Hellblade: Senua's Sacrifice - PS4 & PC

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

11 aug 2017, 14:31

Laura Birdie schreef:
11 aug 2017, 12:06
......de mensen bij NT talentloos noemen vind ik echt een k#t opmerking.....die mensen hebben veel passie voor hun werk en de receptie is over het algemeen erg positief.
Echt hè. "Ik vind hun games niet leuk, dus ze moeten allemaal ontslagen worden".
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

11 aug 2017, 15:44

Laura Birdie schreef:
11 aug 2017, 12:06
Weet je ik ben niet eens zo bekend met al kaassouflee's zijn doen en laten maar wat een gekke pummel is dat eigenlijk....

en aan de andere kant is zijn reactie heel voorspelbaar, het feit dat hij de game compleet verkeerd lijkt te interpreteren is typisch (janken over gameplay, niet de moeite nemen om het verhaal te willen begrijpen, geen woord over de goede presentatie en audio)...vind hij overigens games WEL eens leuk?

......de mensen bij NT talentloos noemen vind ik echt een k#t opmerking.....die mensen hebben veel passie voor hun werk en de receptie is over het algemeen erg positief.
Gelukkig kan ik hier mij verdedigen.

Ten eerste het had alles om een geweldige game te zijn. Maar wat ik tegen deze game heb. 1 het tempo is echt verschrikkelijk. Het hack and slashen is veels te eenvoudig. De puzzels zijn rondom saai. De presentatie vond dat ook tegenvallen. Ik was van het grafische aspect verre van onder de indruk. En de Audio was leuk en aardig gedaan maar weinig indrukwekkend. En deze mensen hebben mij nog niet het tegendeel bewezen. Heavenly Sword had alles om een verbeterde versie van God of war te gaan zijn. Viel erg tegen. Unslaved was leuk en aardig maar weinig bijzonder. En ook DMC was dat. Ze hebben dus nog geen geweldige games gemaakt. Maar dat is mijn mening Laura. Als jij er wel plezier mee hebt. Ik ken ook iemand die de game leuk vind. Dan is dat prima toch.

En er zijn genoeg games die ik leuk vind. Gisteren Inside voltooid geweldige game. En zo heb ik nog wel veel games die ik tof vind. Maar ik vind dat games als deze te snel te hoge beoordelingen krijgen. En ben wat kritischere

Gebruikersavatar
Rolfgang
Lv7
Berichten: 2502
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:46
Locatie: Castricum
Contacteer:

11 aug 2017, 15:51

Maar vind je het dan niet een beetje overdreven om te zeggen dat ze allemaal ontslagen moeten worden? Jij vind de game niet leuk, maar zoals je zelf ook al aangeeft, er zijn ook tal van mensen die de game wél goed vinden. En ook andere games, want DmC is gewoon een hele sterke game en naar mijn mening beter dan DMC5.
As easy to stop as it is to comprehend.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

11 aug 2017, 16:09

Als je mij beetje kent. Dan bedoel ik dat met wat cynisme. Daarbij meen ik wel dat deze studio eens iets moet gaan leren bij een zeer grote kwaliteit studio's. Want ik vind deze studio die komt nooit uit de middelmaat. Oke deze game krijgt dan een 81 gemiddeld. Maar voor wat te game inhoudt vind ik dat erg aan de hoge kant

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

11 aug 2017, 16:27

Moet dan elke studio triple A zijn? Ze leveren gewoon goede games.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 aug 2017, 16:29

Ja de mid-tier moet weg. Weg met eigenzinnige games. Meer Uncharted en CoD. Meer Triple press AAA to awesome!

Alles onder de 90% MC gemiddelde moet in de WW.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

11 aug 2017, 16:49

Nee hoor ARMS bijvoorbeeld is ook geen triple A maar wel zeer leuk. Alleen bij Hellblade miste ik gewoon leuke gameplay en andere dingen die het voor mij intrressant kunnen maken. Ik vind het niet goed. Maar ben blij voor Laura dat zij het wel leuk vind

Gebruikersavatar
Limoenlichtje
Lv5
Berichten: 503
Lid geworden op:
28 jul 2017, 17:19

Re:

11 aug 2017, 17:11

kaassouflee schreef:
11 aug 2017, 16:49
Nee hoor ARMS bijvoorbeeld is ook geen triple A maar wel zeer leuk. Alleen bij Hellblade miste ik gewoon leuke gameplay en andere dingen die het voor mij intrressant kunnen maken. Ik vind het niet goed. Maar ben blij voor Laura dat zij het wel leuk vind
ARMS is een first party Nintendo game, dat is letterlijk de definitie van AAA-game.
Remind yourself that overconfidence is a slow and insidious killer

Gebruikersavatar
Shenmue3
Lv6
Berichten: 1357
Lid geworden op:
13 jul 2017, 13:31

11 aug 2017, 17:12

Arms is shit.

no avatar
kaassouflee
Lv6
Berichten: 1285
Lid geworden op:
11 aug 2017, 15:27

Re:

11 aug 2017, 17:16

Shenmue3 schreef:
11 aug 2017, 17:12
Arms is shit.
Vind jij.

Gebruikersavatar
Laura Birdie
Lv5
Berichten: 936
Lid geworden op:
16 jul 2017, 19:27

11 aug 2017, 20:10

Overigens vind ik dat NT lekker zijn eigen ding moet blijven doen, studios moeten absoluut niet te veel op elkaar gaan lijken, AAA is ook niet alles.

"Games als dit krijgen te snel hoge cijfers", dat klopt niet voor Hellblade want het is niet vergelijkbaar met andere games en de scores waren absoluut niet vanzelfsprekend, tot het laatste moment was de te verwachten metacritic score erg onzeker. Veel mensen twijfelden, en gingen pas over tot de aanschaf na het verschijnen van de recensies. En dit lijkt me niet het type game dat makkelijk een free pass krijgt van reviewers. In tegenstelling tot andere AAA games....de positieve scores waren echt een verassing.

Punt is gewoon dat ik heel goed begrijp dat niet iedereen deze game tof zou vinden, maar dat je hun games niet tof vindt betekent niet dat ze geen talent of passie hebben voor dit vak, of er mee moeten stoppen. Een team van 20 mensen die dit voor elkaar krijgt moet juist zichzelf blijven en niet gaan afkijken bij hoe AAA studios dat doen. Daar hebben we AAA studios voor, die over het algemeen te veel op safe spelen.

Overigens, heb je de audio gespeeld met headset? Want ik begrijp niet helemaal waarom je dit niet positief is opgevallen....ik ken geen andere game die audio op deze manier gebruikt

no avatar
Techmode
Lv3
Berichten: 238
Lid geworden op:
14 jul 2017, 05:43

Re: Re:

11 aug 2017, 22:43

kaassouflee schreef:
11 aug 2017, 17:16
Shenmue3 schreef:
11 aug 2017, 17:12
Arms is shit.
Vind jij.
Klopt vind jij, iedereen een eigen mening.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

12 aug 2017, 12:22

Heb de eerste boss down. Gameplay is een beetje meh. Puzzels zijn lame en de combat voelt ook niet echt lekker maar de presentatie is wel top. Speel gewoon 30fps op de Pro.

Gebruikersavatar
AgentCooper
Lv5
Berichten: 539
Lid geworden op:
14 jul 2017, 04:36

12 aug 2017, 18:03

Psychologische aspecten lijken mij wel tof. Ik hou de game in de gaten.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4570
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

13 aug 2017, 11:02

Vannacht nog uitgespeeld, heb er wel langer dan 6 uur over gedaan denk ik. Niet alles gevonden. Geen één keer dood gegaan buiten de verplichte deaths om. Combat op auto difficulty staan. I enjoyed it maar er zitten tegen het einde veels te lange gevechten tussen waar enemies maar blijven komen. Soms in kleine ruimtes waardoor je van alle kanten geganked wordt. Verhaal en presentatie zijn gewoon goed maar de gameplay laat nog wat te wensen over.

11/10

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten