Super Mario Odyssey
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
12 okt 2017, 02:27
Sowieso de sand kingdom heeft al 69 power moons. En we weten sws niet hoeveel kingdoms de game in totaal bezit. Maar sws verwacht ik het totaal van 15. Exclusief het tutorial level de cap kingdom die geen power moons lijkt te hebben Maar ik zou er geen moeite mee hebben. En het cijfer van edge laat zien als het er idd rond de 900 zijn. Het niet verveelt.
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
Re:
12 okt 2017, 09:15
http://knowyourmeme.com/memes/u-r-mr-gaykaassouflee schreef: ↑12 okt 2017, 08:46Een goede toevoeging weer smartties reageer dan niet als je niets zinnigs te melden hebt.
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
12 okt 2017, 09:40
Goede vraag, ook dat weet ik niet echt. De stijl is prima, muziek is decent (Jazz en Mario als main-theme, mwa, ik weet het nog niet, los van elkaar ben ik er niet vies van), ontwerp en variatie van de enemies en de mogelijkheden lijken me ook gewoon prima.
Ik weet het echt niet. Misschien heb ik gewoon weer een fase van Mario-moeheid. Ik denk dat die game wel komt (net als Mario en rabbids die ik nog moet halen), misschien heeft het te maken dat ik even weinig uit kan geven, financieel enzo, dat ik daarom mij onbewust al een beetje indek ofzo? Anders zou ik het echt niet weten.
Ik weet het echt niet. Misschien heb ik gewoon weer een fase van Mario-moeheid. Ik denk dat die game wel komt (net als Mario en rabbids die ik nog moet halen), misschien heeft het te maken dat ik even weinig uit kan geven, financieel enzo, dat ik daarom mij onbewust al een beetje indek ofzo? Anders zou ik het echt niet weten.
- Newgamessuck
- Berichten: 769
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 21:27
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- Newgamessuck
- Berichten: 769
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 21:27
Re: Super Mario Odyssey
12 okt 2017, 11:05
Nope. Dit hieronder is wat er sammenvattend instaat. Eerlijk gestolen van NEOGAF.
Spoiler:
Just got the issue, the cover is of Mario in his wedding outfit, not the one from the Spanish edition posted earlier. Shall we have some bits from the review so we stop talking about whether SS is any good or not?
There are 50-odd capture possibilites. 'It pays close attention to the physics and handling of each of these new forms, making each one enjoyable to command'.
The transformations 'are not always essential, and in many cases Mario's repertoire is enough to get by, though it's often quicker or easier to make the switch. Sometimes you'll bench Mario for the simple novelty of playing as something else'.
'Even leaving Cappy out of the equation, our hero has been furnished with his most expansive moveset to date....it's tempting to say Mario has never felt better in the palms.'
Portable mode feels a little like a compromise compared to playing with Joy-Cons in separate hands, partly because it can be hard to make out distant targets on the smaller screen. The TV feels like Odyssey's natural home.
There are a clutch of stage-specific quests that offer more traditional, structured progression but generally you're free to choose what you do next.
'Not all activities are created equal but you're never far from a brilliant new idea or a clever twist on an old one'
Mario's finest ever selection of boss fights.
'The party continues in the postgame too' but no explicit details. There's some kind of spoilery stuff about references to earlier games I won't post here.
'There is a lot of BOTW in SMO, from the chance to scout out potential destinations from high above ground, to the way the soundtrack often lets you acclimatise to your surroundings in relative quiet before the stage's theme announces itself. But it's most obvious in the way its environments appeal to your natural curiosity, sights and sounds teasing you away from your present path - and in its sheer volume of diversions.
'Link may have more Korok seeds to find than Mario has moons, but not by many.'
'Odyssey feels like a true reinvention of the sandbox platformer'
'by giving you a broader number of ways to collect moons, it's a game that's more considerate of every type of player'
'Peach, for her part, is no damsel in distress and her role expands in the post-game, although not in the way you might expect'.
That covers the main bits really, there's a lot more but it's mainly details about transformations (both character and level). There's also a post-script article comparing the game to Galaxy and Sunshine in how it approaches level design etc
There are 50-odd capture possibilites. 'It pays close attention to the physics and handling of each of these new forms, making each one enjoyable to command'.
The transformations 'are not always essential, and in many cases Mario's repertoire is enough to get by, though it's often quicker or easier to make the switch. Sometimes you'll bench Mario for the simple novelty of playing as something else'.
'Even leaving Cappy out of the equation, our hero has been furnished with his most expansive moveset to date....it's tempting to say Mario has never felt better in the palms.'
Portable mode feels a little like a compromise compared to playing with Joy-Cons in separate hands, partly because it can be hard to make out distant targets on the smaller screen. The TV feels like Odyssey's natural home.
There are a clutch of stage-specific quests that offer more traditional, structured progression but generally you're free to choose what you do next.
'Not all activities are created equal but you're never far from a brilliant new idea or a clever twist on an old one'
Mario's finest ever selection of boss fights.
'The party continues in the postgame too' but no explicit details. There's some kind of spoilery stuff about references to earlier games I won't post here.
'There is a lot of BOTW in SMO, from the chance to scout out potential destinations from high above ground, to the way the soundtrack often lets you acclimatise to your surroundings in relative quiet before the stage's theme announces itself. But it's most obvious in the way its environments appeal to your natural curiosity, sights and sounds teasing you away from your present path - and in its sheer volume of diversions.
'Link may have more Korok seeds to find than Mario has moons, but not by many.'
'Odyssey feels like a true reinvention of the sandbox platformer'
'by giving you a broader number of ways to collect moons, it's a game that's more considerate of every type of player'
'Peach, for her part, is no damsel in distress and her role expands in the post-game, although not in the way you might expect'.
That covers the main bits really, there's a lot more but it's mainly details about transformations (both character and level). There's also a post-script article comparing the game to Galaxy and Sunshine in how it approaches level design etc
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
Re:
12 okt 2017, 11:35
Alsof we allemaal reikhalzend op jouw pauper bijdrage zitten te wachten...kaassouflee schreef: ↑12 okt 2017, 09:19Het heeft alsnog niets zinnigs aan het topic bij te dragen. Maar goed on topic weer
Wow Edge 10?! Okay, voor mij was Breath of the Wild meer een 9, maar de Mario games met een Edge 10 heb ik altijd achteraf begrepen. Hyped!
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
- Newgamessuck
- Berichten: 769
- Lid geworden op:
- 13 jul 2017, 21:27
Re:
12 okt 2017, 13:00
Wel mooi hoe jij de lat van te voren altijd steeds hoger legt om vervolgens teleurgesteld te worden. Daarom heb jij al jaren geen goede E3 meegemaakt.kaassouflee schreef: ↑12 okt 2017, 11:13Oke maar mits het aantal moons rond de 800 850 zit. Dat iets minder dan korok seeds in Breath of the Wild. Dan kan ik mij niet voorstellen dat we alle kingdoms al weten.
Re:
12 okt 2017, 13:06
Hoeveel Kingdoms weten we dan al van?kaassouflee schreef: ↑12 okt 2017, 11:13Oke maar mits het aantal moons rond de 800 850 zit. Dat iets minder dan korok seeds in Breath of the Wild. Dan kan ik mij niet voorstellen dat we alle kingdoms al weten.
Re:
12 okt 2017, 13:08
Dat lijkt me extreem onwaarschijnlijk, dit is gewoon een van die jaren dat het op volle toeren loopt. Ik zie geen enkel bedrijf per jaar 2 games produceren die gemiddeld een 97/98 gaan scoren.kaassouflee schreef: ↑12 okt 2017, 11:38Smartties ik negeer jou vanaf nu lijkt mij het beste. Maar hopelijk houdt Nintendo elk jaar deze kwaliteit aan. Dat er mininaal 1 of 2 van dit soort kwalitatieve games op de markt komen.
- AgentCooper
- Berichten: 539
- Lid geworden op:
- 14 jul 2017, 04:36
- kaassouflee
- Berichten: 1285
- Lid geworden op:
- 11 aug 2017, 15:27
Re: Re:
12 okt 2017, 13:53
Mag hopen dat prime 4 ook deze kwaliteit gaat zijn.shuckle schreef: ↑12 okt 2017, 13:08Dat lijkt me extreem onwaarschijnlijk, dit is gewoon een van die jaren dat het op volle toeren loopt. Ik zie geen enkel bedrijf per jaar 2 games produceren die gemiddeld een 97/98 gaan scoren.kaassouflee schreef: ↑12 okt 2017, 11:38Smartties ik negeer jou vanaf nu lijkt mij het beste. Maar hopelijk houdt Nintendo elk jaar deze kwaliteit aan. Dat er mininaal 1 of 2 van dit soort kwalitatieve games op de markt komen.
En newgamessucks. Als de het aantal moons rond het aantal namelijk 900 Korok seeds ligt. Betekend dit dat zoveel power moons over het nu aantal bekende kingdoms verdelen onmogelijk gaat zijn. Zeker omdat de Cap kingdom een tutorial level zonder power moons gaat zijn. Dus dit zijn geen verwachtingen hoog leggen. Maar meer logisch nadenken.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten