daar heeft niemand behoefte aan.

Gebruikersavatar
Rick Raptor
Lv4
Berichten: 401
Lid geworden op:
28 jul 2017, 12:56

14 sep 2017, 06:20

Dit was een aardig volle Direct ja, met een goed overzicht van spul dat dit jaar nog uitkomt (en vroeg 2018) op zowel Switch als 3DS en een goede mix tussen first-party, third-party en indie.

De Bethesda games op de Switch zal ik zelf wel niet halen (Skyrim boeit me niet, Doom heb ik al gespeeld en Wolfenstein zal mijn broertje ook wel op de PS4 halen) maar het is een goede ontwikkeling. Met het first-party spul zit het ook wel goed (Mario en Xenoblade ga ik zeker weten spelen, Fire Emblem Warriors pik ik ook wel op) en games als Octopath en die Atlus games kunnen ook goede toevoegingen zijn. Genoeg spul te spelen op de Switch in ieder geval - best indrukwekkend voor het eerste jaar.

En op de 3DS natuurlijk Metroid. Pokemon (Nuzlocke time!), wat toffe indies (Steamworld Dig 2!) en natuurlijk Etrian Odyssey V (hopen dat de game snel uitkomt). En Layton haal ik ook nog wel een keer.

Enige tegenvaller was eigenlijk Mario Party - dat was echt een game die ik liever op de Switch speel.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

14 sep 2017, 06:26

Januari??? Dus dat zou betekenen dat we in februari en waarschijnlijk in maart geen nieuwe grote releases krijgen. Want je gaat niet een maand van te voren een grote release aankondigen Als we pas in januari een nieuwe direct krijgen. Dan zullen we pas in april of mei de eerste grote release krijgen. Dat zou zeer schadelijk voor de Switch zijn .

Dus nee ik verwacht wanneer Mario is uitgekomen half november zoiets een direct switch 2018 zoniet. Dan gaat de Switch in Q1 weer een droogte krijgen. En dan vervallen ze in de fouten die ze bij de Wii u ook maakte. Namelijk Maanden van droogte

En als laatste jij kan niet teleurgesteld zijn. Als je hier mee al zwaar tevreden bent. Vol mij als ze gisteren alleen een drol hadden getoond had jij Tsidas nog tevreden geweest

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

14 sep 2017, 06:35

Ik vond de direct ook niet veel boeiends. Ik heb hem vanochtend volgens mij binnen tien minuten doorgekeken. Maar goed, van de games die nu al uit zijn weet ik niet hoe ik er aan toe kom dat ik ze allemaal speel, dus ik maar me er niet zo druk om. Met volledig in een continue ragemode gaan denk ik niet dat in Nintendo overtuig om al hun troeven al op tafel te gooien. Het laatste wat we moeten willen is een 2013(?) Direct, waarbij alle aankondigingen voor de rest van de levensduur van de console in 1 uur gebeuren.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

14 sep 2017, 06:41

Die direct heeft de lat hoog gelegd

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

14 sep 2017, 07:25

En zorgde voor twee jaar aan aaneengeregen teleurstellingen.

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

14 sep 2017, 07:57

Twee jaar aan Xenoblade X trailers.


Overigens een decent direct, weinig verassingen. Octopath en Xenoblade (Zzzzzzz) kregen teveel screentime.

Mario Party en Kirby Battle Royal had ik graag op de Switch E-shop gezien.

Mario ziet er uit als een onuitputtelijke bron van gekke ideeën en fun. Het gaat nog spannend worden tussen BotW en Odyssey voor GOTY 2017.

Vreemd dat we geen beelden kregen van Zelda DLC 2...maar wel amiboo.

Zucht.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
shuckle
Lv4
Berichten: 330
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:22

Re:

14 sep 2017, 07:59

kaassouflee schreef:
14 sep 2017, 06:26
Januari??? Dus dat zou betekenen dat we in februari en waarschijnlijk in maart geen nieuwe grote releases krijgen. Want je gaat niet een maand van te voren een grote release aankondigen Als we pas in januari een nieuwe direct krijgen. Dan zullen we pas in april of mei de eerste grote release krijgen. Dat zou zeer schadelijk voor de Switch zijn .

Dus nee ik verwacht wanneer Mario is uitgekomen half november zoiets een direct switch 2018 zoniet. Dan gaat de Switch in Q1 weer een droogte krijgen. En dan vervallen ze in de fouten die ze bij de Wii u ook maakte. Namelijk Maanden van droogte

En als laatste jij kan niet teleurgesteld zijn. Als je hier mee al zwaar tevreden bent. Vol mij als ze gisteren alleen een drol hadden getoond had jij Tsidas nog tevreden geweest
Ik ga ervan uit dat we de games voor Q1 eigenlijk al gezien hebben namelijk Kirby en Yoshi. Misschien nog een een kleine verrassing erbij maar verwacht zeker niks groots. En dan horen we in Januari wel wat er vanaf Q2 gaat komen.

Gebruikersavatar
Shadow
Lv6
Berichten: 1715
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:42

Re:

14 sep 2017, 08:17

kaassouflee schreef:
14 sep 2017, 06:26
Januari??? Dus dat zou betekenen dat we in februari en waarschijnlijk in maart geen nieuwe grote releases krijgen. Want je gaat niet een maand van te voren een grote release aankondigen Als we pas in januari een nieuwe direct krijgen. Dan zullen we pas in april of mei de eerste grote release krijgen. Dat zou zeer schadelijk voor de Switch zijn .
Mocht je de reminder nodig hebben, Metroid Samus Returns is nog geen drie maanden geleden aangekondigd. Ja, Nintendo is gek genoeg om pas in januari een Direct te hebben en dan een grote game direct erna al uit te brengen. Zal niet voor het eerst zijn ook.

no avatar
Newgamessuck
Lv5
Berichten: 769
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:27

14 sep 2017, 08:32

Nintendo is gek genoeg de Switch zelf 10 weken na de presentatie te releasen.

Denk dat het een nieuw soort marketing is. Kort en heftig ipv lang van te voren af en toe een druppel.

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

14 sep 2017, 08:43

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten