Grootste Teleurstelling

Gebruikersavatar
Neil(delirious84p)
Lv2
Berichten: 75
Lid geworden op:
13 jul 2017, 18:23

09 aug 2017, 09:02

Black flag is absoluut de beste AC daarna alleen maar berg afwaarts.. is zo jammer er is zoveel met die serie te maken...

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

09 aug 2017, 10:05

Unity was ook echt een drama, maar Syndicate was alweer een stuk beter. Sowieso een stuk beter dat ze de multiplayer hebben gedropt.
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Jalf
Lv4
Berichten: 494
Lid geworden op:
18 jul 2017, 09:25

09 aug 2017, 10:43

De Wii vond ik een grote teleurstelling. Door alle shovelware moest je de goeie titels met een vergrootglas zoeken. Een deel van die toffe games werd ook nog eens grondig verpest door een verplichte wapper/schud besturing. En dan liep het ding technisch ook nog eens zwaar achter de feiten aan. Door het slechte imago van de Wii stond de Wii U ook al met 0-2 achter voor de launch.

Alles van Ubisoft valt me ook steeds weer enorm tegen. In de pers lees ik de ene na de andere jubelende recensie van Assassins Creed, Watch Dogs of de zoveelste Tom Clancy game, maar als ik ze speel dan vind ik het echt super saaie games die er misschien mooi uitzien, maar niks nieuws of heel goeds doen.

@Oversoul: Wat vond je van Tales of Vesperia. Die vind ik persoonlijk veel beter dan Abyss en Xillia.


Ohja, Super Paper Mario vond ik ook een enorme tegenvaller. Had niets van de genialiteit van TTYD. Drie stappen terug.

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

09 aug 2017, 10:52

Misschien een beetje offtopic maar, zoals al bekend is vind ik Assassin's Creed als franchise geweldig. En mijn ranking van de games is toch wel als volgt

01 Assassin’s Creed: Black Flag
02 Assassin's Creed: Syndicate
03 Assassin's Creed: Brotherhood
04 Assassin's Creed III
05 Assassin's Creed: Rogue
06 Assassin's Creed: Revelations
07 Assassin's Creed II
08 Assassin's Creed: Unity
09 Assassin's Creed: Liberation
10 Assassin's Creed

Nogmaals sorry voor het offtopic gaan.

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

09 aug 2017, 10:54

Afbeelding
As easy to stop as it is to comprehend.

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

09 aug 2017, 11:57

Assassin's Creed is de enige die had gespeeld. Al die Animus stukken waren wel tergend, maar ik vond het een leuke game.

De teleurstelling is meer dat die serie de focus werd van ubi. Met een bijna jaarlijks releaseschema. Dat is nu iets teruggedraaid gelukkig. Ik vind de settings altijd wel tof die ze maken, de gameplay is alleen hetzelfde gebleven met die ubi open map.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

Re:

09 aug 2017, 13:50

Jalf schreef:
09 aug 2017, 10:43
De Wii vond ik een grote teleurstelling. Door alle shovelware moest je de goeie titels met een vergrootglas zoeken. Een deel van die toffe games werd ook nog eens grondig verpest door een verplichte wapper/schud besturing. En dan liep het ding technisch ook nog eens zwaar achter de feiten aan. Door het slechte imago van de Wii stond de Wii U ook al met 0-2 achter voor de launch.

Alles van Ubisoft valt me ook steeds weer enorm tegen. In de pers lees ik de ene na de andere jubelende recensie van Assassins Creed, Watch Dogs of de zoveelste Tom Clancy game, maar als ik ze speel dan vind ik het echt super saaie games die er misschien mooi uitzien, maar niks nieuws of heel goeds doen.

@Oversoul: Wat vond je van Tales of Vesperia. Die vind ik persoonlijk veel beter dan Abyss en Xillia.


Ohja, Super Paper Mario vond ik ook een enorme tegenvaller. Had niets van de genialiteit van TTYD. Drie stappen terug.
Ubisoft zijn getruukte formule games, met checklist open worlds. Vaak zien ze er goed uit in reveals, maar is de daadwerkelijke game crap.

95% van Ubisoft is bagger. Ook Division was een stuk minder dan ze op E3 hadden laten zien, maar die had nog een leuke 4 player co-op die vrij effectief werkte. Toch wel een paar weekjes plezier uitgehaald. Rainbow Six Siege was ook niet zo mooi als op E3, maar schijnt een daadwerkelijk goede game te zijn die door de sterke post launch support erg succesvol is geworden. Heb het zelf niet gekocht, je moet een friendslist hebben die het ook speelt. Beetje zoals Destiny 1.

Ubisoft games koop ik doorgaans niet. Unity eens uit de uitverkoopbak gehaald, bagger. En Division als laatste die leuk was voor een paar weekjes.

no avatar
Teun_de_Dreun
Lv0
Berichten: 14
Lid geworden op:
18 jul 2017, 12:09

Re: Re:

09 aug 2017, 14:33

R-Type schreef:
09 aug 2017, 13:50
Jalf schreef:
09 aug 2017, 10:43
De Wii vond ik een grote teleurstelling. Door alle shovelware moest je de goeie titels met een vergrootglas zoeken. Een deel van die toffe games werd ook nog eens grondig verpest door een verplichte wapper/schud besturing. En dan liep het ding technisch ook nog eens zwaar achter de feiten aan. Door het slechte imago van de Wii stond de Wii U ook al met 0-2 achter voor de launch.

Alles van Ubisoft valt me ook steeds weer enorm tegen. In de pers lees ik de ene na de andere jubelende recensie van Assassins Creed, Watch Dogs of de zoveelste Tom Clancy game, maar als ik ze speel dan vind ik het echt super saaie games die er misschien mooi uitzien, maar niks nieuws of heel goeds doen.

@Oversoul: Wat vond je van Tales of Vesperia. Die vind ik persoonlijk veel beter dan Abyss en Xillia.


Ohja, Super Paper Mario vond ik ook een enorme tegenvaller. Had niets van de genialiteit van TTYD. Drie stappen terug.
Ubisoft zijn getruukte formule games, met checklist open worlds. Vaak zien ze er goed uit in reveals, maar is de daadwerkelijke game crap.

95% van Ubisoft is bagger. Ook Division was een stuk minder dan ze op E3 hadden laten zien, maar die had nog een leuke 4 player co-op die vrij effectief werkte. Toch wel een paar weekjes plezier uitgehaald. Rainbow Six Siege was ook niet zo mooi als op E3, maar schijnt een daadwerkelijk goede game te zijn die door de sterke post launch support erg succesvol is geworden. Heb het zelf niet gekocht, je moet een friendslist hebben die het ook speelt. Beetje zoals Destiny 1.

Ubisoft games koop ik doorgaans niet. Unity eens uit de uitverkoopbak gehaald, bagger. En Division als laatste die leuk was voor een paar weekjes.
Rainbow Six Siege is een prima game al heeft het wel even mogen duren. Veel problemen op release en nu 1,5 later nog steeds geen nieuwe casual en ranked servers. Hopelijk zijn deze er voor het volgende seizoen. Vandaag patch 2.2.2 en 2.2.3 gekregen.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

09 aug 2017, 14:48

Hey je hebt ook de weg naar het nieuwe forum gevonden! ^_^
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

no avatar
Teun_de_Dreun
Lv0
Berichten: 14
Lid geworden op:
18 jul 2017, 12:09

Re:

09 aug 2017, 15:02

BrutalGamer schreef:
09 aug 2017, 14:48
Hey je hebt ook de weg naar het nieuwe forum gevonden! ^_^
Haha ja man was even zoeken maar ik heb het gevonden xD. Tegenwoordig aan het sporten jongen? Toch geen Wilco de 2e he?

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re: Re:

09 aug 2017, 15:12

R-Type schreef:
09 aug 2017, 13:50
95% van Ubisoft is bagger.
Dat is nou niet bepaald een feit. En nee nu zeg ik niet dat ik altijd zo duidelijk ben met een feit of mening vertellen. Maar 95% ubisoft games bagger is op geen één feit berust en ja ubisoft heeft inderdaad genoeg ruk games maar ook veel goeie games.

no avatar
Lucaboks
Lv0
Berichten: 22
Lid geworden op:
31 jul 2017, 09:58

09 aug 2017, 15:23

The Getaway
Enorm saai Londen.

Halo Reach
Graphics die er nu al erg verouderd uitzien in vergelijking met Halo 3 en de vele Forge maps. Verder wel een goede game.

Halo 4
Zwakke tegenstanders door ontbreken van goede ranked playlists. Met sprint en andere loudouts is het te makkelijk om uit BR battles te vluchten. Qua Campaign: de Knights waren niet leuk op Legendary.

Halo 5
Pistol starts in plaats van BR starts. Te weinig aim assist. Te kleine radar range.

Mario Kart 8
Erg gestroomlijnd, maar weinig diepgang / te hersenloos.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

Re:

09 aug 2017, 16:53

Jalf schreef:
09 aug 2017, 10:43
De Wii vond ik een grote teleurstelling. Door alle shovelware moest je de goeie titels met een vergrootglas zoeken. Een deel van die toffe games werd ook nog eens grondig verpest door een verplichte wapper/schud besturing. En dan liep het ding technisch ook nog eens zwaar achter de feiten aan. Door het slechte imago van de Wii stond de Wii U ook al met 0-2 achter voor de launch.

Ohja, Super Paper Mario vond ik ook een enorme tegenvaller. Had niets van de genialiteit van TTYD. Drie stappen terug.
Die Wii was zeker niet zo tof als de cube, maar het was voor mij echt wel een must om een Wii te hebben naast een PS3. De Japanse output liet heel veel steken vallen tijdens die gen en de Wii vulde dat gat wel aardig voor
mij.

Voor de rest wel met je eens hoor. Sowieso is de console totaal niet plug and play wat mij betreft.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

Re: Re:

09 aug 2017, 16:56

dubbel
Laatst gewijzigd door AgentCooper op 09 aug 2017, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

09 aug 2017, 18:03

Vind dat hele Halo eigenlijk een crap serie na deel 3. En dan vond ik 2 al vrij teleurstellend tegenover 1.

1 was erg goed, die ik heb heel veel gespeeld. Is tegenwoordig wel wat aan de trage kant. Halo 2 had heerlijke gameplay en een leuke, doch broken MP. Nog wel een tijdje op Live gespeeld. Speelde sneller dan 3. Maar de campaign was eigenlijk kut (alle Arbiter levels sowieso), en simpelweg oneerlijk op Legendary.

Halo 3 was een soort tragere versie van 2. De campaign net iets beter (hoewel de laatste levels echt suf waren), de MP net wat minder. Die game had de pech dat Modern Warfare iets later uitkwam, toen dat genre nog fris was. Wat ik van ODST, Reach, 4 en 5 heb kunnen spelen was inwisselbare shit. Als je games als Destiny en Titanfall hebt, is het lastig om dat soort mechanics nog te accepteren.

Destiny veegt de vloer aan met Halo. Op basis van single player (nog) niet, maar qua MP, mechanics en co-op absoluut. De mechanics van Destiny zijn perfect. Hoop eigenlijk dat Blink terugkomt in 2, het is lame maar toch wel heerlijk om te doen. Uiteindelijk bepaalt de MP de houdbaarheid van een game, en Destiny heb ik daarom meer dan een jaar online gespeeld. Bungie moet wel kappen met dat ronduit obsessieve nerfen van zogenaamd te sterke wapens, ze doen het tot er 1 overblijft.
Coola schreef:
09 aug 2017, 15:12
R-Type schreef:
09 aug 2017, 13:50
95% van Ubisoft is bagger.
Dat is nou niet bepaald een feit. En nee nu zeg ik niet dat ik altijd zo duidelijk ben met een feit of mening vertellen. Maar 95% ubisoft games bagger is op geen één feit berust en ja ubisoft heeft inderdaad genoeg ruk games maar ook veel goeie games.
Op Ps3 kom ik tot Blood Dragon, Rayman Legends en Driver. Advanced Warfighter was nog wel een leuke rental in de dark days of HD gaming. Blood Dragon sequel? Nope, formule checklist Far Cry sequels. Driver? nope, studio moest meewerken aan The Crew. Ook zo'n focus getest meesterwerkje.

Gebruikersavatar
BrutalGamer
Lv5
Berichten: 878
Lid geworden op:
13 jul 2017, 19:42

09 aug 2017, 18:23

Ubusoft in de PS2 generatie though, godlike.
Afbeelding Babyforce Unite!
Afbeelding

no avatar
Coola
Lv4
Berichten: 280
Lid geworden op:
13 jul 2017, 21:11

Re:

09 aug 2017, 18:42

R-Type schreef:
09 aug 2017, 18:03
Vind dat hele Halo eigenlijk een crap serie na deel 3. En dan vond ik 2 al vrij teleurstellend tegenover 1.

1 was erg goed, die ik heb heel veel gespeeld. Is tegenwoordig wel wat aan de trage kant. Halo 2 had heerlijke gameplay en een leuke, doch broken MP. Nog wel een tijdje op Live gespeeld. Speelde sneller dan 3. Maar de campaign was eigenlijk kut (alle Arbiter levels sowieso), en simpelweg oneerlijk op Legendary.

Halo 3 was een soort tragere versie van 2. De campaign net iets beter (hoewel de laatste levels echt suf waren), de MP net wat minder. Die game had de pech dat Modern Warfare iets later uitkwam, toen dat genre nog fris was. Wat ik van ODST, Reach, 4 en 5 heb kunnen spelen was inwisselbare shit. Als je games als Destiny en Titanfall hebt, is het lastig om dat soort mechanics nog te accepteren.

Destiny veegt de vloer aan met Halo. Op basis van single player (nog) niet, maar qua MP, mechanics en co-op absoluut. De mechanics van Destiny zijn perfect. Hoop eigenlijk dat Blink terugkomt in 2, het is lame maar toch wel heerlijk om te doen. Uiteindelijk bepaalt de MP de houdbaarheid van een game, en Destiny heb ik daarom meer dan een jaar online gespeeld. Bungie moet wel kappen met dat ronduit obsessieve nerfen van zogenaamd te sterke wapens, ze doen het tot er 1 overblijft.
Coola schreef:
09 aug 2017, 15:12


Dat is nou niet bepaald een feit. En nee nu zeg ik niet dat ik altijd zo duidelijk ben met een feit of mening vertellen. Maar 95% ubisoft games bagger is op geen één feit berust en ja ubisoft heeft inderdaad genoeg ruk games maar ook veel goeie games.
Op Ps3 kom ik tot Blood Dragon, Rayman Legends en Driver. Advanced Warfighter was nog wel een leuke rental in de dark days of HD gaming. Blood Dragon sequel? Nope, formule checklist Far Cry sequels. Driver? nope, studio moest meewerken aan The Crew. Ook zo'n focus getest meesterwerkje.
Dat ligt dan vooral aan je smaak. Niet aan de kwaliteit. De Assassin's Creed games, watch dogs 2 en Far Cry serie including primal zijn gewoon goeie games en aardig wat lichtjaren verwijderd van bagger.

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

11 aug 2017, 06:28

Unpopular opinion: De eerste Assassin's Creed is één van de beste. Sure, het afluisteren enzo was vrij eentonig, maar in ieder geval probeerde die game een game te zijn waar je een sneaky assassin in het verleden speelt, vanaf Assassin's Creed II waren het gewoon actiegames. In de eerste game kon je daadwerkelijk je doelwit ongezien killen en weer ongezien wegkomen. In 2 en verder niet.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 aug 2017, 11:17

AC2 was al een standaard open world game.

AC1 focuste zich inderdaad louter en alleen op de hits, en was nog lang niet zo bloated. Maar ik vond de stealth mechanics zo slap. Ubisoft Montreal is een studio dat ook stealth games als Chaos Theory heeft uitgebracht, er is niet echt een excuus voor de brakke mechanics die AC heeft. Je kunt niet eens normaal achter een muur schuilen.

Het is gewoon weer marketing, want wat AC probeerde, hits voorbereiden en executen in een sandbox, had Hitman een generatie eerder allang veel beter gedaan.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

11 aug 2017, 16:52

Ik houd het bij dit jaar qua teleurstellingen. Dat zijn Crash bandicoot, Prey en Hellblade.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

11 aug 2017, 17:33

Voor mij is dat toch wel Okami. Ik had er hele goede verhalen over gehoord en ik keek ontzettend er naar uit om hem te spelen. De besturing was echter uiterst ruk en deed de game de das om.

Kleinere teleurstellingen zijn SMT IV (die ik na vijf minuten al weglegde vanwege de marteling die Engelse voice-acting heet) en Windwaker (meermaals geprobeerd, maar nooit voorbij de eerste dungeon gekomen).

Gebruikersavatar
Thud
Lv5
Berichten: 644
Lid geworden op:
14 jul 2017, 12:43

11 aug 2017, 18:04

Probeer Okami eens op de PS3 dan. De folklore in de game moet je juist liggen neem ik aan. :)

Donkey Kong Country Returns was trouwens echt een teleurstelling. Dankey Kangs terugkeer en dan verneuk je het met gimmicks, slecht enemy design (op jet niveau what the fuck is that) en een zeer matige soundtrack. Tropical Freeze is veel beter, ook al word ik er niet warm of koud van.

Gebruikersavatar
Zevenberge
Lv5
Berichten: 958
Lid geworden op:
13 jul 2017, 16:36

12 aug 2017, 05:56

Zekers. Ik heb alleen geen PS3. Gezien de indeling van mijn vrije tijd, verwacht ik eerlijk gezegd ook niet dat die ooit gaat komen.

*gloeilamp gaat aan* Was Okami niet toevallig ook op de PS2?

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

12 aug 2017, 07:27

Klopt.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

12 aug 2017, 10:30

lol, wie speelt er dan ook de Wii versie. Niet dat de tweede helft er beter op wordt tho :P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten