Call of Duty | Franchise

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

03 nov 2019, 18:24

Moet nog altijd verder met de campaign, ben in level 5 geloof ik. NVG is ook een online modus en erg tof om te spelen. Geen map, en geen volledige ADS. Gewoon skills.

Speel voornamelijk multiplayer. Vind het persoonlijk erg leuk op wat irritaties na. Shotgun heeft teveel range voor one hit kill en de M4 domineert teveel. Toch valt dat laatste me niet zo op, ik haal ook zieke streaks met LMG en SMG.

Wat ook irritant is zijn die challenges, de helft van de tijd tellen ze niet op. En je moet die opdrachten op volgorde doen, dus je kunt al wel 30 SMG kills hebben gemaakt maar dat telt pas als je eerst de AR aantallen hebt gedaan. Pistol challenge van Weapon Master was echt hell, eerst 30 en dan nog eens 30 met een scoped pistol lol. K/D zal wel flink zijn gedaald maar whatever, heb die weapon master challenge done. Ik heb liever dat alles tegelijk telt, nu moet je geforceerd met bepaalde wapens spelen.

Tot slot zijn die callouts echt heel dom. Het haalt je uit de concentratie en volgens mij horen enemies het ook. Geldt ook voor footsteps, kan niet echt inschatten hoe ver ze zijn. Ik verwacht hier wel een fix.

Maar goed, heb me sinds MW1 niet meer zoveel tijd verspilt aan een CoD. Ben al level 42 ofzo. HQ is echt heel leuk en iedereen speelt daar objective. Kill Confirmed is ook heel tof. En ik vind Domination iets beter dan voorheen, ben er wat beter in geworden door ook map knowledge natuurlijk. Cyber, SnD en Ground War zijn kut. Mij ligt de tragere pace wel, het is minder run 'n gun.

no avatar
The Great Volunteer
Lv7
Berichten: 4764
Lid geworden op:
31 jul 2017, 10:59

03 nov 2019, 19:15

Is deze denken jullie beter te doen op de Laptop of PS4?
Ik heb een laptop maar processor is helaas maar 2,30 GHZ. Maar de meeste spellen die ik speel als CSGO en FM gaan er wel goed op.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

04 nov 2019, 18:22

Jezus, ik neem dat terug van de M4. Na wat andere wapens te hebben gegrind ben ik het weer gaan gebruiken en wat is ie belachelijk sterk (had er al veel attachments voor unlocked). Kill er achteloos mee. Directe Firefights verlies ik er nauwelijks mee, hooguit eens van een flank, nade of airstrike. Gruwelijke accuracy, snelle ADS, goede range... dit ding is OP. Wordt generfed.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

05 nov 2019, 17:20

Ik lees alleen maar dat het campen verschrikkelijk is. Heb pas twee potjes gespeeld waarvan één Ground War maar die shit ben ik halverwege uitgestapt.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3919
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 nov 2019, 19:00

Heb er niet veel last van. Ik haal best goede scores en blijf nooit lang op 1 plaats. In HQ speelt iedereen wel objective, en in Domination verplaatst de actie ook wel. TDM is wel meer camp, maar ligt ook aan de map. Er zijn een paar kutmaps die camp friendly zijn maar vind maps als Grazna, Petrograd, Ramazza en Hackney eigenlijk gewoon leuk. Die Bridge en Piccadilly Circus zijn wel zaad in bijna iedere mode (Piccadilly gaat misschien in Cyber Attack/SnD). Palace is te groot voor zelfs 10 v 10, daar eindig je soms eerste plaats met 12 kills. In Realism/NVG is het campen bovendien ook heel gering en kun je echt de jump op je enemies krijgen.

Er zijn te weinig 6 v 6 maps wat een probleem kan gaan worden.

Er is ruimte voor nerfs, verzwak de M4 en de range van de 725 shotgun slaat nergens op (wordt er in 1 hit door gekilled vanaf meters afstand).

Het is zeker minder run 'n gun dan voorheen maar de game ligt mij blijkbaar goed. Ik vind de movement, gunplay, geluid etc (behalve footsteps en die kut callouts) top notch. Ben level 44.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten