Bitcoins (HODL to the MOON!)

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

25 jan 2018, 21:31



^_^'

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4566
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

25 jan 2018, 22:43

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

28 jan 2018, 14:56



Wel leuk dat er ook geruchten komen van Nederlandse banken. Het is echt wachten tot de eerste bank Ripple gaat gebruiken, dan gaat ie skyrocketen denk ik. Kan nog wel 1,2,3 jaar duren.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

29 jan 2018, 00:26

Komt wel goed met onze Rippletjes.

Gebruikersavatar
Folk
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
29 jan 2018, 10:16

29 jan 2018, 12:27

Oeh een crypto topic, mijn top 5 bezittingen:
VeChain
'Strategische' partnerships met PwC China, DNV-GL en National Research Consulting Center. Daardoor zie ik nog zeer veel groeimogelijkheden en ook een makkelijkere doorontwikkeling voor VeChain zelf. Ook een dikke plus voor hun smart agriculture project. Wel jammer dat VeChain niet open source is en het mag van mij wel allemaal iets transparanter.

NEO
Ik zie goede ontwikkelingen omtrent NEO en ook qua adoptie . Ik heb wel vraagtekens omtrent de eindresultaten van het decentralisatieproces.

Ambrosus
Momenteel het enige project wat ik nog bijkoop en waar ik zeer hoge verwachtingen van heb over de lange termijn. Een project dat zichzelf niet ophemelt onder individuele investeerders is een verademing om te volgen. Ja, de prijs blijft hierdoor achter, maar daar tegenover staat dat men investeert in het maken van een zeer sterk fundament. En door de professionaliteit van het team heb ik weinig twijfel dat dit zich niet gaat uitbetalen. Kijk bijvoorbeeld alleen maar eens hoe men omgaat met wetgeving (FINMA). Voorspelling: Wetgeving wordt het onderwerp van 2018 en gaat veel projecten de kop kosten de komende twee jaren.

- Lisk
- PayPie

Ik ben trouwens aan het afbouwen. Voor alle currencies/tokens heb ik prijsdoelstellingen. Worden die gehaald dan gaat het terug in fiat.

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

29 jan 2018, 12:48

Klinkt wel cool die Ambrosus. Op welke exchange is die beschikbaar?

Gebruikersavatar
Folk
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
29 jan 2018, 10:16

29 jan 2018, 13:02

Meerdere, o.a. HitBTC en EtherDelta. Maar ik raad je aan om die exchanges niet te gebruiken. Binance en KuCoin worden ze ook verkocht en vind ik prima exchanges om te gebruiken. Binance zal wel wat meer volume hebben.

Goed artikel voor de basis van Ambrosus (ook even doorklikken naar the crossroads browser, zeer ambitieus):
https://blog.ambrosus.com/ambrosus-in-a ... a8bf40b60e

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

29 jan 2018, 13:14

Ah, cool, ik heb Binance. Zal me eens inlezen over Ambrosus.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

29 jan 2018, 14:07

Ambrosus klinkt wel interessant ja.

Wat is je prijsdoelstelling voor VeChain? :P

Gebruikersavatar
Folk
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
29 jan 2018, 10:16

29 jan 2018, 14:57

60 - 80 dollar range. Hangt even van de context van de markt af hoe ik het ga doen. Lijkt mij overigens prima haalbaar binnen twee jaar, geen garanties uiteraard. Ik verwacht dat PwC China, DNV-GL en NRCC voor de nodige adoptie gaat zorgen wanneer de mainnet online gaat.
Dat gaat uiteraard op de lange termijn een zeer positieve impact op de prijs hebben. Ook het feit dat het economisch model samen is gemaakt met o.a. PwC en DNV-GL stemt mij positief. Het lijken mij organisaties die goed de belangen van hun klanten kunnen vertegenwoordigen om zodoende adoptie aantrekkelijker te maken. Wel jammer dat ze de testresultaten niet wouden vrijgeven, maar het zal vast goed zitten.

Ambrosus heeft voor hun economisch model (gaat waarschijnlijk in februari gepubliceerd worden aan de community voor feedback) Prof. Roger Wattenhofer aangenomen. Een pionier op het gebied van gedistribueerd computergebruik en ontmaskerde Mt.Gox toentertijd op een leugen bij de hack. :) Zeer benieuwd waar zij mee gaan komen.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

30 jan 2018, 19:25


Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

30 jan 2018, 22:30

Fuck...

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

30 jan 2018, 22:40

M'n net gekochte Ambrosus staat als enige in de plus :P

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1306
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

30 jan 2018, 22:52

Told you bout Tether.
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Folk
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
29 jan 2018, 10:16

Re:

31 jan 2018, 09:19

Yellow schreef:
30 jan 2018, 22:40
M'n net gekochte Ambrosus staat als enige in de plus :P
Haha, toch maar een gokje gewaagd? Gisteren zijn ook zo goed als zeker ook masternodes aangekondigd. CEO van Ambrosus reageerde op een Reddit-post omtrent investeringskansen voor Ambrosus:
Hello, bear in mind that my answer is severely limited by the legal reality of today, so 1) do not take this as investment advice; 2) do not use AMB for investment; 3) do not consider this a forward-looking statement; 4) AMB is not a financial instrument or security;

I can just give some statements and will let you figure out the rest:

A) The team, partners and advisors all hold a stake of AMB, the unlocking period is 2 years after the TGE B) The developers of Ambrosus are planning to implement masternodes in Ambrosus network C) Cryptoeconomic model of Amber intends to create higher utility from 1 AMB as the network and ecosystem grows, letting one get more utility/functions out of 1 AMB over time D) The incentives of incoming partners and team members are aligned with AMB

I wish I could say more, but I cannot due to legal reasons. Point is, we get what you are saying. I cannot add more.

I think Marlboro have to write "smoking kills" on their packs, but they still want to make sure people buy their cigarettes...
In principe is punt C een conflicterend belang als je vanuit investeringsperspectief gaat redeneren op de korte termijn. Meer utility uit 1 token, betekent dat bedrijven minder hoeven te kopen, wat uiteraard leidt tot minder vraag. Maar het is zeer belangrijk voor de adoptie op de lange termijn, wat zich dan wel gaat uitbetalen. Ze hebben gehint dat ze een soort van abonnementspakket willen creeeren, waardoor bedrijven niet komen te zitten met wisselende kosten door de koersschommelingen. Geen idee hoe ze dit gaan realiseren, maar ik laat mij graag verrassen.

Ondanks al het negatieve nieuws van de laatste dagen, ook nog wat positief nieuws: https://www.trustnodes.com/2018/01/30/u ... ities-laws
Zou mooi zijn dat alle staten het voorbeeld gaan volgen.

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

Re: Re:

31 jan 2018, 13:38

Folk schreef:
31 jan 2018, 09:19
Yellow schreef:
30 jan 2018, 22:40
M'n net gekochte Ambrosus staat als enige in de plus :P
Haha, toch maar een gokje gewaagd? Gisteren zijn ook zo goed als zeker ook masternodes aangekondigd. CEO van Ambrosus reageerde op een Reddit-post omtrent investeringskansen voor Ambrosus:
Ja, het klinkt wel goed wat ik lees. Maar het is ook wel eens leuk 1 in de portfolio te hebben die nog buiten de top 100 staat, meer kans om te stijgen (hoewel ik las dat het niet per se de intentie van de maker is, maar dat geloof ik niet zo).

Ik heb nu (van veel naar minder):

XRP
Stellar
VeChain
Ambrosus
Komodo

Voorlopig even genoeg, ga pas weer bijkopen als ik iets verdiend heb :P

Gebruikersavatar
Folk
Lv2
Berichten: 89
Lid geworden op:
29 jan 2018, 10:16

31 jan 2018, 14:17

''hoewel ik las dat het niet per se de intentie van de maker is, maar dat geloof ik niet zo)''
Wat hij in dat stukje eigenlijks zegt: Het is in ons eigen belang dat de AMB-token stijgt, maar dat mag ik om juridische redenen niet in het openbaar zeggen.

Ambrosus is gevestigd in Zwitserland. Dit land heeft als één van de weinige landen al een juridische basis voor cryptocurrencies en ICO's. Dat is opgesteld door de FINMA (Swiss Financial Market Supervisory Authority). Ambrosus is (volgens mijn bronnen) tot nog toe de enige cryptocurrency die volledig voldoet aan de eisen van FINMA. Hierdoor hebben ze zekerheid dat de tokens niet als effecten (verhandelbare financiële rechten zoals obligaties, aandelen) worden beschouwd. Dat is van cruciaal belang voor de adoptie om allerlei redenen. Het artikel over de staat Wyoming gaat daar ook over en dat artikel beschrijft het goed:
''“We view non-securities blockchain tokens as a new asset class that is neither money nor securities, and therefore believe existing money transmitter and securities regulations should not apply.

In many cases, for example, such blockchain tokens are simply prepaid software licenses. If tradeable gift cards and prepaid cell phone minutes are not regulated as money or securities, why should prepaid software licenses fall into those categories?''
Een van de eisen van FINMA zal waarschijnlijk zijn dat Ambrosus niet in het openbaar kan zeggen dat de tokens geschikt zijn voor speculatie (dat doet immers denken aan effecten). Ook hebben ze tijdens hun TGE (Zwitserse benaming voor ICO) een zeer stricte know your customer-beleid gevoerd. Ze hebben zelfs 30 miljoen afgewezen, omdat ze bang waren dat ze in de problemen zouden raken met FINMA. Tevens benaderen ze geen exchanges om die reden, maar laten ze dat doen door de community. Allemaal handelingen die in de teken staan om te voldoen aan de eisen van FINMA.

Het is ook de reden waarom je nu veel ICO's gevestigd ziet in Zwitserland. De Zwitserse juridische laag is streng, maar geeft ook zekerheid. (Alhoewel ik uit een bron heb vernomen dat veel cryptocurrencies in Zwitserland hier moeite mee hebben of het onderschatten.) Daarbij ondersteunt de Zwitserse overheid veel blockchain initiatieven.
Oftewel: Nederland loopt weer eens achter:
https://www.telegraaf.nl/financieel/161 ... od-bitcoin

Het is om wanhopig van te worden. Nederland heeft best veel blockchain initiatieven, maar de overheid is weer eens langzaam, ontbreekt kennis en laat zich waarschijnlijk weer te veel leiden door lobbyclubs. Ook de EU gaat denk ik niet meehelpen. Ik kan mij niet voorstellen dat de EU de term decentralisatie aan het omarmen is, vooral niet nu ze steeds meer macht naar zich toegrijpen. Oftewel er gaat gepleit worden voor private blockchains.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

Re:

31 jan 2018, 16:21

BigBaller schreef:
25 jan 2018, 22:43
Afbeelding

Afbeelding
"Years before anyone knew what cryptocurrency was"?

Prijs per BTC: $662. Dat is toch behoorlijk laat te noemen.

Gebruikersavatar
Wesley
Lv6
Berichten: 1245
Lid geworden op:
13 jul 2017, 14:37

Re: Re:

31 jan 2018, 17:13

Rano schreef:
31 jan 2018, 16:21
BigBaller schreef:
25 jan 2018, 22:43
Afbeelding

Afbeelding
"Years before anyone knew what cryptocurrency was"?

Prijs per BTC: $662. Dat is toch behoorlijk laat te noemen.
I mean het was nog steeds in de tijd waar het alleen gebruikt kon worden voor het kopen van 13 jarige tienerslaafjes en cocaine op het deepweb.
:huillie:

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

01 feb 2018, 11:32

Ripple op 85 cent :') fml

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

01 feb 2018, 11:33

Op 1,05 hier? Ik snap niet dat zo veel mensen verkopen als hij laag staat.. dan verlies je toch juist geld

Ook wel opvallend dat Ethereum redelijk steady blijft, vooral Bitcoin is going down

ah er bestaat ook een site waar je het kan bijhouden :lol: https://www.flippening.watch/

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

01 feb 2018, 13:20

1,05 dollar ja. 85 eurocent

Gebruikersavatar
Wapper
Lv6
Berichten: 1670
Lid geworden op:
13 jul 2017, 12:51

02 feb 2018, 08:05

Oké, bubbel geklapt. Het was leuk jongens.

Gebruikersavatar
Rano
Lv5
Berichten: 690
Lid geworden op:
11 jul 2017, 14:11

02 feb 2018, 08:44

Mijn BTC, LTC en ETH gaan door het dak!
Spoiler:
Van de beneden buren

Gebruikersavatar
Yellow
Lv6
Berichten: 1806
Lid geworden op:
11 jul 2017, 13:07

02 feb 2018, 09:09

just hodl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten